Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei ole kyllä esiintynyt missään vaiheessa tollasta ongelmaa?

Tää on kyl jännä, itellä esiinty tota tekstuurien katoamista ennenki välillä, mutta ei kovin usein.

Viimisen patchin jälkeen sitä on vähän väliä ja peli jopa jäätyy välillä n 5sec.

Toivottavasti toi korjautuisi, eikä johtuis omasta pleikasta.

Häröiltiin Pieruveterin ja Enskaan kaa nii oli 3 muuta suomalaista. Nii olivat pojat menneet mount chilladelle. Noh lähettiin sinne. Ja ruvettiin tappaa niitä nii ruvettiin tappaa niitä . Pojat rupes huutaa mikkiin nii tuli kunnon naurut :D lopilta ostivat tankit ja lähettiin. Koko tämän ajan vaa haukkuivat :D

Juu, aika kummallista. Itsehän ainakin riemastun niin että lasken alleni, kun alaikäiset lapsoset tulevat pilaamaan peli-iltani Ü

Tää on kyl jännä, itellä esiinty tota tekstuurien katoamista ennenki välillä, mutta ei kovin usein.

Viimisen patchin jälkeen sitä on vähän väliä ja peli jopa jäätyy välillä n 5sec.

Toivottavasti toi korjautuisi, eikä johtuis omasta pleikasta.

Mulla kans samaa ongelmaa vähän väliä ja alkoi vasta ton viimesimmän patchin jälkee,prkl! Tänää ku pelasin aamulla niin ukko latas kämppää ja kun lähti ovest ulos niin putos taivaalta 12 kertaa ja aina henkipois. Hyviä nämä ärrän korjaus patchit :D

Häröiltiin Pieruveterin ja Enskaan kaa nii oli 3 muuta suomalaista. Nii olivat pojat menneet mount chilladelle. Noh lähettiin sinne. Ja ruvettiin tappaa niitä nii ruvettiin tappaa niitä . Pojat rupes huutaa mikkiin nii tuli kunnon naurut :D lopilta ostivat tankit ja lähettiin. Koko tämän ajan vaa haukkuivat :D

Kiitti paskasta maineesta crewille. Kohta kaikki alkaa tappaa mua sen takia kun kuulun KFIN.. :( Itteetä inhottaa kaikki ihmiset jotka ampuu ilman syytä freemodessa. Enkä yleensä pelaa sellaisella servulla 20 sekuntia kauempaa missä tapetaan muita.

1.06 pliis anna mulle mahdollisuus tehdä PvE lobby...

No sry. Itse aloittivat meidän tappamisella kun oltiin vaa korjaamol ja haukkumisel.... tuhosivat monta mun autookin.... että .. ei mulla ollu sen jälkeen kuin 0 $

Itteetä inhottaa kaikki ihmiset jotka ampuu ilman syytä freemodessa.

hah, just joku jätkä yritti ampua mut (ei tappanu).. ajoin vuorelle piiloon pistin mercenaryt, muggerin ja 9000$ bountyn perään.
Ukko lähti aika nopiaan karkuun ihan toiselle puolelle mappia niitä mercenaryja karkuun. :D Olin muutenkin lopettelemassa,
joten en tiedä miten ton bountyn kanssa kävi kun quittasin heti.

No sry. Itse aloittivat meidän tappamisella kun oltiin vaa korjaamol ja haukkumisel.... tuhosivat monta mun autookin.... että .. ei mulla ollu sen jälkeen kuin 0 $

No oisko tää kannattanut mainita jo heti alkuun. Kun postistas sai kyl ihan toisenlaisen kuvan tapahtuneesta. Tuosta kun sai kuvan, että te vaan huviksenne kävitte pilaamas toisten pyöräretken...

Voi taivas.. Tää on vaan peli..

Ei enää tällä pelimäärällä (viimene kuukausi 4-12h / päivä ^^) Menee välillä jo enempi aikaa pelissä ku oikeessa maailmassa ;)

Onneks kohta tulee PS4 ja NFS: Rivals. Si ei lopu kyl tekeminen hetkeen, odotettavissa paljon takapuolen puutumista.

Joo, ottakaa nyt ihan rauhassa. Oman Crewn porukkaa ei tapeta - ei edes bountyn takia! Luvalla saa tappaa ja ollaan tehty niin, että puolet bountystä tapetulle.

Mutta ellet kuulu crewiin, on tänne ihan turha tulla nillittämään että joku jyrää sut autolla jos seisot esim keskellä tietä. Kyllä mä huvikseni joskus tapan siis ulkopuolisia. En jää odottamaan sitä luotia.

Sitä en henk.koht ymmärrä, että jos meillä on porukassa menossa joku häröily esim just lentokentällä (video tulossa) niin sinne jonkun pitää tulla ehdottomasti kikkailemaan omiaan ja tappamaan meitä ja tapattamaan itseään? Kai siitä tulee jotain sisäisiä orgasmeja sitten, en tiedä?

Videota odotellessa voitte tutustua vaikka tuohon:
http://www.youtube.com/watch?v=H5Ox1R4AvNs

Videota odotellessa voitte tutustua vaikka tuohon:
http://www.youtube.com/watch?v=H5Ox1R4AvNs

Komp :'D

Itse ei enää nykyään uskalla jäädä paljon hengailemaan kun joku random tulee lähistölle, sen verran liipasin on herkällä muillakin. _YLEENSÄ_ odotan että joku ampuu ensin. Sen jälkeen tosin yritän mahdollisuuksien rajoissa tappaa kyseisen henkilön niin monta kertaa ja niin ikävällä tavalla että serverin vaihto on edessä / ragequit.

Mutta en tosiaan oikein ite ymmärrä että miks tuossa pelissä ei saisi tappaa. On siellä lääniä mihin pääsee karkuun tai sitten tosiaan toiselle serverille. Mutta yleensä KFINin kanssa on tullu asia hoidettua sitten niin päin että ne toiset vaihtaa serveriä :)

Sain näköjään muutaman lisähahmon moninpeliin...

0_0.jpg

0_0.jpg

Se on perseestä kun joku random tulee lähelle. Siinä ei oikein tiedä aikooko se ampua sut vai pitäskö ampua se ensin varmuuden vuoksi. Yleensä en tapa porukkaa ilman syytä, ja silloin yleensä käykin se että tämä randomkaveri alkaa ampumaan mua kohti. Noh, se on yleensä sitten hänen oma virheensä. Varsinkin jos olen oman Crewin kanssa liikkeellä. :D

Kerran joku 3lvl random heebo tappoi kaverini täysin ilman syytä Sandy Shoren erämaassa. Noh tämän jälkeen alettiin pitämään crewin kanssa hauskaa. Vuorotellen tapettiin tätä äijää. Minä ajelin futolla sen yli vähän väliä, kaveri harjoitteli sniperilla headshotteja pitkällä matkalla siihen ja toinen kaveri ampui ohjuksia helikopterista. Tapettiin ukkoa varmaan reilut 30 kertaa kymmenen minuutin sisällä. Tämän jälkeen hän poistui.
Kuulostaa varmaan idioottimaiselta, mutta naurettiin kyllä vedet silmissä kun äijä ei päässyt erämaasta edes lähimmälle autotielle :D

Onko se tosiaan niin että KFIN:läiset on jonkin vihan alla...5-6 kaveria tulee jatkuvasti mun perääni,ei tartte kun mennä ulos ovesta niin on lauma kimpussa :D Mä ainaki annan niiden raukkojen tappaa sen minkä kerkeää,en mene edes karkuun kun siitä ei mitään menetä,ainakaan jos tili on 0$ :D Sitten kun kyllästyn,laitan viestillä: No,tuliko se orgasmi jo? Sitten alkaa se samperin teinivi**uilu ja sana "jonne" löytyy joka viestistä :D Tai sitten tulee takasin "english please" :D
Eh..Mulla on kyllä niin mennyt maku tuosta onlinesta,se on joko tankkia karkuun menemistä tai sotaa,tää on pelkkä sotapeli,kaikki hauskuus menee siinä kun rockstar ei rajoita mitään.Tankit saisi heivata hemmettiin koko onlinesta,tai niille voisi edes laittaa sen 100 milj. hinnaksi ja kun kerran tuhoutuu,takaisin et saa.Pistäisi hiukan miettimään että kannattaako sellasta hankkia.Tosin tämäkään ei ole ongelma enään kenellekään kun 14,95€:lla saa sen 1250K$ peliin rahaa,eikä tässä ole edes mitään K18 rajoitusta! Minusta tuo on lähes rikos että alaikäinen nettikaverini sai ostettua rahaa peliin.

Kuulostaa varmaan idioottimaiselta, mutta naurettiin kyllä vedet silmissä kun äijä ei päässyt erämaasta edes lähimmälle autotielle

Onhan tämä hauskaa joo,minusta on hauskaa olla siinä tapettavan roolissa,on jotain haastettakin :D Kun ei menetä mitään ja koska tahansa voi käyttää teleporttia jonnekin toiselle puolelle saarta,mihin se nyt ikinäkin heittää ukon...
Itse ärsytän bountyä jahtaavia siten että lähden moottoripyörällä karkuun,soitan lesterille puoesta matkasta,poistun kartalta,menen vähän matkan päähän kaverista,seuraan sitä vielä siinä,kun ilmestyn karttaan,kaveri lähtee uudelleen perään ja mä lähen joko teleportilla tai jollain lentokoneella (jos sattuu olemaan lähellä) karkuun ja aina kun tilanne käy tukalaksi,niin teleportilla kauas :D Samalla keinolla pääseee kämpästä ulos ilman että on luotisateessa :) Bountyn hankinta on mulla nykyään ekana listalla kun menen peliin kun se on ilmasta rahaa.Tähänkin on olemassa jippo,laita jollekin idiootille 3K bounty,se heittää sulle 9K bountyn perään ja nauraa,laitoimpa isomman,mutta sitten vaan viesti perään "thanks for money",sillon vihulla keittää yli ja se käy sun kimppuus :D Testattu on!

Tossa kun tapettiin niitä suomalaisia. Alko sillee että olin vaa ajamas ohi niistä ja tappo mut mul ei ollu aikomus tappaa niitä. Tuhosivat vasta tuunstun autonikin. En ragennu vaa tapoin ne. Rupesivat huutaa mikkiin" jonne, homo ja sit mustasta ihmisestä käytettävä haukkumanimi". En ole edes musta. :D pointti oli että ihmiset ottavat pelin liian tosissaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itse tapan freeroamissa yleensä vaan bountyja ja niitä jotka hyökkää ensin mun tai crewlaisen/muun tutun kimppuun.
Tästä kyllä yleensä on seurauksena kunnon rähinät :D

Ainakin omalla kohdalla syy tohon freeroam rähinöintiin on, että ei oikein ole muutakaan tekemistä, noi samat tehtävät on tehty jo X määrät ja ne alkaa jo kyllästyttää.
Noita kuin tulis lisää ja ne kaivatut heistit, niin varmasti vähenisi omalla kohdalla ainakin toi freeroam rähinöinti.

Hienoo yhteistyötä KFIN-crewin kanssa ollut monessa servussa. Melkein "aina" puolustetaan omia jos crewiläisellä on bounty päällä tai ajaa sitä Simeonin haluamaa jotain erikois-autoo. Monesti ulkopuolisella menee hermot kun nopeesti siinä on n. 5 KFINläistä kimpussa jos yhtä tapetaan:)

Rekalla hyppyristä:

Ennen: http://socialclub.rockstargames.com...matic/mostrecent/photo/uOQH5_WXL0qqyM0qKmcTJg

Ja jälkeen: http://socialclub.rockstargames.com...matic/mostrecent/photo/aHk3xbx20kaiJXDmMtgjPA

Tulihan naurettua taas eilen meidän p*rseilyille:D

http://socialclub.rockstargames.com...matic/mostrecent/photo/d4_b_BrgrEyW9CfqSJl0rQ
http://socialclub.rockstargames.com...matic/mostrecent/photo/CkDD-rZ49E-0zOkmFIDvXQ
http://socialclub.rockstargames.com...matic/mostrecent/photo/mH0eW3RH9kCtXhkG4H6BmA

Hienoa rockstar patchissa tullut kuvat kaikista ajoneuvoista noille nettisivuille, ei tartte enää käydä netistä kattoo miltä joku näyttää.

Tais myös patchi poistaa kaikki ei talliin oikeasti kuuluvat ajoneuvot. Iteltä katos toi sheriff suv ja patrol car :(

Ylös Bottom