Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä siellä omassa vaatekaapissa pitäisi kaikki olla. Minulla ainakin oli beanies valikon alla kaikki jouluhatut.

Mulla luki vaan että No hats. Hö.

E: jaaaaaa ne pitikin ostaa siitä tietystä kaupasta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

200000000$ tuli bountystä ja tuli laitettuua crewilaiselle 30% :) Mihkähän näitä sit tuhlais...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo o eilen illalla olin taas linjoilla normaaliin tapaan. Ja näin se hakkeri (TheBadBoy1990 tai jotain vastaavaa) sit lahjotti mullekin ilmeisesti maksimisumman 999M... :/
Jos joku tarttee tuunaukset autoonsa joka on otettu kadulta niin viestiä meikäläselle niin voin ostaa siihen kaikki palikat sinulle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mikähän on, kun ei pääse liittyyn kaverin peliin. Unable to connect session lukee molemmilla.

Edit: rahaa sain minäkin eilen kahteen otteeseen ja törmäsin kaveriin, jolla oli level 1000 ja status GOD. Ammuskeli poliiseja, jotka ei sille mahtanu mitään. Tuli minunki kimppuun ja lippaallinen rynkyn kuteja uppos tyypin rintaan ilman vaikutusta. Mukavaa. :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Vielä kerran, jos ette halua bannia/siirtoa cheater pooliin niin suosittelen ettette jaa niitä boyntyja.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eiköhän se joka sen 100K bountyn pisti päälle ole se joka saa sanktiot. Sä vaan metsästit boyntyn ja jaoit sen. That's it.
Toivottavasti on näin. Jos ei niin aika p*rseestä on se touhu. Kaverin kanssa metsästetään isoa bountyä jonka hakkeri laittoi ja sitten listitään se ja bounty jaetaan, mitään väärää ei tietääkseni tuossa ole normaaliin verrattuna. Tässä olis vielä 1,4 miljardia käyttämättä ja millään ei tuo vähene. :cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No kyllä siinä kesti! Vihdoin napsahti itsellekkin miljoonia tileille, kauan sitä sai jahdata.

Ihan tuntematon äijä laittoi 120miljoonaa tilille, minä tottakai pistin samantien kiitosviestiä ja toivottelin hyvää joulua ja uuttavuotta niin antoi toisetkin 120miljoonaa :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Uskomatonta! Nyt kun GTA:sta löytyisi yksi asia mitä aina olen toivonut, eli LUMI, niin nyt sitten tulee pelkkää timeouttia kun yrittää liittyä onlineen :mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Uskomatonta! Nyt kun GTA:sta löytyisi yksi asia mitä aina olen toivonut, eli LUMI, niin nyt sitten tulee pelkkää timeouttia kun yrittää liittyä onlineen :mad:



Lumi on kivaa vaihtelua, mutta saisi vaikka ihan parin (GTA)vuorokauden jälkeen tulla ihan perus aurinko ja helle. En ole rännän ystävä. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Lumi on kivaa vaihtelua, mutta saisi vaikka ihan parin (GTA)vuorokauden jälkeen tulla ihan perus aurinko ja helle. En ole rännän ystävä. :D

Lähteekö nämä lumet nyt tämän yön jälkeen vai onko vielä huomisen? Meinaan jos nyt jää sitten jonkun yhteysongelmien takia tämä once in a lifetime hienous näkemättä niin VOI *****!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tästä löytyy paljonkin keskustelua, mutta yhtä selkeää vastausta en ole löytänyt. Rockstarin omilla sivuillakin informaatio on vähän vajanaista.

Eli pelailin ihan normaalisti kun joku sankari päätti lahjoittaa 70milj $

Mitä tälle rahalle nyt pitää tehdä? Uskaltaako sen törsätä normaalisti? Pitääkö jättää käyttämätä banaanien pelossa? Saa käyttää kunhan ei jaa? Ilmiantaa itsensä Rockstarille? Auttakaa tietämätöntä. :p

E: Tosiaan. Pakko vielä mainita että lumi on parhautta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Lähteekö nämä lumet nyt tämän yön jälkeen vai onko vielä huomisen? Meinaan jos nyt jää sitten jonkun yhteysongelmien takia tämä once in a lifetime hienous näkemättä niin VOI *****!

Joku ainakin minulta jo tubessa kysyi, että vieläkö minulla on lunta kun sillä ei ollut. Itse lopetin pelaamisen alle tunti sitten ja silloin oli maa valkoinen, mutta voi olla, että se tosiaan lähtee pois jo. Alunperinhän tiedotteessa luki, että jouluaatto ja joulupäivä ja sekin oli väärin kun vasta joulupäivänä tuli. Tuohon aikaero päälle niin ei siitä selvää ota.

Onneksi itse otin kuvia ja videota juuri tuon takia. Seuraavan kerran tuon kuitenkin voi kokea vasta vuoden päästä jos silloinkaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joku ainakin minulta jo tubessa kysyi, että vieläkö minulla on lunta kun sillä ei ollut. Itse lopetin pelaamisen alle tunti sitten ja silloin oli maa valkoinen, mutta voi olla, että se tosiaan lähtee pois jo. Alunperinhän tiedotteessa luki, että jouluaatto ja joulupäivä ja sekin oli väärin kun vasta joulupäivänä tuli. Tuohon aikaero päälle niin ei siitä selvää ota.

Onneksi itse otin kuvia ja videota juuri tuon takia. Seuraavan kerran tuon kuitenkin voi kokea vasta vuoden päästä jos silloinkaan.

Pääsin vihdoinkin pelaamaan ja lumi on valkea ( E: siis MAA on valkea) . Kaupan päällisiksi vielä joku ystävällinen hakkeri lahjoitti 2,5 miljardia. Mikäs tässä tuunaillessa, kun kerrankin ei tarvitse rahasta huolehtia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Omat päivän tuotokset.

Ninni (kyllä se oma hahmo pakko nimetä on) kävi toivottamassa hyvää joulua naapurustossa mm.pesäpallomailan avulla sekä pelasi golfia jossa tulos oli -2 joka ei ole yhtään huonommin keskellä talvea. Lopulta tietenkin väsynyt tyttö simahti rankan ilosanoman jakamisen jälkeen. Voi pikkusta.

[video=youtube;OyuNtMrKUkc]https://www.youtube.com/watch?v=OyuNtMrKUkc[/video]


Sitten tuli äsken pikaisesti väsättyä joku rauhallisempi kruisailu pätkä kun ei tiedä kuinka kauan nuo lumet maassa on. Ei siitä niin hyvä tullut kuin suunnittelin. Ei tuo telkkari ja kännykkä oikein toimi yhteen kun vuorilla oli yöllisissä lumisissa maisemissa kuva sininen vaikka mitä koitti säätää. Siellä kun ne maisemat oli aika tunnelmallisia.
Pakko oli jotain kuitenkin tehdä sillä parempi muisto tämäkin on kuin ei muistoa ollenkaan.

[video=youtube;nuwKp6_S6hI]https://www.youtube.com/watch?v=nuwKp6_S6hI[/video]
 
Ylös Bottom