Remeded
Well-Known Member
Vastaus: Grand Theft Auto Online
Ei tästä mistään herneistä olekaan kyse, kuten sanoin se ei oo pelaajan vika jos joku hackeri pistää väkisin miljoonia tilille, sille ette vaan voi mitään. Itse olen samaa mieltä että peli on parasta juuri siinä freemodessa pelleily ja häröily, mitä olen itsekin kavereiden kanssa enimmäkseen harrastanut.

Ei tästä mistään herneistä olekaan kyse, kuten sanoin se ei oo pelaajan vika jos joku hackeri pistää väkisin miljoonia tilille, sille ette vaan voi mitään. Itse olen samaa mieltä että peli on parasta juuri siinä freemodessa pelleily ja häröily, mitä olen itsekin kavereiden kanssa enimmäkseen harrastanut.

Sen 700miljoonan pelin  älkeen joinasin uuteen peliin ja joku toinen hakkeri antoi 135miljoonaa. Alkaa kyllä pikkuhiljaa vit*ttamaan tää peli. Sen 200milj. olin ihan okei, mutta toi 1miljardi alkaa jo vähän pännimään...
 Sen 700miljoonan pelin  älkeen joinasin uuteen peliin ja joku toinen hakkeri antoi 135miljoonaa. Alkaa kyllä pikkuhiljaa vit*ttamaan tää peli. Sen 200milj. olin ihan okei, mutta toi 1miljardi alkaa jo vähän pännimään...

Rahaa tuo on ja se auttaa siinä että nyt ei tarvitse katsoa lompakkoon, kun jotain hankkii. En tajua tätä.. Mä ainakin olen ihan tyytyväinen, vaikkakin on tilillä _vain_ 66 miljoonaa jonkun hakkerin toimesta saatuna. Ei haittaa yhtään. Nyt saa keskittyä vain itse RP metsästykseen ja hyvä niin. Pelailen silloon kun huvittaa ja ei ainakaan haittaa tuo ylimääräinen käteinen. Saapa häröillä kunnolla freemodessa, jos ei muuta keksi.
  Rahaa tuo on ja se auttaa siinä että nyt ei tarvitse katsoa lompakkoon, kun jotain hankkii. En tajua tätä.. Mä ainakin olen ihan tyytyväinen, vaikkakin on tilillä _vain_ 66 miljoonaa jonkun hakkerin toimesta saatuna. Ei haittaa yhtään. Nyt saa keskittyä vain itse RP metsästykseen ja hyvä niin. Pelailen silloon kun huvittaa ja ei ainakaan haittaa tuo ylimääräinen käteinen. Saapa häröillä kunnolla freemodessa, jos ei muuta keksi.  Jos peliseura kelpaa muutenkin pleikan puolella, lisäilkääs PSN: Valtsu93
 Jos peliseura kelpaa muutenkin pleikan puolella, lisäilkääs PSN: Valtsu93