Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuolla taas ei ole mitään merkitystä. Tai siis kaikki representavitet (kirjoitetaanko se noin?) ja niiden alapuolella olevat ovat käytännössä aivan samalla viivalla.
Kyllä sillä vähän on merkitystä. Tietääkseni representativeksi nostetaan jossain vaiheessa kun on riittävän tunnettu ja luotettu. Tai nyt taitaa jo olla niin paljon että ei taideta enempää nostaa? Muskelithan ei pysty liittämään uusia jäseniä. Siis pointtini oli että kai se jotain vaikuttaa.. Ehkä sitten myös saa potkut vasta musclen kautta?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei kyllä käsittääkseni representativet voidaan potkia suorraan pihalle ihan samalla tavalla kuin kenet tahansa muunkin. Toki pelintekijä on varmasti alunperin ajatellut systtemin toimivan noin, kun alunperin sanoit. Mutta kfin crewin sisällä nuo eri arvot ovat oikeastaan vain turhia muodollisuuksia. Pois lukien tietysti oikeasti "isot herrat".
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En saanut yhtäkään varoitusta että tein jotakin väärin mutta ei mitää. Hauskaa oli ja kiva olisi tulevaisuudessakin osallistua mutta jos ei niin sitten ei. Ei kaadu maailma ellen pääse osallistumaan videopelimiitteihin.

Siis sinua varoitettiin useaan otteeseen, mutta et ottanut sitä kuuleviin korviisi. Spedeily jatkui ja jatkui, ei pomoilla ollut mitään muuta mahdollisuutta kuin lopettaa sun touhus.
Crewissa ei ole pakko olla, se on vapaaehtoista touhua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei kyllä käsittääkseni representativet voidaan potkia suorraan pihalle ihan samalla tavalla kuin kenet tahansa muunkin. Toki pelintekijä on varmasti alunperin ajatellut systtemin toimivan noin, kun alunperin sanoit. Mutta kfin crewin sisällä nuo eri arvot ovat oikeastaan vain turhia muodollisuuksia. Pois lukien tietysti oikeasti "isot herrat".

Joo lienet oikeassa. Varmaan kenet tahansa voi leader poistaa. Muistaisin vain joskus luutnanttien ja komissaarien sopineen, että ennen potkuja alennetaan muskeliksi. Tosin silloin taisi ihan jokainen jäsen olla vähintään edustaja. Nythän joku pomotyyppi voisi tämänhetkisen käytännön tähän kertoa kaikille.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo lienet oikeassa. Varmaan kenet tahansa voi leader poistaa. Muistaisin vain joskus luutnanttien ja komissaarien sopineen, että ennen potkuja alennetaan muskeliksi. Tosin silloin taisi ihan jokainen jäsen olla vähintään edustaja. Nythän joku pomotyyppi voisi tämänhetkisen käytännön tähän kertoa kaikille.
Tämä liittyi muistaakseni siihen, kun representavitet mielivaltaisesti hyväksyivät myös uusia jäseniä kysymättä lupaa isommiltaan ja koko crewn hallinta meinasi karata käsistä, kun siellä oli silloin todella paljon sellaisia joilla ei psn tunnus ollut näkyvillä. Nykyäänhän ei tietääkseni enää representativet saa omin nokkineen hyväksyä noita liittymispyyntöjä, vaikka valtuudet siihen onkin. Mutta tosiaan odotellaan, että joku isommista pomoista tulee selventemään tilannetta :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sillai tää yhteiskunta vähän niinkuin pyörii, että erivapauksia ja oikeuksia pitää ansaita. Velvollisuudet muuttuu luonnollisesti henkilön arvon mukaan. Siellä Social Clubissa on crew hierarkia kuvastamassa jonkinlaista jengijärjestelmää.

Olen sitten käsittänyt asian täysin väärin, pahoittelut siitä. Luulin että korkeampiarvoiset antaisivat esimerkkiä ja noudattaisivat itse sääntöjä ja käyttäytyisivät crewin sääntöjen mukaan ja jos itse perseilevät, myös alempiarvoiset saavat perseillä vastaavalla tavalla. Käytäntö lienee toinen kuten perjantaina nähtiin jalkapallokentällä, jossa johtajat puukottelevat ja räjäyttelevät muita, mutta kun tulokas räjäyttää niin lentää ulos. Tiedän tulokkaana ainakin pysyä taustalla, kun isot herrat sekoilevat.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Olet kemoterapeutti ymmärtänyt koko asian vääri... edelleen mitään pahaa ei ole perseilyssä, kunhan sen osaa lopettaa sitten kun pyydetään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Niin ja mikäli se asia noin paljon harmittaa/ihmetyttää, niin mikäänhän ei estä olemasta yhteydessä muihin crewn johtajiin ja kysymään heidän mielipidettään asiasta. Tuskin siellä koko "sikariporras" on perseilemässä samaan aikaan ollut..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt on kyllä pakko sanoa etten tiedä mistä helvetistä puhutaan, onko tuolla olemassa jokin nokkimisjärjestys? Itse kun porukoissa olen ollut mukana niin olen vain katsonut sivusta ja koittanut pysyä poissa jaloista :D Joskus tulee oltua vain helikopterilla paikalla ja otettua kuvia tms. Joskus taas tulee kanuunasta ottalohkoon mutta ei sen pitäisi mitenkään hetkauttaa. Ainakin 10 kertaa on mikistä kulunut "sori szuper" kun mun pirssi on räjäytetty taivaan tuuliin, mutta mitäpä tuosta :D Ei saa olla niin herkkänahkainen, jos teet jotain väärin niin älä odota ettei kosto elä, kaikki ei sitä tee mutta jotkut haluaa pitää numerot tasan.

Itse mietin tuota crew:n logoa että miksi se on nyt valkoinen ja kuitenkin crew:n väri on vihreä? Tuo logo ei ainakaan ole nyt kovin näkyvä, kenties sille voisi tehdä jotain?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tänään tuli päivällä hieman pidempi pätkä vietettyä online puolella GTA:ssa ja hyvin maittoi, täytyy joskus yrittää keretä mukaan noihin Kfin Crewin kisoihin. Pystyykö online puolella ottaan lentokentältä noita isoja matkustaja koneita? Tänään koitin pyöriä koneiden ympärillä ja painella kolmioo, mutta en päässyt hyttiin vai yritänkö vain väärässä kohdassa aina painaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ostettiin porukkalla GTA5. Lähinnä tuon online takia, tässä nyt mennyt tämä päivä opetellessa perus juttuja ja kyttiä pakoon ajaessa..


Mutta, pari kysymystä olisi

Miten noita missioneita saa lisää/auki tuolla onlinessa ? Tarkoitan niitä missä pitää porukalla tehdä jotain, esim varastaa autoja jne. (ja kuinka paljon näitä peli sisältää ? toivottavasti paljon!)

Oisko jotain juttuja mitä on hauskaa tehä porukalla ? Nuo TDM ja Racet ei oikeen nappaa :) ?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tehtäviä saat auki sitä mukaa kun sun rankki nousee tuolta näkee kaikki tehtävät ja minkä rankin vaatii siihen http://gta.wikia.com/Missions_in_GTA_Online

porukalla voit hyppää vaikka laskuvarjolla, pelaa golffia, capturee, darts, vääntää kättä, ja voihan sitä itekki keksiä jotain tekemistä freemodes kavereitten kaa :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

porukalla voit hyppää vaikka laskuvarjolla, pelaa golffia, capturee, darts, vääntää kättä, ja voihan sitä itekki keksiä jotain tekemistä freemodes kavereitten kaa :D

Juoda kaljaa ja polttaa tupakkaa. Hakata randomeita kirveellä :D Polkea koko paikka ympäri polkupyörällä tai ajaa maastoautolla. Kannattaa mys käydä tutkimassa se kaivos PS4 versiossa, sen saa auki stickyllä vaikka.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kun peli alkaa latautuun, lueppas tarkkaan oikeeta alalaitaa. Siellä pitäs lukee, että neliötä painamalla pääsee onlinen. Ellet ole muuttanut asetuksia, sehän lataa automaagisesti story modeen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Noista online-missioneista vielä, että pystyykö niitä pelata useammin kuin kerran? Jos esim itse olen pelannut, mutta kaveri ei ?
 
Ylös Bottom