Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Löysin itekkin nyt noita tuunattuja Dubstia, en tosin Customsien lähettyviltä vaikka koitin pyöriä siinä holleilla, vaan Hillseiltä sieltä keskivaiheilta. Jonkun Youtube-videonpätkän katsoin, missä tuo kohta kerrottiin. Niitä ilmestyi 8 ja 16 välillä. Ensin piti hetken odotella, että sai ensimmäisen, mutta kun siitä oli tehnyt oman trakkerillä ym, niin sen jälkeen homma helpottui ja niitä akloi spawnaamaan aina kun meni sinne ylös.
Tein itse asiassa niin, että jätin sen oman Dubstan sinne spawni mestoille ja menin sinne sitten tallista tai Customsista jollain kadulta pöllityllä autolla. Silloinkin näitä spawnasi sinne, kunhan se oma Dubsta oli siinä lähellä.
Harmi, että noita saa myydä vain yhden päivässä (vai mikä se aika nyt onkaan). Ei pääse kovin nopeaan rikastumaan...

Tässä vielä linkki videoon, minkä avulla tuon löysin: https://www.youtube.com/watch?v=xMUBL-EcxlI

Juu, näin ollen ollaan asia ytimessä. Toinen miten tuo toimii niin ajat sen Dubstan talliin ja lähdet sillä saman tien liikkeelle, se on silloin sun oma auto ja sinne mistä sen hait, jää kopio siitä sun dubstasta, mutta siitä ei kannata välittää, sitä ei kukaan pysty viemään kun siitä menee ovet lukkoon ja se on "jonkun auto". Peli tekee näin jotta autojen kopiointi ei onnistuisi ihan noin helposti :)
Se on kait 48 minuuttia oikeeta aikaa jos oikein muistan se myyntiväli, mutta siinä välissä kerkeää tekemään tehtäviä tai muuta.


Keskustan lsc;n pihalle ilmestyy myös kromista dubstaa ja Virisabrea. Autot ilmestyy aina kun on viemässä pöllittyä dubstaa myyntiin.

Eli siis sama juttu ja ilmeisesti samat autotkin spawnailee keskustaan kuin mitä muualle.
Tosiaan itäisen LSC:n eteen spawnaa Sabre muistaakseni just Dubstan kanssa mentäessä mutta tuo Dominator ja Ruiner tuli kun ajoin sinne Rat-Loaderilla. Samaten eteläisen LSC:n nurkalle spawnaa Dubsta kun sinne ajaa Dubstalla.

Jokseenkin alkaa hahmottua tämäkin homma. Meinaan vielä koittaa hakea sieltä pohjoisen kylästä yhden Sandkingin ja koittaa sillä ajella noiden paikkojen nurkilla, mitähän sinne ilmestyy sen kanssa :rolleyes: Oletan ainakin että sillä autolla jolla sinne paikalle ajat on hieman vaikutusta. Sen verran ainakin että sen pitää olla jokin erilainen kuin mitä kaduilla tulee vastaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No voikun kiva, aloin pelaamaan ja peli jatkui eilisestä jotain 2 tuntia ennen lopetusta, olin ostanut jo coquettenkin ja pelannut jonkun 1,5h sen jälkeen... Alkaa olemaan arkipäivää tämäkin että peli jatkuu aiemmasta ajasta kuin mihin sen on jättänyt. Varmistin vielä että peli on tallentunut eilen. :mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Vihdoinkin yksinpeli läpi uudella sukupolvella (pitihän se nyt vielä kerran nautiskella, vaikka olikin jo viides kerta). Ja rupesin sitten itsekkin noita dubstia ja muita tuunattuja metsästämään, vaan eipä löytynyt vaikka reilu pari tuntia pyörinkin niissä paikoissa joihin noita pitäisi ilmestyä. Onko siis sillä jotain merkitystä, että olenko bublic, invite only, tai solo sessiossa? Nyt pyörin vain solon puolella etsimässä noita :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Vihdoinkin yksinpeli läpi uudella sukupolvella (pitihän se nyt vielä kerran nautiskella, vaikka olikin jo viides kerta). Ja rupesin sitten itsekkin noita dubstia ja muita tuunattuja metsästämään, vaan eipä löytynyt vaikka reilu pari tuntia pyörinkin niissä paikoissa joihin noita pitäisi ilmestyä. Onko siis sillä jotain merkitystä, että olenko bublic, invite only, tai solo sessiossa? Nyt pyörin vain solon puolella etsimässä noita :)

Invitessä on oma rauha, tuskin sillä muutoin on kauheesti vaikutusta.
Dubstissa on just se että ekaa ei tahdo löytyä moneen tuntiin mutta sitten kun se löytyy niin niitä tunkee joka paikasta :D


Taas muuten yksi lisää kokoelmaan, Punainen vauhtiviiva ja sininen kameleonttiväri-Gauntlet tällä kertaa itäisen LSC:n pihasta :) Kellon ollessa muuten 16.45 eli iltapäivän aikana noita sinne tuppaa...
Tätä edelisenä pelin päivänä löytyi tas samanlainen Sabre, talliin vaan ja sitten töötin kanssa myyntiin...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No täytyypä huomenna yrittää jatkaa metsästystä. Tavallisia tuunaamattomia dubstia tulee kyllä jatkuvasti vastaan joka nurkan takaa, mutta eihän niistä mitään saa..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ihan hyvä pätkä, mutta mitäs hemmettiä tossa lopussa huoltoasemalla oikein tapahtu :eek:

Sitä minäkin suuresti ihmettelin, siinä rauhassa humalassa hoipertelin. Kunnes eräs toinen kaveri ajaa rekalla päin bensa-asemaa ja jostain syystä peli päätti et minä olen se murhaaja. Enkä kyllä ymmärrä et miten minä se syyllinen olin, tommosia hetkiä kun ei voi ees etukäteen suunitella. Share nappi ollut herkässä kun on kaikenlaista nauhotellut, kattoo jos joskus jaksaa kyhätä niistä lopuista ja tulevista pätkistä vielä jotain.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No täytyypä huomenna yrittää jatkaa metsästystä. Tavallisia tuunaamattomia dubstia tulee kyllä jatkuvasti vastaan joka nurkan takaa, mutta eihän niistä mitään saa..

Jos et muuten löydä, niin kato toi mun muutama viesti sitten linkkaamani videonpätkä. Itelle tuli ainakin melko nopeasti moinen kiesi vastaan, kun menin juurikin samalle pihalle kyttäämään, kun mitä tuossa videossa opastetaan. Ja kellonajalla on tosiaan väliä, 8-16.

Onko muuten tietoa, onko tuo 48 min vai mikä päivän pituus Santosissa? Ja onko se tosiaan peliajassa vuorokausi, kuinka tiuhaan noita autoja saa kaupitella?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tässä mun Dubsta metsästys. Ei oikein mennyt putkeen :D

[video=youtube;72d0v_b1p_k]https://www.youtube.com/watch?v=72d0v_b1p_k[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tässä mun Dubsta metsästys. Ei oikein mennyt putkeen :D

[video=youtube;72d0v_b1p_k]https://www.youtube.com/watch?v=72d0v_b1p_k[/video]

Haahaa! Nauroin ääneen tässä kyllä :D Mä olisin ampunut sen kuskin jo 20 sekunnin eli ekan karkaamisen jälkeen :mad: Perhana multahan ei Dubstat karkaile! Toinen on että kääntää se auto ympäri puskemalla takapuskurin kylkeen.
Onnistui kyllä kuski saamaan auton semmoseen paikkaan ettei pääse sisälle. No, näitä sattuu aina välillä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kiinnostasko ketään auttaa tuon "backseat driver" trophyn kanssa? Tarvis yht. 4 pelaajaa. Siinä siis tarvii voitaaa apukuskina rally racessa. Ps3:lla pelaan. PSN: thooouni-93 Ei noista random pelaajista ole mihinkään kun eivät jaksa edes lobbyssa odottaa minuuttia pitempään. :mad: Mieleellän siis kolmen konsolifin:läisen kanssa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten toi Max healt bar toimii tässä pelissä? välillä lukee 20/100 ja välillä sitten 60/100 ja olen kuitenkin rank 95 jos siihen jotenki liittyy ?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sen pitäisi nousta 20 pykälää aina 20 tason valein eli kun saat tason 100 niin sen pitäisi olla 100/100 eli tupla health verrattuna alle 20 tasoiseen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En tiedä onko tääl peliseuran haulle joku oma paikka(uus käyttäjä) mutta kuitenkin tarvitsisin onlineen peliseuraa ja psn-nimimerkki on lahnavitch98
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten tuo sosiaali klubi toimii? Hain kännyyn sen ifruit ohjelman, niin se herjaa jotain että ei ole salasana tai maili oikein.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten tuo sosiaali klubi toimii? Hain kännyyn sen ifruit ohjelman, niin se herjaa jotain että ei ole salasana tai maili oikein.

No se toimii ihan niin yksinkertaisesti, että sä teet sinne social clubiin tilin, oikea email ja salasana ja niillä samoilla tunnuksilla sit kirjaudut sinne iFruittiin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten tuo sosiaali klubi toimii? Hain kännyyn sen ifruit ohjelman, niin se herjaa jotain että ei ole salasana tai maili oikein.
Mulla oli sama vika Lumialla. Siihen ainakin auttaa kun lisää kännykän asetuksista kieleksi englannin, ei toimi jostain syystä jos pelkkä suomi valittuna.

Edit: Niin ja siis WP 8.1 käyttiksellä, jos sillä on jotain väliä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eipä ainakaan iPadilla toimi tuo iFruit nykyään kuin jenkeissä. Hieno päivitys.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pystyykö sillä iFruitilla vieläkään tekemään muuta kuin kouluttamaan sitä piskiä tai tuunaamaan autoja?
 
Ylös Bottom