Vastaus: Grand Theft Auto Online
Jos vaan aikataulu sopii niin lähen kyllä messiin,tenniksessä olen aika haka ilmeisesti kun kukaan ei pelaa mun kanssa loppuun asti Golfissakin tulee yleensä muutama alle 36,mutta tuossa saataisiin porukalla myös strenghtiä kehitettyä mikäli se on joillakin vielä kehittämättä täyteen
Olisiko nyt halukkaita lähtemään mukaan jonkinlaiseen KFIN -turnaukseen joko tenniksessä tai sitten golfissa? Toisia vastaan kilpailtaisiin/pelattaisiin, mutta siis täysin leikkimielellä. Ei lähdettäisi hampaita kiristellen eikä pakkovoitto mielessä mukaan, vaan pääasia olisi yhteinen hauskanpito Santoksen auringon alla.
Itse ehdottaisin tennisturnausta ensisijaiseksi, ihan siitä syystä että se olisi turnauksena helpompi järjestää. Lähtisin ehkäpä toteuttamaan sitä playoff-puu -tyylisellä kaavalla. Jossa pelaajaparit arvotaan ja seuraavalle kierrokselle etenee aina vain voittajat, esim kahdella voitolla. (Semifinaali sekä finaali, tai pelkkä finaali vaatisi 3 voittoa). Tällä tapaa kaikki ei kuitenkaan pelaa kaikkia vastaan, kuten esim lohkotyyppisessä turnauksessa.
Kuulisin mieluusti teidän muiden ajatuksia tähän liittyen. Tai ylipäänsä saadaanko tarpeeksi porukkaa tällaisen järjestämiseksi?
Jos vaan aikataulu sopii niin lähen kyllä messiin,tenniksessä olen aika haka ilmeisesti kun kukaan ei pelaa mun kanssa loppuun asti Golfissakin tulee yleensä muutama alle 36,mutta tuossa saataisiin porukalla myös strenghtiä kehitettyä mikäli se on joillakin vielä kehittämättä täyteen