Vastaus: Grand Theft Auto Online
Onko se tosiaan niin että KFIN:läiset on jonkin vihan alla...5-6 kaveria tulee jatkuvasti mun perääni,ei tartte kun mennä ulos ovesta niin on lauma kimpussa
Mä ainaki annan niiden raukkojen tappaa sen minkä kerkeää,en mene edes karkuun kun siitä ei mitään menetä,ainakaan jos tili on 0$
Sitten kun kyllästyn,laitan viestillä:
No,tuliko se orgasmi jo? Sitten alkaa se samperin teinivi**uilu ja sana "jonne" löytyy joka viestistä
Tai sitten tulee takasin "english please"
Eh..Mulla on kyllä niin mennyt maku tuosta onlinesta,se on joko tankkia karkuun menemistä tai sotaa,tää on pelkkä sotapeli,kaikki hauskuus menee siinä kun rockstar ei rajoita mitään.Tankit saisi heivata hemmettiin koko onlinesta,tai niille voisi edes laittaa sen 100 milj. hinnaksi ja kun kerran tuhoutuu,takaisin et saa.Pistäisi hiukan miettimään että kannattaako sellasta hankkia.Tosin tämäkään ei ole ongelma enään kenellekään kun 14,95€:lla saa sen 1250K$ peliin rahaa,eikä tässä ole edes mitään K18 rajoitusta! Minusta tuo on lähes rikos että alaikäinen nettikaverini sai ostettua rahaa peliin.
Kuulostaa varmaan idioottimaiselta, mutta naurettiin kyllä vedet silmissä kun äijä ei päässyt erämaasta edes lähimmälle autotielle
Onhan tämä hauskaa joo,minusta on hauskaa olla siinä tapettavan roolissa,on jotain haastettakin
Kun ei menetä mitään ja koska tahansa voi käyttää teleporttia jonnekin toiselle puolelle saarta,mihin se nyt ikinäkin heittää ukon...
Itse ärsytän bountyä jahtaavia siten että lähden moottoripyörällä karkuun,soitan lesterille puoesta matkasta,poistun kartalta,menen vähän matkan päähän kaverista,seuraan sitä vielä siinä,kun ilmestyn karttaan,kaveri lähtee uudelleen perään ja mä lähen joko teleportilla tai jollain lentokoneella (jos sattuu olemaan lähellä) karkuun ja aina kun tilanne käy tukalaksi,niin teleportilla kauas
Samalla keinolla pääseee kämpästä ulos ilman että on luotisateessa
Bountyn hankinta on mulla nykyään ekana listalla kun menen peliin kun se on ilmasta rahaa.Tähänkin on olemassa jippo,laita jollekin idiootille 3K bounty,se heittää sulle 9K bountyn perään ja nauraa,laitoimpa isomman,mutta sitten vaan viesti perään "thanks for money",sillon vihulla keittää yli ja se käy sun kimppuus
Testattu on!