Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Taisi selvitä mikä sitä oman hahmon ihoa vaivaa. Jos kampaajalla muokkaa meikkejä/facepaintia tai ostaa piilarit niin se kuulemma glitchaa ihon vanhan ja ryppyisen näköiseksi ja heti ekana päivänähän minä hommasin piilarit. Joku oli tuon testannut tekemällä uuden hahmon ja iho oli mennyt pilalle kun kävi ottamassa maalia naamaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Zentorno on ihan ok, mutta sellainen löytyy kaikilta. Minusta Jester on parempi, parempi ohjattavuuskin eikä sudi paikallaan koko ajan. Niin ja älä missään nimessä laita turboa noihin. Se tuo vaan hienot äänet ja sutimiset lähtöihin. Tai ainakin kokeilisin ensin ilman sitä ja jos ei miellytä niin sitten ahdnta kehiin :)

Zentorno on paras, ei siitä mihinkään pääse. Yleinen kyllä joo mut varmaan syystäkin. Itellä on jester ja zentorno, jester on superauto sporttiluokassa. Ja tosiaan turbohan bugaa tällä hetkellä, huonontaa auton kiihtyvyyttä ja huippunopeutta. Kokeilin zentornoa turbolla ja ilman. Ilman tuli huippunopeutta 20mph lisää. Tämä bugi siis ps4/xbone versioissa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Zentorno on ihan ok, mutta sellainen löytyy kaikilta. Minusta Jester on parempi, parempi ohjattavuuskin eikä sudi paikallaan koko ajan. Niin ja älä missään nimessä laita turboa noihin. Se tuo vaan hienot äänet ja sutimiset lähtöihin. Tai ainakin kokeilisin ensin ilman sitä ja jos ei miellytä niin sitten ahdnta kehiin
Jesterillä ei hirveästi super-luokassa kisailla. Ja mitä turboon tulee niin kyllä se kannattaa autoon laittaa, ei ehkä nyt mutta viimeistään sitten kun sen korjaavat, hyvin pysyy hallinnassa kunhan ei sitä kaasua aina pohjaan asti paina paikoiltaan lähdettäessä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mä oon niin paska täs pelissä et ei mitää järkeä. Sit noi pelin tekijät on huomannu miten paska kuski mä oon niin ne tahallaan kisoissa oikein vittuilee mulle. Laittaa junia eteen ja busseja ja tekee toisilla autoilla tiesulkuja et varmasti oon viimeinen joka online pelissä.

Ei muuta ku pimppa mauskuttaa jumpatessa. Joku päivä voitan!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mä oon niin paska täs pelissä et ei mitää järkeä. Sit noi pelin tekijät on huomannu miten paska kuski mä oon niin ne tahallaan kisoissa oikein vittuilee mulle. Laittaa junia eteen ja busseja ja tekee toisilla autoilla tiesulkuja et varmasti oon viimeinen joka online pelissä.

Harmi kun olet PS4:n puolella ,nimittäin PS3:en puolella on myös eräs huono kuski kfinissä joka yleensä valloittaa itselleen viimeisen sijan. Sanottakoon henkilölle lohdutuksena kuitenkin että on parantanut ajamistaan alkuajoista. Kyl säkin kehityt kun vaan ajat enemmän kisoja, Deadwood.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Laitoin invite kfin crewiin. tunnus siis psn: lefaslayer,
onko mahdollista olla useammassa Crewssa että vaihtaisi vain aktiivista ?
jostain olin näkeväni että jollain oli valikossa useita eri crew vaihtoehtoja.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Laitoin invite kfin crewiin. tunnus siis psn: lefaslayer,
onko mahdollista olla useammassa Crewssa että vaihtaisi vain aktiivista ?
jostain olin näkeväni että jollain oli valikossa useita eri crew vaihtoehtoja.

Voit olla useammassa crewissä, mutta vain yksi on aktiivisena kerrallaan niinkuin arvelitkin.
Hyväksyin kutsusi, tervetuloa KFIN -karkeloihin :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mäkin sitten sain aikaseksi ja äsken lähti lataukseen Gta V ps4:lle, jos hyvin käy ni mut saattaa nähdä jo tänään illalla onlinessa.

Syytä olla punainen matto levitettynä kun saavun servulle. ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei näköjään ole vielä hyväksytty crewiin minua vaikka pari päivää sitten laitoin pyynnön. No ei se mitään :D taitaa johtua siitä että en ole laittanut online tunnusta tänne, mutta se on Toikkari37
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei näköjään ole vielä hyväksytty crewiin minua vaikka pari päivää sitten laitoin pyynnön. No ei se mitään :D taitaa johtua siitä että en ole laittanut online tunnusta tänne, mutta se on Toikkari37

Pistäppä psn tunnus näkymään tonne social clubin profiiliisi, ennen sitä ei hyväksytä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ens viikolla pääsen itsekin onlineen häröilemään. Onko tuo nyt niin että porukka pelaa auto-tähtäys pois päältä vallan? Etten turhaan yritä ettiä porukkaa auto-tähtäys päällä :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kertoisko joku viisas miten ne palaavan pelaajan edut saa ku ei näy missään?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten porukka tekee tuon "kuperkeikan" tuolla onlinessa? siis onnistuu varmasti myös pelissä, oon naputellu nappuloita mut en saa ukkoa pyörimään...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Paina tähtäys (L2) pohjaan, vasemmalla tatilla määrität suunnan johon kierähdät ja sitten paina neliötä.
 
Ylös Bottom