Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]
Hyvä North European,
olen vilpittömästi pahoillani jos olet pahoittanut mielesi minun tai jonkun kanssa foorumilaisen GTA V:n julkaisupäivä spekulaatioista. Vaikka matalassa mielessäni tuntuukin hassulta, että jos traileriin on piilotettu jotain, niin miksi se pitäisi piilottaa juuri amerikkalaisten parhaiten ymmärtämässä muodossa? Siis jos tarkoitus on nimenomaan kätkeä jotain?
Mutta alistun tässä asiassa täysin päätäntävaltaasi, sillä jo valtava GTA IV läpäisyjesi lukumäärä kertoo että olet tässä asiassa (kuten ilmeisesti myös autoasioissa!) aivan eriluokan asiantuntija kuin minä. Toivon ettet enää pahastu meidän heikompitietoisten pohdiskeluista tällä foorumilla ja pääset näin keskittymään täysillä GTA IV:n pelaamiseen. Luuletko muuten pystyväsi läpäisemään pelin jopa yli 500 kertaa ennen V:n julkaisua? Voi pojat, se vasta olisikin jotain!
Ystävällisin terveisin foorumiystäväsi Peelo
(ja vielä kerran nöyrimmät pahoittelut kaikesta mielipahasta.)
Voi hyvä YSTÄVÄ, en minä mitään mieltäni pahoittele tämmöisten asioiden takia, vaikka pelit nyt ovatkin minulle aika tärkeä asia. (Viimeksi olen mieleni pahoittanut Israelin ja Palestiinan konfliktista.) Jos traileriin piilotetaan jotakin, niin tottakai siinä otetaan huomioon suurin ostajaryhmä - se on amerikkalaiset, koska USA on suurin markkina-alue maailmassa. Eivät ne tyhmiä Rockstarilla ole. Toki Suomi ja suomalaiset hienosti mainittiin GTAIV:n netissä, mutta siihen se sitten jääkin. Sellaiset asiat kuin pelin julkaisupvm ovatkin sitten eri juttu. Itse asiassa saamme olla ylpeitä siitä, että Suomi yleensä oli valittu siihen matkailumainososioon. Ja tuosta "kätkemisestä", oliko se sitä, kun asia niin selvästi tuotiin esille? Minusta ei.
Kuten sanoin, olen omistanut ja ajanut useampaakin autoa. Minä tiedän, miten normaali auto käyttäytyy.
Siihen, saanko 500 kertaa täyteen GTAIV:tä ennen kuin GTAV julkaistaan voin sanoa, että varmasti saan. Tässä on vielä joulu- tammi- helmi ja maaliskuu aikaa. Pelaan IV:n läpi parissa päivässä - ja pelaan joka päivä. N. 50 kertaa puuttuu. Iisi piisi
Mutta otetaan Peelo rennosti. Annetaan asioiden kiistellä eikä miesten, jookos?
Sitten tohon asiaan monelleko levylle GTAV tulee boksilla. On vähän vaikea kuvitella, että se tulisi useammalle kuin yhdelle levylle, koska R* jo aikanaan pyrki jo pääsemään eroon lataustauoista eri alueille siirryttäessä. Muutenkin homma tuntuu oudolta. Miksi ei sitten olisi käytetty dual layeriä? Vai riittääkö sekään? En ole asiantuntija tässä, mutta jotenkin minusta vain tuntuu, että R* ei loisi peliä, joka tarvii useamman levyn, koska se pilaisi immersion.
Omistan myös PS3:n, mutta mitä väliä sillä on, monelleko levylle GTAV sille konsolille tulee, kun joutuu kuitenkin lataamaan pelin kovalevylle. Lataa yksi tai useampi levy, aina saat ventata.