Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Toivottavasti tuo nyt on sitä mitä pitää, eli kyseessä kans rikollisfirma jota voi pyörittää koko ajan, eikä mikään kahden viikon rahankeruujuttu joka loppuu kuin seinään... Alkaa poijaat oleen sitä ns. "sisältöä" tässä pelissä kunhan kaikki ei rajoitu vain multipelaamiseen, eli on yksinkin jotain tekemistä :rolleyes: Vielä kun vois jäädä kiinni ja joutua vankilaan tuossa niin olis aika realistista. Mut en tiedä miten sellasen vankilan toteuttas ajallisesti käytännös :D

Ainakin SAMP:ssa voi joutua vankilaan ja siellä tuomiot olivat tyyliin 5 , 10 ,tai 20 minuuttia. Se aika piti odottaa selissä ja usein tämä aika meni sellitappeluissa, muiden kanssa, samalla kun poliisi pamputti kaltereiden läpi. :p Mielellään näkisin tämän vankila homman pelissä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ainakin SAMP:ssa voi joutua vankilaan ja siellä tuomiot olivat tyyliin 5 , 10 ,tai 20 minuuttia. Se aika piti odottaa selissä ja usein tämä aika meni sellitappeluissa, muiden kanssa, samalla kun poliisi pamputti kaltereiden läpi. :p Mielellään näkisin tämän vankila homman pelissä.

mielummin ne vois olla vaikka 10,30 ja 40 minuuttisia että vituttais edes vähän linnaan meno. nykyäänhän toi 10min menee jo pelkässään kynsiä syödessä.


katoin tossa talvisia gta sekoiluja ja jotenkin myös odotan sitä lunta aina tonne, on niin jotenkin tunnelmallista sillo :D :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Näköjään saisi 15 eurolla 2,5 milliä tarjouksena eli puolet enemmän kuin normaalisti, jos osto on ensimmäinen. Pitäisköhän sortua? :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt kyllä tuli kusetettu olo. Myin kahdeksan pakettia ja lentokoneella toimitus. Kaksi tekoäly kopteria kimppuun jotka jatkuvasti ampui miniguneilla eikä auttanut väistely ja kiemurtelu mitään. 5/6 droppia sain tehtyä ennen kuin moottorit sammu ja silti menetin kaikki kahdeksan lootaa.
On noita koptereita ennenkin tullut perään, mutta ne on vaan ampuneet kivääreillä välillä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt kyllä tuli kusetettu olo. Myin kahdeksan pakettia ja lentokoneella toimitus. Kaksi tekoäly kopteria kimppuun jotka jatkuvasti ampui miniguneilla eikä auttanut väistely ja kiemurtelu mitään. 5/6 droppia sain tehtyä ennen kuin moottorit sammu ja silti menetin kaikki kahdeksan lootaa.
On noita koptereita ennenkin tullut perään, mutta ne on vaan ampuneet kivääreillä välillä.
Kusetettu? Pelihän ei varmaan varoittanut tekemästä kuljetuksia yksin, eihän? :rolleyes:

Ei niitä ole tarkoitettu tehtäväksi yksin. Ostaja hyväksyy vain täyden toimituksen, et saa mitään rahaa vajaasta toimituksesta niinkuin sopimuksessa lukee.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt kyllä tuli kusetettu olo. Myin kahdeksan pakettia ja lentokoneella toimitus. Kaksi tekoäly kopteria kimppuun jotka jatkuvasti ampui miniguneilla eikä auttanut väistely ja kiemurtelu mitään. 5/6 droppia sain tehtyä ennen kuin moottorit sammu ja silti menetin kaikki kahdeksan lootaa.
On noita koptereita ennenkin tullut perään, mutta ne on vaan ampuneet kivääreillä välillä.

Oliko täysi varasto? Sitä yritin täs ykspäivä varotella että ei kannata myydä täyttä varastoa vaan aina 60-65 pakettia kerrallaa niin ei tuu mitää tekoäly vihuja kiusaa ja saa varmat rahat, tosin tästä neuvosta eräs ammattipelaaja neuvoi menemään yksinpeliin ajamaan taksia kun ei kuulemma muuten hihat riitä tai jotain. Ite en ainakaan yksin lähe enää kuljettamaan mitää täyttä varastoa, se lentokone on vielä pahin siinä kaveri oli kyydis ja ei sekään voinut mitään tehää kun ne buzzardit vaa käkätti jatkuvasti, olis sen pitäny olla buzzardil suojelemas mutku ei ollut mitää kokemusta. 9/10 pakettia toimitin ja käteen jäi 0% ja ei muuta kun homma alusta, yksin myyn vain puolikkaita varastoja.

Veneellä olen myynyt täyisiä varastoja yksin eikä siinä ole muuta kun pientä vihaa välillä ja voi sentää mennä kannelle ampuu, lentokonees jos oot yksi tai jos ei oo kaveri buzzardil suojelemas niin se on hyvästi rahat. Mut sitä ei koskaa tiie millä vehkeellä sitä on lähössä myyntireissuun, joten kaveri aina messiin kaiken varalta!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kusetettu? Pelihän ei varmaan varoittanut tekemästä kuljetuksia yksin, eihän? :rolleyes:

Ei niitä ole tarkoitettu tehtäväksi yksin. Ostaja hyväksyy vain täyden toimituksen, et saa mitään rahaa vajaasta toimituksesta niinkuin sopimuksessa lukee.

Kyse oli kahdeksasta (8) paketista. Nuo on juurikin tarkoitettu tehtäväksi myös yksin ja noin olen niitä diilannut jo kymmeniä kertoja. Ei vaan kertaakaan ole minigun koptereita perään tullut.
Jossain tutorial vinkissa luki, että jos ajoneuvo tuhoutuu niin ainoastaan ne paketit menettää jotka oli kyydissä ja loput palautuu takaisin varastolle. Olisi sen voinut paremminkin muotoilla kyllä.
Tuli sitten ostettua siihen koneeseen parempi armori vaikka kallis olikin. Tuon kanssa olisin saattanut selvitä loppuun asti kun viimisen dropin savu kuitenkin jo näkyi.

Vaikka mulla onkin yli 12 miljoonaa tilillä niin kyllä tuo 32 000$ tappio (ostan 2 lootaa kerrallaan) on mulle silti iso raha. Siihen tietenkin se menetetty aika vielä päälle. Tänään mennyt jo melkein 300 000$ kun tuli brickadeen ostettua myös luodinkestävät renkaat. Aina kun tiesulusta ajoi ohi niin kytät onnistui pari rengasta pamauttamaan. Eivät onnistu enää prkle :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oliko täysi varasto? Sitä yritin täs ykspäivä varotella että ei kannata myydä täyttä varastoa vaan aina 60-65 pakettia kerrallaa niin ei tuu mitää tekoäly vihuja kiusaa ja saa varmat rahat, tosin tästä neuvosta eräs ammattipelaaja neuvoi menemään yksinpeliin ajamaan taksia kun ei kuulemma muuten hihat riitä tai jotain.
Pelle myi vain 8 pakettia, eli tuo hieno taktiikka ei toimi. Koska eri kuljetusmuodot tulevat satunnaisesti kuin myös viholliset toimituksen aikana

Kyse oli kahdeksasta (8) paketista. Nuo on juurikin tarkoitettu tehtäväksi myös yksin ja noin olen niitä diilannut jo kymmeniä kertoja.
Niin siis se myynti kannettavahan varoittaa aina, ettei toimituksia kannata yrittää yksin? Vai muuttuuko se varoitus myytävän määrän mukaan. Pitää koittaa tässä kohta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

joo mulle tuli sama mutt itse laskeudun semmoseen paikkaan missä vaan on vähänkin pieni aukee ja sit ammun ne alas. afkasin siinä 5 minuuttia ja odotin jos olis tullut lisää mutta ei pahemmin näkynyt niin taas matka jatku ja sain vietyy paketit rauhassa. onneksi saan laskeuduttuu jumbojetillä vaikka maze pankin katolle niin jonkun cuban 800 tai vaikka titaninkin alas saaminen ehjänä on helppoa(joskus yksin pelissä oli tylsää niin opettelin vähän lentämään :D ).
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Niin siis se myynti kannettavahan varoittaa aina, ettei toimituksia kannata yrittää yksin? Vai muuttuuko se varoitus myytävän määrän mukaan. Pitää koittaa tässä kohta.

Silloin se varoittaa jos myy yli 8 pakettia, että siihen hommaan ehkä tarvitaan useampi ajoneuvo.

joo mulle tuli sama mutt itse laskeudun semmoseen paikkaan missä vaan on vähänkin pieni aukee ja sit ammun ne alas.

No eihän tuo tullut edes mieleen. Olishan tuolla aavikolla ollut tilavaa ja suoraa tietä vaikka kuinka.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Yhes vaihees mä jo luulin, että toimisto on kun Roope Ankalla mutta ei! Lisää tulee koko ajan, pakkoha tossa joku raja olla. Tuskin edes Bill Gates tai itse Pablo Escobar tollei rahoja esitteli. :D

Näytä liitetiedosto 15834
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse huomasin saman eilen. Just kun luulin ettei sitä rahaa voi enempää sinne tulla niin sohvan viereen ja taakse ilmestyi pari kasaa.
Sitä tuntuu aina ilmestyvän kohtalainen määrä lisää kun tulee miljoona lisää myynneissä. Mulla on nyt 7.6 miljoonan edestä kamaa myytynä ja aika saman näköinen toimisto mitä sulla.

edit: Ilmeisesti olin oikeassa. Äsken tuli 8 miljoonaa täyteen ja taas ilmestyi kaksi raha kasaa sohvan taakse lisää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Yhes vaihees mä jo luulin, että toimisto on kun Roope Ankalla mutta ei! Lisää tulee koko ajan, pakkoha tossa joku raja olla. Tuskin edes Bill Gates tai itse Pablo Escobar tollei rahoja esitteli. :D

Näytä liitetiedosto 15834

jos saisin päättää niin joutuis suunnilleen uimaan rahassa että pääsisi koneelle ja se sihteerikin olisi puettuna seteleihin tai alasti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuli katsottua broyghyn uusin discussion video ja olen kyllä eri mieltä siitä, että kaikki mitä rockstar tekee on tarkoitettu vain rahakorttien myynnin lisäämiseksi.

Esimerkiksi kalliit hinnat kaikessa. Minusta ongelma ei ole hinnat vaan ihmiset jotka haluaa kaiken ihan just heti.
Melkein kolme vuotta sitten monista tehtävistä ei saanut oikeastaan mitään ja adder oli kallein auto miljoonan hintalapullaan. Ei pahemmin ihmiset huudelleet "because sharkcards" koska monilla oli kiire myydä glitchin avulla monistettuja autoja.
Minä olen ollut alusta asti täysin legit pelaaja joten koskaan en ole mitään noita glitcheja hyödyntänyt ja alussa sai miettiä aika pirun tarkkaan minkä upgraden ostaa autoon vai ostaako mitään ja säästää.
En edes muista kuinka kauan kesti, että sain ekan superin.

Nykyään voi helposti tehdä viikossa miljoonan tai pari vaikka pelaisi vain muutaman tunnin päivässä. "Wanhaan hyvään aikaan" tuohon vaadittiin glitchaamista.
Esimerkkinä käytettiin myös uusimman päivityksen toimistojen ja varastojen hintoja. Halvin toimisto + varasto maksaa 1.250.000$. Ei ole mitenkään mahdottoman kallista ja tuolla pääsee alkuun. Kukaan ei pakota ostamaan sitä maze bank towerin 4 miljoonaa maksavaa toimistoa varsinkin kun ainoa ero halvimpaan on näkymä ikkunasta.
Minullahan on juurikin tuo halvin toimisto ja varasto eikä ole mitään tarvetta ostaa isompaa varastoa.

Toki siitä olen samaa mieltä, että rockstar voisi viimeinkin korjata kaikki invite ongelmat joissa peli väittää, että kaveri ei ole vielä pelannut edes tutoriaalia läpi jne.
Olen myös foliohattu päässä varma siitä, että tuo uusimman päivityksen public only pakotus on tarkoitettu siihen, että pelaajat menettäisi rahaa enemmän kuin tienaavat :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei oo kyllä Rockstar taaskaan ajatellut kun ovat aikoinaan tuota passive modea muuttaneet next genillä. Sitä passive modea näytetään enemmän käyttävän kaikkeen muuhun kuin rauhassa kruisailuun.
Ite kun on tapana noilla hävittäjillä lennellä ja ehkä pari panostakin ampua, niin aina löytyy joku mukamas ovela pelaaja, joka päättää laittaa passive moden päälle, hakea oman hävittäjän ja lentää kiinni perseeseen kunnes ottaakin sen passiven pois päältä ja alkaa tulittamaan. Ei voi rehelliseks sotimiseks tommosta kutsua.

No mulla on sitten aina tapana olla vähän ''ovelampi'' ja lentää heti ydinkeskustaan pilvenpiirtäjien luo kun näen, että joku ottaa sen hävittäjän passive modilla. Sitten ku se vihollinen on joskus saavuttanut mut siellä keskustassa ja ottaa passiven pois, niin alan kiertelemään ja pujottelemaan ties miten niitä pilvenpiirtäjiä, jolloin se asshole ei pysy perässä. Mikäli se ei sitten ole jo kerennyt törmätä seinään, niin koitan edelleen niitä rakennuksia pujotellen tulittaa mokoman assholen alas.

No tietenkin ne laittaa heti passiven takaisin päälle ja lähtevät hakemaan uutta hävittäjää.
Joskus laittavat passive moden kanssa myös off the radarin päälle, joka onkin sitten entistä syvemmältä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulla on kanssa myyntejä joku 5,5miljoonaa ja toimiston lattiat oli täynnä rahaa. Kävin kuitenkin vähän shoppailemassa legendary motorsportilla sekä warstockissa, neljä miljoonaa meni että heilahti ja toimistokin siistiyty kummasti.

Taitaa vaikuttaa myös tuo pankkitili noihin setelipinoihin lattialla. Nyt näyttää toimistokin mukavemmalta kun on vain muutamat setelipinot pöydällä siististi. Ei taida uskaltaa enää tienata yhtään, ettei tule sotku!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuli katsottua broyghyn uusin discussion video ja olen kyllä eri mieltä siitä, että kaikki mitä rockstar tekee on tarkoitettu vain rahakorttien myynnin lisäämiseksi.

Esimerkiksi kalliit hinnat kaikessa. Minusta ongelma ei ole hinnat vaan ihmiset jotka haluaa kaiken ihan just heti.
Melkein kolme vuotta sitten monista tehtävistä ei saanut oikeastaan mitään ja adder oli kallein auto miljoonan hintalapullaan. Ei pahemmin ihmiset huudelleet "because sharkcards" koska monilla oli kiire myydä glitchin avulla monistettuja autoja.
Minä olen ollut alusta asti täysin legit pelaaja joten koskaan en ole mitään noita glitcheja hyödyntänyt ja alussa sai miettiä aika pirun tarkkaan minkä upgraden ostaa autoon vai ostaako mitään ja säästää.
En edes muista kuinka kauan kesti, että sain ekan superin.

Nykyään voi helposti tehdä viikossa miljoonan tai pari vaikka pelaisi vain muutaman tunnin päivässä. "Wanhaan hyvään aikaan" tuohon vaadittiin glitchaamista.
Esimerkkinä käytettiin myös uusimman päivityksen toimistojen ja varastojen hintoja. Halvin toimisto + varasto maksaa 1.250.000$. Ei ole mitenkään mahdottoman kallista ja tuolla pääsee alkuun. Kukaan ei pakota ostamaan sitä maze bank towerin 4 miljoonaa maksavaa toimistoa varsinkin kun ainoa ero halvimpaan on näkymä ikkunasta.
Minullahan on juurikin tuo halvin toimisto ja varasto eikä ole mitään tarvetta ostaa isompaa varastoa.

Toki siitä olen samaa mieltä, että rockstar voisi viimeinkin korjata kaikki invite ongelmat joissa peli väittää, että kaveri ei ole vielä pelannut edes tutoriaalia läpi jne.
Olen myös foliohattu päässä varma siitä, että tuo uusimman päivityksen public only pakotus on tarkoitettu siihen, että pelaajat menettäisi rahaa enemmän kuin tienaavat :D

nii noh kaikki luulee että gta v onlinen pyörittäminen käy talkoo voimin...

tosta sun foliohattu-ajatuksesta sen verran että tais olla AINAKIN yks syy varmaan on se että ei tapahtuisi samallaista rahankeräystä niikun vippinä ollessa(mene private servuu->tee rauhassa vip tehtäviä->helppoa rahaa). mutta niinkuin joku viisas joskus sanoi jossain dino leffassa että "luonto keksii keinon" ja tässä tapauksessa ihmiset jossainmäärin rupesi puhaltamaan yhteen hiileen että mennään sinne pieneen servuun ja potkitaan pelleilijä pois.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko sitä rahaa nyt aivan varmasti tarpeeksi pitkin lattioita :D
Sitä vaan tulee ja tulee.

grandtheftautov_201603ejje.png

grandtheftautov_20160oyju6.png

grandtheftautov_201607rjmq.png
 
Ylös Bottom