Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ihan hauskaa oli käydä häröilemässä onlinessa Juhnan ja Wildlagin kanssa. Sakkeus oli myös kuvioissa. Yhteysongelmat tosin häiritsivät meitäkin jonkun verran.

Ekat kunnon tyypit on nyt kuitenkin otettuna ja maistuihan tuo. Muutama auto ja prätkäkisakin tuli vedettyä. Sen lisäksi suoritettiin noita tehtäviä.

Kämpän ostin myös, joten nyt on hamolla myös katto päänpäällä. Talliinkin mahtuu se kymmenen kiesiä, vaikka ei toki autoja pahemmin vielä olekaan.

Eiköhän tämän pariin palaile mielellään jatkossakin. Täytyypi vain toivoa, että yhteydet pelaa jatkossa paremmin. Välillä näkyi noin yleisestikin hirveä joukkokato servulta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En mä kyllä oo onnellinen että olen maksanut pelistä mikä ei toimi niinkuin luvataan.
Taidat olla ensimmäinen joka uskaltaa edes vähän puhua negatiiviseen sävyyn tästä pelistä! Mitä nyt seurannu näitä keskusteluja eri pelejen ympärillä, on GTA V:n omistajat ollu tyytyväisiä tähän, vaikka ongelmia tuntuu olevan melko monella. Muitten firmojen pelit ois jo lynkattu kokonaan ja uhattu jättää kaikki tulevat tuotokset ostamatta, jos moninpeli ei pelaa tai bugeja ilmenee. Enkä sano, että tämä peli huono olisi. Hommaan tämän varmasti Xonelle, kun enimmät ongelmat häviää. Mutta kunpahan nyt vaan ihmettelen tätä touhua... :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Taidat olla ensimmäinen joka uskaltaa edes vähän puhua negatiiviseen sävyyn tästä pelistä! Mitä nyt seurannu näitä keskusteluja eri pelejen ympärillä, on GTA V:n omistajat ollu tyytyväisiä tähän, vaikka ongelmia tuntuu olevan melko monella. Muitten firmojen pelit ois jo lynkattu kokonaan ja uhattu jättää kaikki tulevat tuotokset ostamatta, jos moninpeli ei pelaa tai bugeja ilmenee. Enkä sano, että tämä peli huono olisi. Hommaan tämän varmasti Xonelle, kun enimmät ongelmat häviää. Mutta kunpahan nyt vaan ihmettelen tätä touhua... :)

On tässä sen verran ollut ongelmaa, että ei tätä millään voi päästää puhtailla papereilla läpi. Esim. perjantaiksi olin suunitellut peli-illan kaverin kanssa tämän parissa, mutta ei päästänytkään servuille. Harmittihan se vietävästi. Eilen vaikutti jo paremmalle, vaikka sillonkin katkoi aina välillä. Toivottavasti se tästä paranee.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

On tässä sen verran ollut ongelmaa, että ei tätä millään voi päästää puhtailla papereilla läpi. Esim. perjantaiksi olin suunitellut peli-illan kaverin kanssa tämän parissa, mutta ei päästänytkään servuille. Harmittihan se vietävästi. Eilen vaikutti jo paremmalle, vaikka sillonkin katkoi aina välillä. Toivottavasti se tästä paranee.
Mun käsittääkseni Rockstar suunnittelee jo patchia noille matchmaking-ongelmille. Onhan toi multiplayer ihan pelikelvotonta tavaraa kun deathmatchia pitäis vetää 1vs1 setillä. Ja tämä siis 1/10 pelikerroista, loput yritykset omalta kohdalta on mennyt siihen, että odottelen yksin aulassa kun kukaan muu ei onnistu liittymään samaan peliin mukaan.

Eilen illalla alkoi kyllä näkymään single playerin puolella kutsuja kavereilta jotka pelasivat Onlinen puolella, ensimmäistä kertaa pelin aloituksen jälkeen. Ehkäpä siellä paikkaillaan palvelinpuolta?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tällänen löytyi parkista onlinessa. Saa ihan mukavan summan kun myy, 17K€ :D Täytyy kerätä toinen talli täyteen näitä. Löytyi myös vähän eri tavalla tuunattu sama auto, josta saa sen 18,5k€. Onko kaksi tallia vieläkin maksimi? Näytä liitetiedosto 13652
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mä en olis tätä kyllä välttämättä ostanut itse mutta kun synttärilahjaksi sain niin iha jees kai. Itsellä noi Onlinen ongelmat alko sen verran rassaamaan että peli jäi nyt hyllylle odottelemaan että ne tulee korjatuksi ennen kuin palaan linjoille, yksinpeliä en enää ala pelaamaan.

Sen verran mitä nyt Onlinea ehdin ekana parina iltana pelaamaan niin ei se nyt mitenkään ihmeelliseltä enää tuntunut, hahmo vasta rankilla 45 vissiin mutta silti tuntui että ei tossa nyt oikein mitään saavutettavaa enää ole, ja ihmettelen miten väki on jaksanut hakata tuota silltä tavalla että ovat rankilla 200+, toki jos maistuu mikäs siinä mutta en kyllä itse jaksaisi. Parissa deathmatchissa kävin, ei oikeen napostellut ja ajokilpailut oli sitä samaa että porukat alussa tönii tieltä pois ja sitten siellä ajeletkin jonon hännillä loppumatkan, aika meh.

FPS moodi oli myös melko pettymys, sanoin jo ennen pelin julkaisua että se on pelkkä gimmick, mutta porukalla oli pöksyt liian märkänä koska eivät vissiin ole ennen FPS pelejä pelanneet ja tuntui että moodi on joku uusin kuumin juttu sitten valmiiksi leikatun leivän. Ei ollu muuta kuin melko huonosti kuitenkin toteutettu FPS-moodi, hauskaa ehkä vartin verran ajella pitkin mäkiä sen kanssa mutta lopuksi se third person kuvakulma vaan toimii paremmin tuossa pelissä.

Täytyypä katsoa tän Onlinen kanssa sitten joskus, nyt ei ainakaa ole mitään intoa palata tähän, samaa settiä toi on kuin aikaisemmalla sukupolvella ja en itse näe syytä että miksi pitäisi päivittää, jos joku sitä vielä pohtii nimittäin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei ollu muuta kuin melko huonosti kuitenkin toteutettu FPS-moodi, hauskaa ehkä vartin verran ajella pitkin mäkiä sen kanssa mutta lopuksi se third person kuvakulma vaan toimii paremmin tuossa pelissä.
Ajaessa hakeudun kyllä automaattisesti sinne vanhaan ulkopuoliseen näkymään. Jotenkin se näkyvyys autosta on vain todella surkea. Johtuukohan liian tiukasta FOV:sta, vai mistä. Jaloilla kulkiessa FPS on kyllä loistava, tuntuu aivan eri peliltä kuin vanha PS3-versio.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo, 1.03. Ei vaan korjannut tuota matchmakingia.
Itsellä kyllä löytyi koko eilisillan mitä olin peleillä ni lobbyja joissa 16+ ihmistä. Kyllähän sieltä lopulta se unknown network errori tuli mutta ihmisä sentään löysin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itsellä kyllä löytyi koko eilisillan mitä olin peleillä ni lobbyja joissa 16+ ihmistä. Kyllähän sieltä lopulta se unknown network errori tuli mutta ihmisä sentään löysin.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=p6KstBmhMkY#t=15

Tollastahan se oli itsellä perjantaina, porukkaa oli olevinaan liikkeellä mutta kukaan ei onnistunut liittymään peleihin. Eilen tosiaan näytti olevan jo vähän aktiivisempaa toi onlinen puoli ja kutsua pukkasi, mutta en sit viitsinyt SP:n puolelta lähteä moninpelin puolelle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tällänen löytyi parkista onlinessa. Saa ihan mukavan summan kun myy, 17K€ :D Täytyy kerätä toinen talli täyteen näitä. Löytyi myös vähän eri tavalla tuunattu sama auto, josta saa sen 18,5k€. Onko kaksi tallia vieläkin maksimi? Näytä liitetiedosto 13652


Offlinessa ainakin törmää joka parkkiksella johonkin valmiiksi tuunattuun autoon, liekö tuo sama joutunut onlineen. Ainakin se olis niin vit*n aitoa meininkiä että siellä pyörisi valmiiksi tuunattuja autojakin.

Btw. 86% offline kohta läpi ja trophyt taskussa :D Muutamat pitkät keräilyt vielä ja Kifflom suoritettu, sormia särkee :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

First Personiin tottui nopeasti ajaessa ja itse ei tule enää kolmatta persoonaa siinä käytettyäkään lukuun ottamatta racejä, joissa kuvakulmaa ei ole pakotettu. Hostina ollessa tulee niissä tietysti aina kuvakulma ensimmäiseen persoonaan lukittua, mutta valitettavastihan sen ainakin toistaiseksi voi halutessaan kiertää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitens oi psn id laitetaan näkyväksi

Meet Social Clubin profiilissa About me kohtaan ja sen vieressä lukee pienellä manage punaisen laatikon oikeassa reunassa.Klikkaat sitä ja siel näkyy sun linked accounts ja siel on kohta visibility. Siitä sit valitset sen minkä haluat.
 
Ylös Bottom