Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Rooftoppi huhujen mukaan maksaa enää 11k, en tosin tiedä oliko toi normalilla vai hardilla.

Hardilla ja 4 tyypillä saa kuulemma lähemmäks 20k

kiihtyvyys sama eli maksimi

Auto/prätkä jossa turbo (tai mikä tahansa muu kiihtyvyys-upgrade) pistää kiihtyvyyden maksimiin niin kiihtyy vielä nopeammin jos siihen heittää paremmat upgradet muista kiihtyvyyteen vaikuttavista luokista. Eli periaatteessa jos palkki on tapissa asti ja voisit vielä laittaa jotain siihen lisää ni pistä jos haluat aivan kaiken autosta irti
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Auto/prätkä jossa turbo (tai mikä tahansa muu kiihtyvyys-upgrade) pistää kiihtyvyyden maksimiin niin kiihtyy vielä nopeammin jos siihen heittää paremmat upgradet muista kiihtyvyyteen vaikuttavista luokista. Eli periaatteessa jos palkki on tapissa asti ja voisit vielä laittaa jotain siihen lisää ni pistä jos haluat aivan kaiken autosta irti

Tuo on kyllä tiedossa ja sen takia kiihtyvyyden vertailu onkin oikeastaan mahdotonta pelin omien statsien perusteella. Eikös se puhelimeen saatava social club softa näytä ihan numeroilla nuo autojen statsit? Itse en voi testata kun olen symbian käyttäjä joten en tuota softaa luuriin saa ja viimeksi kun vita versiota koitin niin se väitti, että kaikki autot oli vakioita. En sitten tiedä johtuiko siitä, että pelaan boxilla vai bugasiko se muuten vaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hardilla ja 4 tyypillä saa kuulemma lähemmäks 20k

Mulla ainakin meni niin, että yksinäni sain rooftopista about 13k, kahden kaverin kanssa 10k. Hardilla tietty. Titan of a jobista soolona 19,4k, kaverin kanssa noin 15k. Eli jos oon oikein ymmärtänyt, niin mitä vaikeampi ja pidempi tehtävä, sitä enemmän saa. Eli yksin eniten ainakin tähän asti, koska vaikeampi soolona. Rockstarin omien tietojen mukaan sit taas pitäis saada enemmän mitä useampi pelaaja tekemässä missionia? En oo nyt oikeen tajunnut tätä logiikkaa mutta tossa omat kokemukset.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kivasti oppii uutta kun seuraa toisten kuskien ajamista maaliin tulemisen jälkeen. Eräs adder kuski veti suoraan kaiteeseen kun oli kohtuu jyrkkä oikea mutka edessä. Ei siis edes yrittänyt jarruttaa eikä siitä kaasusta irroitettu edes siellä ojassa.

Toinen sankari koitti pujotella keskellä tietä autojen välistä vaikka molempiin suuntiin oli kaksi kaistaa ja sillä oli toinen kaista täysin tyhjänä. Tietenkin se kolaroi vastaantulevaan autoon.

Sitten on näitä jotka ovat viimeisenä ja jäävät juuri ennen maalia odottamaan kunnes kellossa on enää pari sekuntia jäljellä ennen kuin tulevat maaliin jotta varmasti kaikki joutuu odottamaan mahdollisimman kauan. Mitäköhän muuta kuin kusta tuollaisen tyypin päässä mahtaa olla.
Varsinkin tuo viimeinen selittää sen kun välillä saa odotella ikuisuuden, että kisa loppuu ja olen monesti ajatellut, että ei joku voi olla oikeasti noin huono. No ilmeisesti olen ollut kaikki nämä kuukaudet aika monesti oikeassa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tänään kun menin onlineen, niin ekana 5 tyyppiä perään ihan randomisti tosta vaan autoilla perään ja sen jälkeen vaihdoin toiseen sessioon, no mitä siellä tyyppi ammuskeli mua eikä sitä näkynyt kartalla, no kolmanteen sessioon, siellä ensimmäisenä tulee vastaaan 2 tyyppiä FUTO:lla josta ammuttiin raketteja. Neljänteen, siellä ei ollut ketään mutta puhelimeen joku hölisi että älä ammu minua???
Mitä ihmettä taas :D Eikö hitto edes autoa voi myydä rauhassa alkuun ettei tarvi olla joku cheateri niskassa :D

Tuo on niin v-mäistä kun jotkut odottavat kisan loppuun maaliviivalla, tai estää kisan loppumisen :D
Toinen minkä huomattiin, niin kuskit ajelee mukamas miten sattuu jos seuraat niitä maalissa sivusta, autot menee ihan oudosti sivuluisuissa jne. mutta todellisuudessa ne ajaa kyllä ihan tietä pitkin normaalisti.
Yhden tyypin kanssa höpistiin tuosta kun koitin ohjeistaa miten ajetaan ja aina se huusi siellä että no niin mä ajoinkin just siitä, mulla se näytti ihan pelleilyltä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulla ainakin meni niin, että yksinäni sain rooftopista about 13k, kahden kaverin kanssa 10k. Hardilla tietty. Titan of a jobista soolona 19,4k, kaverin kanssa noin 15k. Eli jos oon oikein ymmärtänyt, niin mitä vaikeampi ja pidempi tehtävä, sitä enemmän saa. Eli yksin eniten ainakin tähän asti, koska vaikeampi soolona. Rockstarin omien tietojen mukaan sit taas pitäis saada enemmän mitä useampi pelaaja tekemässä missionia? En oo nyt oikeen tajunnut tätä logiikkaa mutta tossa omat kokemukset.

Jotenkin näin se toimii:
Mitä nopeammin tehtävän tekee, sitä vähemmän siitä saa rahaa.

10min taitaa olla raja jonka jälkeen ei enempää rahaa tule.

Plus tietysti vaikeustaso modifier sekä kuinka monta muuta pelaajaa (2 pelaajaa 10%, 3 pelaajaa 20% ja 3 pelaajaa 30%)

Kavereiden kanssa kun pelaa niin tehtävä on nopeammin tehty = vähemmän rahaa kun soolona
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

sekä kuinka monta muuta pelaajaa (2 pelaajaa 10%, 3 pelaajaa 20% ja 3 pelaajaa 30%)


Tämä vaan tuntuu menevän väärin. Tehtiin kahdestaan docks to stock, 24k, kolmestaan n. 20k vaikka kesti paljon kauemmin kuin kahdestaan... Noh täytyy tutkailla asiaa jos saisi jotain selkoa
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onkohan tuo ihan tarkoituksellista, että tornado on edelleen off-road luokassa:rolleyes: Ollut siellä jo monta kuukautta.
Tuolla vaan ajamaan vaikka biftaa ja sanchezia vastaan ja voitto on taattu:D (eli ei kulje mihinkään)

Näytä liitetiedosto 13156
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei se kyllä mikään off-road auto ole vaikka siihen luokkaan kuuluukin, ehkä huippunopeudeltaan voisi olla mutta...
Hieno auto se on kun sen tuunaa kunnolla, ehkä yksi pelin hienoimpia mutta kun se ei kulje mihinkään :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse ostin sen corveten ja vedin lentokoulun läpi johon upposi vajaa 1.5 tuntia kun jumitin siinä tehtävässä jossa piti lentää matalalla.

Vinkkinä muille tuohon lentämiseen / tehtäviin.
Itse laskin laskutelineet alas ja laskin tehoja, niin hitaampi lentää matalalla / enemmän aikaa reagoida.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Vinkkinä muille tuohon lentämiseen / tehtäviin.
Itse laskin laskutelineet alas ja laskin tehoja, niin hitaampi lentää matalalla / enemmän aikaa reagoida.

Onhan toi varmaan kaikkien, tai ainakin suurimman osan tiedossa jo. Joo on enemmän aikaa reagoida, mutta on noista telineistä kyllä myös ainakin tiukoissa tilanteissa enemmän haittaa kuin hyötyä. Se kone kun ei ole läheskään yhtä ketterä telineet alhaalla, kuin ilman niitä. Viimehetken pelastuksissa saattaa tulla kiire, mikäli niitä telineitä käyttää :rolleyes:

Edit: Ja kohta varmaan ilmestyy Kassu jostain ja ilmaisee oman painavan mielipiteensä noista telineistä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mä ainakin vedin sen matalalla lennon kokonaan laskutelineet alhaalla ja moottori tyhjäkäynnillä. Oma enkka on 0,05 metriä.

Lentokoulu kannattaa muuten pelata myös 2. hahmolla läpi jos sellainen on, tienaa helpot n. 250 000 $.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Aika paljon jeesaa matalalentoa myös se, ettei siinä ole minkäänlaista aikarajaa. Checkpointit voi käydä vaikka yksi kerrallaan lentämässä läpi, hakea hyvä linja taas seuraavaan jne. Tuolla tyylillä itse kullittelin sen, tosin vedin aina muutaman pointin kerrallaan ja heti kun ajolinjat näytti siltä ettei helpolla osu seuraavaan niin nokka ylös ja uuden linjan hakeminen niin kaukaa kun on tarpeen. Ainoa mistä pitää huolehtia on se, ettei mene lähelle seuraavaa checkpointtia ennen kuin on valmis, eikä muutenkaan sinne tulevan reitin suuntaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo eli, pahoittelen näitä tänä yönä tapahtuneita crew killejä, päästin muutaman kaverin pelailemaan onlinea sillä aikaan kun olin saunomassa. Eli pahoittelut JOS niitä on tullut.. ei noista sekopää kavereista koskaan tiedä.. :D ps. tuo Flight Playlist event on helvetin paskaa..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuli tos nyt sit tsekattuu se lentokouluki läpi. Aika kiva oli, huomattavasti parempi ku yksinpelin puolel.
Puolestunnis oli kultamitalit saatu, seuraavii lentotehtävii siis odotelles.

Oikeestaa ainut syy miks viittisin vetää sen lentokoulun läpi, oli se, et mä luulin et sielt sais jonkun kenraalin univormun ku on kaikist tehtävist kultamitalit, mut ei sit saanukkaa. :(

E: No tuli sielt näköjää joku hiivatin Elitan t-paita, mut se on nii ruma ettei sitä kehtaa pääl pitää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuli tos nyt sit tsekattuu se lentokouluki läpi. Aika kiva oli, huomattavasti parempi ku yksinpelin puolel.
Puolestunnis oli kultamitalit saatu, seuraavii lentotehtävii siis odotelles.

Oikeestaa ainut syy miks viittisin vetää sen lentokoulun läpi, oli se, et mä luulin et sielt sais jonkun kenraalin univormun ku on kaikist tehtävist kultamitalit, mut ei sit saanukkaa. :(

E: No tuli sielt näköjää joku hiivatin Elitan t-paita, mut se on nii ruma ettei sitä kehtaa pääl pitää.

Itse tein nuo rahan takia vain ja ainoastaan, jostakin t-paidasta niin väliä :D Tosin tuossahan on jokaisessa update-mainoksessa ne hävittäjän puvut ja happinaamarit tms. mikä lie et saakohan ne sitten kaupasta vai onko niitä lainkaan mukana :confused:

Ehkä jollekin katuojajuopolle ja ekaa kertaa peliä pelaavale noista on oikeesti jotain apua mut ei kyllä muuten... Toki vaikeampia kuin ne offlinepuolen tehtävät.
 
Ylös Bottom