Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Videoista on vaikea päätellä ajomallia. Ainoastaan jos on ajanut oikeaa pyörää, pystyy vertailemaan kyseistä asiaa. Kyllä tehokkaamman pyörän saa driftaamaan jos oikein yrittää, mutta enhän minä GTA:sta sitä tarkoittanut, vaan normaalia rauhallista ajamista. Silloinkin se pentele tahtoo irrottaa takapyörän. Näin tapahtuu erityisesti kun ajaa katukiveyksen yli. Oma kokemus oli oikealla pyörällä, että etupyörä menee yli ja takapyörä seuraa samalla linjalla. Ei pyörä ruvennut vippaamaan poikittain, kuten käy GTA:ssa.

Et varmaankaan ole ainoa joka täällä on ajanut "oikeaa moottoripyörää".

Mielestäni IV:n ajomallinnus oli melko pätevä, tehokkaissa autoissa oli repivät äänet ja "porschen" lukko jätti nätisti kumit katuun jne..

Toki parantamisen varaa oli joka osa-alueella, mutta eihän tuo ajosimulaattori ollutkaan..

Innolla odotetaan vitosta ja sen kaahailuja!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

GTA San Andreas julkaistaan tällä viikolla Playstation Networkissa. Lähde: Release Date for Grand Theft Auto: San Andreas on PSN - IGN

Loistava uutinen niille jotka eivät vielä peliä ole kokonaan suorittaneet, kuten minulle. Hinta tulee olemaan noin 10€.

Vähän off topic mutta piti saada ketjuun jotain eloa.

Itse odotin kyllä tätä kovasti, ja olin innoissani uutisesta, koska en ollut kyseistä pliä läpi vielä plannut. Kuitenkin olen hieman pettynyt. Grafiikat ja plattavuus ovat vain suoraan sanoen niin kaukana siitä mihin nykykonsoleilla on tottunut, että plaamisesta en ainakaan itse osaa nauttia. Harmi sillä tätä olisi ollut kyllä mukava plata.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Itse odotin kyllä tätä kovasti, ja olin innoissani uutisesta, koska en ollut kyseistä pliä läpi vielä plannut. Kuitenkin olen hieman pettynyt. Grafiikat ja plattavuus ovat vain suoraan sanoen niin kaukana siitä mihin nykykonsoleilla on tottunut, että plaamisesta en ainakaan itse osaa nauttia. Harmi sillä tätä olisi ollut kyllä mukava plata.

Samanlailla on käynyt itsellenikin usean klassikkopelin uudelleenlämmittelyn kanssa. Aika todellakin kultaa muistot ja eron _kaikessa_ vain huomaa. Ainoat vanhat pelit mitä on tullut pelailtua ovat taattua Sierra-tavaraa, Police Quest, Space Quest jne. Niissä grafiikka on jo niin huonoa ettei se haittaa :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Samanlailla on käynyt itsellenikin usean klassikkopelin uudelleenlämmittelyn kanssa. Aika todellakin kultaa muistot ja eron _kaikessa_ vain huomaa. Ainoat vanhat pelit mitä on tullut pelailtua ovat taattua Sierra-tavaraa, Police Quest, Space Quest jne. Niissä grafiikka on jo niin huonoa ettei se haittaa :)

Itse aloitin ihan huvikseni pelaamaan San Andreasta vanhalla xboxilla pari viikkoa sitten. Aluksi grafiikat näyttivät todella järkyttäviltä, mutta kyllä niihin jo ensimmäisen tunnin aikana tottui. Muistan saman tässä jossain vaiheessa ensimmäisen Carmageddonin kanssa joka oli ihan täyttä pikselimössöä, mutta äkkiä siihen tottuu ja alkaa jopa nauttimaan kunhan vaan alkaa pelaamaan. Omalla tavallaan nuo karutkin grafiikat ovat ihan viehättäviä:)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Minullakin meni noin puoli tuntia grafiikoihin totutellessa, kunnes peli vei mukanansa. Vaikka hyllystä löytyy Far Cry 3 ja muita GOTY ehdokkaita niin silti löydän itseni jatkuvasti Los Santosista. Gameplay (lukuunottamatta ajoneuvoilla ajamista) ja grafiikat San Andreasissa ovat nykystandardeilla todella heikolla tasolla, mutta silti ne jotenkin viehättää. Pelin miljöö ja tarina kannattelevat peliä pystyssä. Harva peli siihen pystyy. Tällä viikolla opin että grafiikat ja gameplay ei ole kaikki kaikessa. Tunnelma on tärkein.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

^ Naulan kantaan. San Andreaksessa, kun hurauttaa kotiin Grove Streetille omalla low riderillä, gangsta räpin soidessa autoradiosta ja auringon laskiessa, niin siinä tavoitetaan sellainen tunnelma, mistä IV vain voi haaveilla. Tuli taannoin pelailtua Sanukkaa koneella ja siitä sai yhä niitä samoja kiksejä, kuin aikoinaan pleikkarillakin. Toivotaan, että V yltää samalle tasolle. :p off-topic?

e: Vice City joo ihan oma lukunsa, mutta San Andreaksesta puhutaan, kun sinne ollaan palaamassa. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

San Andreasin tunnelma ei ole mitään verrattuna Vice Cityyn.

E: Ollaanhan myös Vice Cityyn palaamassa, mutta mobiilimuodossa. Tai itse olen kyseisen paluun jo tehnytkin pari päivää sitten.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Okei eli peliin tulee tuhottoman suuri kenttä ja päähenkilöitä on kolme. Pelialueena toimii Los Santos ja eläimet ovat tulleet mukaan. Onko jolla kulla teistä muita tietoja peliin liittyen? :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Okei eli peliin tulee tuhottoman suuri kenttä ja päähenkilöitä on kolme. Pelialueena toimii Los Santos ja eläimet ovat tulleet mukaan. Onko jolla kulla teistä muita tietoja peliin liittyen? :D

http://www.gtav.net/info/ Tuolla on kaikki virallinen tieto koottuna. Junat, lennettävät lentokoneet ja kartta kokonaisuudessaan auki heti alusta asti ovat kai tärkeimmät näin nopeasti mietittynä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

http://www.gtav.net/info/ Tuolla on kaikki virallinen tieto koottuna. Junat, lennettävät lentokoneet ja kartta kokonaisuudessaan auki heti alusta asti ovat kai tärkeimmät näin nopeasti mietittynä.

Tuli katsottua läpi toi sivusto, ja hyvältä näyttää. Kulkuneuvoissa luki: "Franklin's personal vehicle". Pystyykö tässä siis "omistamaan" auton? Gta IV:ssä ärsytti se, että jos on hyvä auto ja joudut tehtävässä ottamaan toisen auton, menetät sen paremman auton.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Tuli katsottua läpi toi sivusto, ja hyvältä näyttää. Kulkuneuvoissa luki: "Franklin's personal vehicle". Pystyykö tässä siis "omistamaan" auton? Gta IV:ssä ärsytti se, että jos on hyvä auto ja joudut tehtävässä ottamaan toisen auton, menetät sen paremman auton.

Tuo "personal vehicle" saattaa tarkoittaa sitä tuttua juttua, että päähahmojen pihalta löytyy aina tietty auto, kuten ainakin muutamassa aiemmassa GTA-pelissä on asian laita ollut. Muiden autojen osalta toivon, että pelistä löytyy autotalleja tai parkkiruutuja, jossa saa säilytettyä autoa. Jos näin on, ja tiedossa on että seuraavassa tehtävässä menettää autonsa, mikä estää viemästä ensin suosittua autoa talliin.
Henkilökohtaisesti toivoisin jälleen autotalleja. GTAIV:ssä tahtoi tapahtua niin, että joku tekoälyauto oli käynyt nähtävästi tönimässä säilöönlaitetun auton pois parkkiruudusta. Ainakin olen useasti nähnyt tämän tapahtuvan pelatessani. Noh, GTA SA:ssahan oli tallit, mutta niiden ovet eivät välillä tahtoneet aueta. Silti toivon mielummin talleja. Niissä autot pysyvät paremmin tallessa. Täytyy vain toivoa, että muutamassa vuodessa autotallinoviongelma on saatu ratkaistua ja GTAV:ssä koemme ihanan auvoisan hetken, kun autotallin ovi aukeaa AINA kuin taikaiskusta, eikä sitä tarvitse houkutella auki asemoimalla itsensä yhä uudelleen ja uudelleen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Joo, luultavasti omaa autoa (vähän niinkuin TLADissa chopperi) tarkoittaa tuo ''personal vehicle''. Täältäkin löytää paljon kaikenlaista infoa, vähän eri näkemyksiä kun tuolla gtav.netissä.

 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Toki tuo "personal vehicle" voi viitata trailerissa autoon, jolla tämä Franklin ajaa. Kaikki ajoneuvojen kuvathan ovat trailereista tai virallisista screenshoteista. Minunkin mielestä nuo tallit GTA: San Andreaksessa olivat paljon parempia kuin IV:n parkkiruudut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Minunkin mielestä nuo tallit GTA: San Andreaksessa olivat paljon parempia kuin IV:n parkkiruudut.
Tässä ainakin olisi GTA V:lle herkullinen mahdollisuus petrata kaikkia aiempia mekanismeja. San Andreasin autojen kustomointi - vaikkakin pienimuotoista - oli oikeastaan ihan hauskaa ja luomukset sai talliinkin talteen. Muistaakseni pysyivät siellä kuitenkin vain silloin, kun ne muisti, viitsi ja/tai pystyi sinne takaisinkin ajamaan. Yleensä ei muistanut, viitsinyt tai pystynyt. Tuon jälkeen monien pelien autotallit ovat kyllä maagisesti säilöneet ne autot, jotka pelin kuluessa on niihin kertaalleen varastoitu tai ostettu mutta vieläkin hiekkalaatikoista puuttuu se, että kustomoimansa kärryn voisi kertaalleen luoda, varastoida ja ottaa sitten ajoon milloin tahansa, kun tallin lähistölle sattuu eksymään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Tuon jälkeen monien pelien autotallit ovat kyllä maagisesti säilöneet ne autot, jotka pelin kuluessa on niihin kertaalleen varastoitu tai ostettu mutta vieläkin hiekkalaatikoista puuttuu se, että kustomoimansa kärryn voisi kertaalleen luoda, varastoida ja ottaa sitten ajoon milloin tahansa, kun tallin lähistölle sattuu eksymään.
Kyllähän juuri noin voi tehdä ainakin Saints Row 2:ssa ja Saints Row: The Thirdissä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Kyllähän juuri noin voi tehdä ainakin Saints Row 2:ssa ja Saints Row: The Thirdissä.
Kappas, kiitoksia & totta, niinpä tosiaan voikin. Hämmentävää, kun kolmosta tuli pelattua mutta joko tuohon ei vain tullut törmättyä tai se ei vain jäänyt mieleen. Joku tuollainen systeemi olisi varsin jausa myös GTA V:ssä. Tai sitten Sleeping Dogsin (ja muistaakseni ensimmäisen Saints Rowin) tyyli, jossa kertaalleen hommatut perusautot olisivat aina tallista valittavissa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Kappas, kiitoksia & totta, niinpä tosiaan voikin. Hämmentävää, kun kolmosta tuli pelattua mutta joko tuohon ei vain tullut törmättyä tai se ei vain jäänyt mieleen. Joku tuollainen systeemi olisi varsin jausa myös GTA V:ssä. Tai sitten Sleeping Dogsin (ja muistaakseni ensimmäisen Saints Rowin) tyyli, jossa kertaalleen hommatut perusautot olisivat aina tallista valittavissa.

Kyllähän SA:ssa oli jo sellainen mahdollisuus. Muistaakseni kahdesta paikasta löytyi tuunauskaupat, Loco Low ja trasfender, ja talleja oli sitten ympäri ämpäri. Sinne vei tuunatun auton ja tarvittaessa haki se sen sieltä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom