Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hei. Kiinostuisko joku criminal mastermindist? Jos on . Nii lisätkä JeerJoo ps4
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En itse ainakaan omista sitä cargobobia, kun ei sitä saa ostettua mistään, silloin kun PS3 puolella jaettiin satojamiljoonia, ostin kaiken mikä irti lähti ja cargobobia ei siellä ollut, eikä ole näkynyt sen jälkeenkään. Ilmeisesti se olisi pitänyt ostaa heti GTA:n alussa...
Toki niitähän löytyy jokaselta helikopterimestalta tarpeeksikin. Sairaaalan katolta kun lentä ensin pois sieltä, vaika pilvenpiirtäjän ympäri ja menee takaisin niin sinne se spawnaa aina välillä :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei ollut silloinkaan, kun itse ostin. Piti vain näpytellä oikea numero osoitepalkkiin, niin sieltähän se löytyi. [emoji106] Nyt on vähän liikaa kaikkea, jopa dumpperikin, jolla ei ole mitään järkevää tekemistä [emoji23]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä, ei sitä Gargobobia oo missään vaiheessa saanut ostettua rehellisesti, vaan piti just näpyttää se oikea osoite jolloin kyseinen gargobob sivu aukesi ja sen pystyi silloin ostaa. Hinta ei ollut kun hikiset 185k! Mutta sitten se tietenkin pätsättiin eikä sitä enää pysty ostaa, mutta ne jotka sen ehtii tekee saivat pitää sen.

En kyl keksi syytä miksei sitä voi olla muutenki myynissä, johtuiskoha siitä että kun kaverin kanssa ollaan tehty muutamia tehtäviä ku piti hakee joku auto, nii tilattiin gargobob ja sit sillä vaan koukattii se kyytii ja lähettii menee, joka tekee kyseiset tehtävät liian "helpoks" ja liian hauskaks.

Kyllähän niitä löytyy lentokentiltä ym, mut on se vaan niin kätevä kun tarvii just sen gargobobin nii ei tartte lähtee pitkin mantereita sitä ettimään, senku tilaa. Eikä ainakaa tehtävien aikana, mun mielestä niitä koptereita respaa mihinkään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei ollut silloinkaan, kun itse ostin. Piti vain näpytellä oikea numero osoitepalkkiin, niin sieltähän se löytyi. [emoji106] Nyt on vähän liikaa kaikkea, jopa dumpperikin, jolla ei ole mitään järkevää tekemistä [emoji23]

Mulle tulee tosta dumpperista vaan mieleen yks youtuben video jossa oltiin modattu se kulkemaan Zentornon tai jonkun muun superauton tavoin ja sieltä kuski ampui raketteja jostainpäin autoa... Ehkä se vaatii ison ahtimen vaan ja kaput :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Löytyskö crew johon pääsis mukaan? Rupee hiottamaan nuo online sessiot ku on kaiken maailman toheloita yleensä pelaamassa.. ei saa edes perus settejä hoidettua
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

JEP! http://socialclub.rockstargames.com/crew/konsolifin

Ainakin on PS4 puolelta löytyy aktiivisia pelaajia.

Aika vähissä on kyl pelaajat tuol PS3:n puolella, päivästä riippumatta. Sinne ne on PS4:n puolelle menneet kaikki, poislukien muutama persaukinen joilla ei oo ylimääräistä/halua ostaa uutta konsolia.

Laita laliluleloo sinne vaan hakemusta niin kyllä sut kfiniin hyväksytään kunhan PSN tunnus on näkyvissä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sinne ne on PS4:n puolelle menneet kaikki, poislukien muutama persaukinen joilla ei oo ylimääräistä/halua ostaa uutta konsolia.
Voisin tässä kohtaa korostaa nimenomaan tuota haluan kohtaa.. Mikäli ps4 hankintaa suunnittelee NYT pelkän gta:n takia, niin ei kannata. (joku voi olla tästä erimieltä) Mutta ei siellä "värillisellä" puolellakaan enää niin paljoa pelaajia riitä ainakaan kfin crewssä, että sitä oikeasti tosissaan jaksaisi enää tahkoa..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse ainakin kovin innostuneesti etsin peliseuraa PS4:n puolella. PSN: Myytti ja laitoin nyt sit requestia tohon KFIN-Crewiin. kun ois kiva pelata noita heisteja ja eri tehtäviä, Alkaa hieman mennä järki jenkkeihin ja haluais vihdoin suorittaa kaikki heistit hostina loppuun asti. Nyt menossa Series A - Funding ja 2 setuppia suoritettu. Lisäksi oon kovasti tykännyt noista no contact race -juduista. Kaikki muu saa mun puolesta olla päällä ja liikennekin mielellään niin ihan mukavaa meisinkiä.

Lisäilkääpä vaan, jos kiinnostaapi tällane suht vasta-alkaja level 38.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oisko nyt joku PS4-linjoilla ja halukas tekee mun hostaamaan series a funding -heistin setupit ja heistin loppuun? Pitääkö vanha crew muuten jättää, että pääsen tohon KFINiin? Psn: Myytti
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ite on tullut nyt muutamana iltana pitkät tauon jälkeen pelailtua GTA:ta onlinessä pleikka4:lla tosin pitkälti vain freemodessa tai sitten on tullut väännettyä jotain Last Team Standingejä joka on aika turhaa koska ei niihin koskaan kukaan tule kun kutsuja laittaa. Heistejä en oikein jaksa enää tehdä, kun ne on tehty useampaan kertaan enkä niitä rahantakia koskaan ole tehnytkään. Välillä tuli joinattua joidenkin randomien setuppeihin ihan vain huvin vuoksi ja sai nauraa kuinka huonoja pelaajia siellä on jotka eivät osaa lainkaan lukea tehtävän ohjeita :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kuukausia olen kironnut tuota pakotettua on call liittymistä kisoihin eikä kukaan / mikään ole mulle kertonut, että suoraan aulaan pääsee edelleen liittymään pause valikon online -> jobs -> quick job -> play race kautta. En halua edes ajatella kuinka monta tuntia on tullut turhaan ajettua ympäri kaupunkia odottaen, että matsi alkaa ja sitten se on ollut joku rally paske josta lähden heti pois. Nyt näkee taas heti mitkä on asetukset.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itselläkin meni pari päivää ennenkuin huomasin tuon, että pause valikon kautta pääsee nopeesti kisoihin.Se etu oncall versiossa on että näet nopeasti mikä kisa on tuloillaan ja kun takana on reilu 3600 kisaa, niin ei vaan jaksa kaiken maailman Criminal Recordseja.Ja kun tuleva kisa ei miellytä niin katkaisee joinaamisen ottamalla puhelimesta uusiksi "play race" ja näin kisa vaihtuu.Itseä ottaa päähän kun joinaaminen ja hoastaaminen katkeaa " failed" ongelmaan joskus jopa puoli tuntia putkeen, vaikka poistuu välillä onlinesta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itselläkin tuon verran kisoja takana ja aika helposti tulee kyllä criminal recordsista lähdettyä pois. Usein ne on vielä jotain yhden kierroksen pyrähdyksiä jossa ei ole mitään järkeä. Itseä on call liittymisessä ärsyttää juuri se, että et näe millä asetuksilla kisa on tehty tai sitä onko host edes paikalla vai onko sekin on call. Jos host on on call niin voi melkein heti lähteä kisasta pois koska host ei voi aloittaa kisaa ennen kuin aula on täynnä. Ei riitä sormet eikä varpaat siihen kun olen ajellut monta minuuttia ympäri kaupunkia eikä kisa ala vaikka aulasta puuttuisi enää yksi kuski.

Pelkästään eilen säästyi aikaa kivasti kun näin heti, että host ei ole edes paikalla ja muutaman kerran kyseessä oli rally moodin kisa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo olet siis tosiaankin asian ytimessä, kuten yleensäkin kaikissa kommenteissasi joissa tunnut aina vievän ns. sanat suustani. Juurikin tuo oncallissa suoraan biligan valintaan tulo on aiheuttanut mm, sen että ekan 4 min kierroksen jälkeen huomaa hoastin poistuvan ja screenille lävähtää kierros 2/45 eli ajoaikaa olis jäljellä reilu 3 tuntia, niin ei tiedä itkeekö vai nauraa, kun kesken jätettyä tulee vielä varoitus bad poolista.Nykyään lähinnä vaan hoastaankin, kun on kertynyt niin laaja repertuaari kisoja kirjanmerkkeihin ja on tusina omaakin rataa. Hoastaaminen toimii nykyään paljon paremmin kuin ennen Heist päivitystä. Usein pärähtää koko aula täyteen kerralla parissa minuutissa, kun ennen sai halutessaan odotella vaikka vartinkin ilman, että tuli ketään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kiinnostaisko jollakulla tulla suorittamaan mun hostaamaa heistia loppuun? Olen yrittänyt tässä kutsua KFINiläisiä ilman suurempaa menestystä. PSN: Myytti
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

[FF]Myytti;1650997 sanoi:
Kiinnostaisko jollakulla tulla suorittamaan mun hostaamaa heistia loppuun? Olen yrittänyt tässä kutsua KFINiläisiä ilman suurempaa menestystä. PSN: Myytti

Alusta varmaan ps4? Itse tässä juuri lyön konsolia tulille, joten apua voisin tarjota :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pakko avautua kun on taas sellaista perseilyä ettei mitään rajaa. Ensin aiemmin gta kisa jossa oli viisi saman crewn tyyppiä ja toisella kierroksella kolme jätkää jäi koko radan ainoaan hitaaseen mutkaan ampumaan muita kisaajia jotta oma voittaa.
Äsken normi kisa ja kolme saman crewn tyyppiä. Minä revin kunnon keulan niin eikös toisella kierroksella yksi noista jää odottamaan hiukan ennen maalia ja vetää kylkeen joten jäin kolmanneksi ja kaksi muuta tuon porukan tyyppiä oli ekana ja toisena. Kaikilla noista 2-3 tuhatta kisaa takana joten voisi luulla, että osaavat ajaakin, mutta täysiä idiootteja tuntuvat olevan.

Sitten on vielä pari porukkaa jotka tuntuvat erikoistuvan curb boostin käyttöön joten niitä vastaan ei ole normaalisti ajavalla mitään saumoja. Nuo ei tosin niin hirveästi ärsytä koska kisat on aina olleet non-contact kisoja ja on siellä ollut muitakin joiden kanssa on sitten saanut ihan jees skabaa aikaan vaikka ne pari tyyppiä ovat karanneet johonkin kauas horisonttiin jo parin mutkan jälkeen.
 
Ylös Bottom