Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko kellään muulla ollut ongelmia LVL 50 saavuttamiseen liittyvän trophyn aukeamiseen? Netistä oon lueskellut kaikennäköistä kikkaa ja lääkettä siihen, mutta ei oikein mikään toimi. Oma hahmo nyt LVL 55 ja Making Moves (GTA Online: Reach Rank 50) ei oo vieläkään auennut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko kellään muulla ollut ongelmia LVL 50 saavuttamiseen liittyvän trophyn aukeamiseen? Netistä oon lueskellut kaikennäköistä kikkaa ja lääkettä siihen, mutta ei oikein mikään toimi. Oma hahmo nyt LVL 55 ja Making Moves (GTA Online: Reach Rank 50) ei oo vieläkään auennut.

Tunnetusti, GTA: Online trophyt bugaa. Kaverilla bugas useimmat online trophyt ja se mikä siihen on auttanut, niin poistanut psn tunnukset social clubista, ootellut yön yli-->logannut psn tunnukset takaisin social clubiin-->tullut takas gta onlineen ja trophyt aukee. Ennen sitä mikään ei ole auttanut, toi on kai ainoa keino että se jotenki osaa ne tunnistaa tai jotain. Muuta en keksi!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä toi x80 omaan silmään istuu ja onhan toi kyllä pirun hyvä vempula kisoihin. T20 meni vaihtoon.. Enpä tosin sillä nii hirveesti tykänny ajellakaan nii ei mikään menetys. X80, osiris ja entity on nyt kisasuperit millä ite tykkään mennä ja hyviä on oltava kun voitotkin plussalla pysyy.

Menin sen firman ja varaston hommaan niin voiko joku taho pölliä sieltä varastosta tavaraa ku pari kertaa käyny niin että ollu vähemmän rojua kuin pitäis??
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä toi x80 omaan silmään istuu ja onhan toi kyllä pirun hyvä vempula kisoihin. T20 meni vaihtoon.. Enpä tosin sillä nii hirveesti tykänny ajellakaan nii ei mikään menetys. X80, osiris ja entity on nyt kisasuperit millä ite tykkään mennä ja hyviä on oltava kun voitotkin plussalla pysyy.

Menin sen firman ja varaston hommaan niin voiko joku taho pölliä sieltä varastosta tavaraa ku pari kertaa käyny niin että ollu vähemmän rojua kuin pitäis??

ei tietääkseni? aina ollut se määrä minkä olen sinne venyt :eek:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä toi x80 omaan silmään istuu ja onhan toi kyllä pirun hyvä vempula kisoihin. T20 meni vaihtoon.. Enpä tosin sillä nii hirveesti tykänny ajellakaan nii ei mikään menetys. X80, osiris ja entity on nyt kisasuperit millä ite tykkään mennä ja hyviä on oltava kun voitotkin plussalla pysyy.

Menin sen firman ja varaston hommaan niin voiko joku taho pölliä sieltä varastosta tavaraa ku pari kertaa käyny niin että ollu vähemmän rojua kuin pitäis??
kyllä voi, mutta siitä pitäisi kyllä tulla ilmoitus ja tuo on hyvin harvinaista että tulee sinne jotain hyökkäystä.
rocstarin sivuillakin lukee että voi tulla hyökkäyksiä varastolle kohdassa DEFEND YOUR WAREHOUSE. lähde: http://www.rockstargames.com/newswi...-further-adventures-in-finance-and-felony-now

tuosta löytyy myös video YouTubesta: https://www.youtube.com/watch?v=z5oQboMLC1g

itse olen täyttänyt isoa varastoa täyteen monta kertaa eikä ole näkynyt hyökkäyksiä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

aijaa?!! olien tota varastojen täydennystä harrastanut päivittäin dlc:n julkaisusta lähtien eikä ole kertaakaan tullut mulle tai kavereille tommosta vastaan :eek:


sen sijaan on semmonen tullut vastaan että: assistentti on soittanut että olis spesiaali tavaraa myytävä mutta en ole sitä kertaakaan onnistunut ostamaan. mistä se ostetaan?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^Ihan samasta kohdasta mistä normi laatikotkin. Se on aina ylimpänä ja hintaa 23-30 000$.
Minullakin pari kertaa käynyt noin, mutta oletan, että en ollut vain tarpeeksi nopea. Jos olen heti soiton jälkeen mennyt toimiston koneelle niin se on ollut ostettavissa.
Pari kertaa neiti sihteeri päätti ilmoittaa tuosta kesken tavaran toimituksen ja kerran jopa silloin kun olin invite only sessiossa. Mene siinä sitten ostamaan :D

Lisäksi se akka oikeasti veloittaa niistä snackseista vaikka ne on mukamas ilmaisia. Jokainen maksaa oikeasti dollarin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Assistentti soittanut erikoispaketista 15-20 kertaa, ei väliä onko ollut nopea, hidas tai varastossa tavaraa jne. Ei ole ollut koneella ostettavana koskaan! :mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

aijaa?!! olien tota varastojen täydennystä harrastanut päivittäin dlc:n julkaisusta lähtien eikä ole kertaakaan tullut mulle tai kavereille tommosta vastaan :eek:


sen sijaan on semmonen tullut vastaan että: assistentti on soittanut että olis spesiaali tavaraa myytävä mutta en ole sitä kertaakaan onnistunut ostamaan. mistä se ostetaan?

sihteeri bugitaa ainakin itsellä että soitaa monta kertaa että olisi arvokampaa rahtia tarjolla mutta eipä ole näkynyt. Tuo että hyökkäykksiä ei tule varastoon voi olla bugi myöskin mutta tiedä sitten missä vika kun ei ole näkynyt tai rokstar poistanut sen ja lisää myöhemmin takaisin jonkin ongelman vuoksi.

Tuossa päivityksessä on muutenkin löytynyt muitakin bugeja. Itsellä laatikko meni maan sisään ja kaverille tuli että sen omat laatikot näkyi mutta ei pystynyt otamaan niitä eikä niitä pystynyt tuhoamaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

no viimesin tapaus oli niin että mä olin siinä keskustan customsin pihalla kun se akka soitti, siitä kun lähin ja menin suoraan koneelle niin ei näkynyt mitään 20-30 000 hintaisia paketteja missään. ja siis se siirtyminen siitä pihalta siihen koneelle kesti max 2 min :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jokos joku on selvittänyt paljon pitää olla myyntejä&tilillä rahaa, että toimiston lattiat ovat niin täynnä kuin ne saa? Pakkohan siinä joku yläraja on olla ettei niitä ilmesty enää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Viimeksi kun gta foorumia luin niin joku oli todennut, että kun myynnit on 17 miljoonaa niin sen jälkeen ei enää huomannut, että olisi tullut lisää rahaa johonkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pfister 811 tuli tyrkylle ja broyghyn testien perusteella jopa cheetah kellottaa parempia kierrosaikoja.
Tulisikohan se sport vehje sitten seuraavana tiistaina.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pfister 811 tuli tyrkylle ja broyghyn testien perusteella jopa cheetah kellottaa parempia kierrosaikoja.
Tulisikohan se sport vehje sitten seuraavana tiistaina.
Mutta kyseessä on pelin nopein maa-ajoneuvo, huippunopeudella 132.5mph. Joten se kelpaa pitkiä suoria sisältäviin kisoihin täydellisesti.

Banshee 900R lähtee vaihtoon! :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Viimeksi kun gta foorumia luin niin joku oli todennut, että kun myynnit on 17 miljoonaa niin sen jälkeen ei enää huomannut, että olisi tullut lisää rahaa johonkin.

Eli nyt on porukan sitten aivan pakko kerätä se 17 milliäkin jotta on kämpässä "täydet setelit" :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^Aika moni tuntuu inhoavan tuota ja kyllä ne rahat sieltä ilmeisesti myös katoaa kun tilin saldo vähenee.
Se olisi kivaa, että jos omistaa kassakaapin niin voisi avata sen ja valita, että laittaa kaikki rahat sinne ja toimisto olisi ainakin niistä siisti.

Nyt se kassakaappi on aika turha, mutta pakko se oli ostaa jotta sen sai avata ja katsella kuinka täynnä se on :D Se kuulemma on täynnä jo silloin kun tilillä on "vain" miljoona joten oma ei tule koskaan olemaan edes puolillaan kun on pakottava tarve koittaa pitää tilin saldo 10 miljoonan tuntumassa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä se aluks oli hieno ja jännää kattoo muutamia setelipinoja nurkissa, nyt myyntejä 22miljoonaa ja toimisto täynnä rahaa ja roinaa. Välillä ku olen esikatsellut ja miettinyt uutta sisustusta niin näyttää niin puhtaalta ja siistiltä, että haluaisin kyllä ainaki ne rahapinot ja mielellään ne made in china samsung töllöt ynnä muut purnukat piiloon. Kassakaappi olis tosiaan voinut toimia että se olis vaikka aluks tyhjä ja sit ne rahat ois tullut sinne, tai että niitä vois ite siirtää sinne. Asekaapis sentää joku pointti, nyt kun on käytössä vain ne aseet mitä haluaa käyttää.

Toivottavasti rockstar tekis jotain tolle roinalle, vaikka että sihteeri vois siivota sen tai jotain.
 
Ylös Bottom