Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Haettiin sitten tämmönen peli, siinä vähän auton mallia.. superautot helvettiin.
Pysähtyy kuin seinään, kirjaimellisesti. Jarrut on nimittäin 2/3 / 5 race brakesien kanssa. :D

http://rsg.ms/1aoWMLf Rat-Loader, Muscle

Eikä tykkää kääntyä :D Itelläki tallissa tollane, mut eipä sitä jaksa kauheesti ulkoiluttaa edellä mainituista syistä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

oisko kukkaa MIKILLINEN innokas pelailee mun kaa joskus 18.00 eteenpäin? :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mää kyllä ulkoilutan ratloaderiani useinkin, mut mun autois on vaa sellane ominaisuus et ajan hirmu hitaasti. Sit hävettää jos on autossa lommo :DD
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Se olin minä! :D En muista kuka se oli kun sano, että mikä helvetin vespa se siellä pyörii niin päätin että tuohan täytyy räjäyttää..
Vakuutukset oli sulla jotain kaks markkaa, jotka kiltisti maksoin. :eek: Menit vielä sinne lähelle kesken räjäytystöiden niin ukko
lähti mukana. :D

Joo vakuutusyhtiö vaihtoon, ei vaan, ei sitä tunteella ja rakkaudella puunattua vespaa voi rahalla korvata mutta antaa nyt tän kerran mennä läpi sormien tälläinen suuren luokan rikos:).
 
Vlaniir niminen kfiniläinen sit sniputti mut 1000 bountyn takia.....

Vlaniirille ruoskaa

Onlinessa on kyllä hankala kieltämättä tietää kuka lähestyy kartalla ja millä mielellä. Useaan otteeseen käynyt jo vastaava että joku tyyppi lähestyy ja kun pääsee viereen niin lahtaa sitten mut siihen ilman mitään provoamisia. Nykyään itselläkin alkaa olla liipasinsormi aika herkällä muille kuin omalle väelle:/. Vittumaista sekin sitten on että kaikista uusista tapaamisista tulee aina se silmitön ammuskelu. Nykyään itse toimin niin että painun johki hyvään spottiin piiloon ja tähtäys valmiiksi ja ammun vasta kun toinen ampuu ensin. Tokihan joku sitten ottaa provona senkin että sohottelen sillä tykillä mutta liian monta kertaa on se henki lähteny kun koittanu olla liian kiltti:(.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllähän se niin menee, että ellei ole Kfin tai muuten vaan kaveri, niin henki pois. Ollaan tässä viime aikoina 3-4 hengen fkin porukalla laitettu kartta sotatilaan. Ensin lennetään koptereilla keskustan alueen katoille. Sit vaan heavy sniperit käteen ja kaaos on valmis. Parasta, kun on näköyhteys customiin ja mikit toimii. Väki keskittyy siihen jatkuvaan autojen myyntiin, joten niitä on melko helppo tiputella. Kuoleman jälkeen syntyvät kadun varteen ja ovat täysin ristitulessa.

Ai että, kun porukalla keittää yli.. "OMG, not again! You Fuc..." :D:D
Sori, shit happens.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitäköhän juuri tapahtu ku spawnasin normaalisti kämppään, ensinnäkin ulko-ovea ei ollut http://rsg.ms/17ukk3j
Sitten menen autotalliin, katon että jaahas eka auto ei oo kyllä mun.. eihän tää koko talli edes ole mun.. Nooh, kattelen
autot läpi ja ajattelen että no otetaas toi Coquette tosta mukaan kun sitä mulla ei ole, no sain ajettua sen sieltä jonkun muun
tallista pois ja ajattelin että testataas ajaa sisään. Sain ajettua sen omaan (täyteen talliini) ja se tuli kysymättä mun toisen auton
tilalle (joka tosin oli toisen auton tilalla, joka vaan hävisi ja vakuutusyhtiö ei vastannu puheluun).

Tunnistaako joku omakseen http://rsg.ms/17ukqYU .. ihan kiva pirssi.. mä pidän tän. :D

E: Näköjään jotkut erikoiskilvet "OGC4RL" ja aika paskat upgradet autossa, pystyn mennä customsiinkin tällä mut en taida uskaltaa
laittaa tähän rahaa ja myydäkkään tota ei pysty..
E2: Räjäytin sen, mun vakuutus näyttäs olevan. Mekaanikko myös toi sen mulle, mitäköhän helvettiä.. :D iFruit tunnistaa auton myös!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllähän se niin menee, että ellei ole Kfin tai muuten vaan kaveri, niin henki pois. Ollaan tässä viime aikoina 3-4 hengen fkin porukalla laitettu kartta sotatilaan. Ensin lennetään koptereilla keskustan alueen katoille. Sit vaan heavy sniperit käteen ja kaaos on valmis. Parasta, kun on näköyhteys customiin ja mikit toimii. Väki keskittyy siihen jatkuvaan autojen myyntiin, joten niitä on melko helppo tiputella. Kuoleman jälkeen syntyvät kadun varteen ja ovat täysin ristitulessa.

Ai että, kun porukalla keittää yli.. "OMG, not again! You Fuc..." :D:D
Sori, shit happens.

Mmm.. Sepä se suuntaus tässä vissiin on.. En tiä sit onko se sitten pelkästään hyvä asia. Ois hieno joskus dallailla rauhanomaisesti pitkin katuja ettei tarvis kokoajan kommandona liikkua ja varoa selkään ampujia. Mutta tää pelihän on just sitä minkälaiseks pelaajat sen itse tekevät. Omasta mielestäni pikku kaupunkisodat on joskus paikallaan mutta ei tän tarvis kuitenkaan, varsinkaan freemoden, mitään quakea pelkästään olla. Varsinkin kun on mahdollista hakeutua niihin deathmatcheihin jos lahtaaminen pelkästään kiinnostaa. Ok, myönnän että itsekin tulee joskus sikailtua mutta anyway, ajatuksen virtaa tämä vain:)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Beach Bum Pack -dlc tuleepi ens viikolla, tarkemmin tiistina 19.11.
Vihdoinkin! Sitä lisäsisältöä ja -pelattavaa onkin jo tovi odoteltu :)

https://www.facebook.com/rockstargames?hc_location=stream
(R* vastannut yhteen postaukseen tarkan päivämäärän)

Tästä vielä suoraa linkki R* Newswire -uutiseen:
http://www.rockstargames.com/newswi...m-update-hits-next-week-new-weapons-vehi.html

Ei ilmeisesti tuu tollasia tehtäviä lisää mitä saa ronilta, martinilta ja kumppaneilta. Tai niin tosta ainakin päättelin.

Toivottavasti oon väärässä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Uusien R*:n suosikiksi nostettujen Deathmatch, Survival ja Race -Job listauksen alta löytyy kylläkin seuraava lause:
"Expect these and lots more Jobs to be added to Grand Theft Auto Online next week."

Itse siis elättelisin vielä toiveita uusista normi Jobeista viitaten tuohon ylläolevaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Uusien R*:n suosikiksi nostettujen Deathmatch, Survival ja Race -Job listauksen alta löytyy kylläkin seuraava lause:
"Expect these and lots more Jobs to be added to Grand Theft Auto Online next week."

Itse siis elättelisin vielä toiveita uusista normi Jobeista viitaten tuohon ylläolevaan.

No saa nähdä, sais kyllä tulla. EI oikein noi muut hirveesti kiinnosta itseä, raceja ja survivaleja tulee silloin tällöin tehtyä, mut harvemmin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Uusien R*:n suosikiksi nostettujen Deathmatch, Survival ja Race -Job listauksen alta löytyy kylläkin seuraava lause:
"Expect these and lots more Jobs to be added to Grand Theft Auto Online next week."

Itse siis elättelisin vielä toiveita uusista normi Jobeista viitaten tuohon ylläolevaan.
Vähän on kyl fiilis, että ne jobit on vaan näitä DM/raceja/ym.. Mitä ne tehtävät sit olis, Lester tarvii speedot?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Uusien R*:n suosikiksi nostettujen Deathmatch, Survival ja Race -Job listauksen alta löytyy kylläkin seuraava lause:
"Expect these and lots more Jobs to be added to Grand Theft Auto Online next week."

Itse siis elättelisin vielä toiveita uusista normi Jobeista viitaten tuohon ylläolevaan.
Turhaan elättelet.

"The Beach Bum update will bring a slew of new action-packed Jobs to GTA Online next week. These include new beach-themed Races, Deathmatches, Parachutes, Last Team Standings, Survivals as well as Gang Attacks for those who enjoy a good territorial skirmish."

Hyvin yksiselitteisesti tuossa sisältö kerrotaan, ja tuon jälkeen sitten on muutama tarkempi esimerkki yksittäisistä uusista aktiviteeteista ja tuo mainitsemasi lainaus, jolla siis tietysti tarkoitetaan, että mainittujen esimerkkien lisäksi on sitten muitakin vastaavia aktiviteetteja, joiden kaikkien yleisnimitys on "Jobs".
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

onko kellää mitää tietoo millon nue heistit toho onlinee tulee vai onko jo nytte? ku ois kiva päästä kaveriporukal pankkia ryöstää :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Harmi, että heistit saadaan tähän peliin todennäköisesti vasta vuodenvaihteen jälkeen! Tässä alkaa jo nyt kaverit hupenemaan, kun ei kukaan enää jaksa tota kisojen ja tehtävien uudelleenpelaamista. Todennäköisesti joulun jälkeen kaikilla on uudet konsolit ja/tai Battlefield/COD, joten taitaa päättyä tämän pelin elämä sitten siihen. Sääli, mutta tietyllä tavalla oli odotettavissa kun julkaisu meni näin lähelle vilkkainta pelien julkaisuaikaa eli joulua. Varsinkin, kun uudet konsolit vielä tulevat samaan syssyyn.
 
Ylös Bottom