Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]
Eli et ole pelkästään pelannut yli neljän ja puolen vuoden ajan joka ikisenä päivänä toista tuntia GTA IV:n main storya yhä uudestaan ja uudestaan läpi 450 kertaa, mutta olet hakannut siinä ohi mennessä muitakin pelejä antaamuksella ja mm. GTA:ta netissä tappiin asti.
Hyvä ihminen varaa aika psykologilta tai puhu kenen tahansa kanssa ongelmistasi. Et ole enää kosketuksissa tähän maailmaan.
Nyt lopetan omalta osaltani tämän jauhannan, koska en hetkeäkään usko, että puhut missään mittasuhteissa totta.
En kyllä käsitä, miksi on niin vaikeaa uskoa, että olen pelannut n. 450 kertaa GTAIV:n main storyn läpi. Ehkäpä ongelma ratkeaisi, jos muistaisit ottaa aamulääkkeesi. Ehkä? En ole varma, sillä kaikkiin ongelmiin lääkkeetkään eivät tuo ratkaisua.
Totta kai olen pelannut myös muita pelejä ja GTAIV:n multiplayeriä näinä vuosina, minullahan on jopa kultatähti (10) GTAIV:n multiplayerissä. Silti olen laskenut suht tarkkaan kuinka monta kertaa olen GTAIV:n päätarinan läpäissyt. Se on siis n. 450 kertaa. Sen kyllä tässä ajassa ehtii hyvin suorittaa, vaikka olisi pelannut muitakin pelejä välillä, kuten olenkin tehnyt. Sinä vain et tiedä, miten paljon pelaan päivittäin.
Ja sitten mielenosoituksellisesti ja koska olen raivopäinen nuorimies, jolla testosteroni jyllää kehossa ja se saa minut idiootiksi ja paukuttamaan näppäimistöä ilman sen suurempaa harkintaa, vedän viivan tähän (Se antaa minusta täsmällisen ja uskottavan miehen kuvan...tai niin ainakin testosteronihöyryissäni kuvittelen):
---------------------------------------------------
GTAIV:ssä ei toudellakaan rahalla ollut paljon käyttöä. GTAV:een toivoisin todella jotain konkreettista, mutta näyttää siltä, että Vice Cityn kaltaista hienoa systeemiä, jossa piti kerätä rahaa paikkojen ostoon, siihen ei taida tulla. Toivottavasti tulee jotain muuta vastaavaa, josta on todella myös hyötyä pelatessa, eikä vain jotain näennäistä. Vice Cityssähän näissä ostetuissa paikoissa pystyi myös tallentamaan, samoin kuin San Andreaksessa. Vice Cityssä nämä paikkojen ostamiset oli liitetty tehtävien suorittamiseen, mikä oli mielestäni parempi kuin SA:ssa, jossa paikat olivat vain savehouseja. Silti, GTAV:ssä on VALTAVA alue, joten myös tallennuspaikkoja pitäisi olla paljon. Mikä sen parempi ratkaisu kuin tehdä se vaikkapa RDR:n tyyliin. RDR:stä on jo paljon muutakin kopioitu GTAV:een, miksi ei siis myös savepoint-systeemiä. Jos voisi laittaa teltan pystyyn missä vain maaseudulla, se helpottaisi huomattavasti pelaamista. Silloin voisi todella perehtyä paikkojen tutkimiseen, ja kun alkaa väsy tulla ja on aika mennä nukkumaan, ei kun teltta pystyyn ja tallentamaan. Krooh krooh, huomenna jatketaan.