Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

  • Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Uskaltaakohan tässä lähteä yömyyntiin ilman varausta vai jääkö tyhjin käsin, veikkauksia?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Voisko sen tekstuuriongelman korjata sitten vaikka jollain pätsillä? Kyllä nyt tänä päivänä pitäis se peli saada siten optimoitua että se pystyis hyödyntämään kovoa kunnolla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Uskaltaakohan tässä lähteä yömyyntiin ilman varausta vai jääkö tyhjin käsin, veikkauksia?

Itse kun soittelin asiasta tänään Gamestoppiin, niin sanoivat että ainakin heillä pitää olla ennakkoon varattuna. Kävin sitten maksaa Special editionin ja nyt kuumeisesti odotellaan että sen saa hakia poikkeen sieltä :D...

Miten nämä tunnit voikaan tuntua näin pitkiltä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Itse kun soittelin asiasta tänään Gamestoppiin, niin sanoivat että ainakin heillä pitää olla ennakkoon varattuna. Kävin sitten maksaa Special editionin ja nyt kuumeisesti odotellaan että sen saa hakia poikkeen sieltä :D...

Miten nämä tunnit voikaan tuntua näin pitkiltä?

Konsolinetistä olisin hakemassa ja niiden sivuilla ei ainakaan sanottu varauksista mitään. Vituttaa kyllä armottomasti jos jää peli saamatta, mutta koko yö tulee valvottua joka tapauksessa joten taidan yrittää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Laittakaa joku kuva tänne sieltä yöjonosta sitten!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Katso PS3 valikoista Asetukset > Järjestelmäasetukset > Järjestelmätiedot.
Sieltä näet kuinka paljon tilaa kovalevyllä on, kunhan se näyttää että on yli 8gb tilaa niin ei tavitse tehdä mitään muuta kuten Tuppis sanoikin.

Täytyypä muuten tarkistaa tämäkin.Mulla on kyllä 160gb malli joten sen ei pitäisi olla täynnä kun pelejäkään en pelaa mitenkään mahdottomasti...


E: onko tämä peli nyt sittenkin tulossa myös PS4:lle,muistaisin lukeneeni jostain ettei tämä tule PS4?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

onko tämä peli nyt sittenkin tulossa myös PS4:lle,muistaisin lukeneeni jostain ettei tämä tule PS4?

Hajanaisia vihjailuja PS4 ja PC-versioista. Ei mitään virallista tietoa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

E: onko tämä peli nyt sittenkin tulossa myös PS4:lle,muistaisin lukeneeni jostain ettei tämä tule PS4?
Kuten ketjussa on lukuisia kertoja todettu, vain PS3- ja X360-versiot on virallisesti ilmoitettu. Muut mahdolliset versiot ovat huhuja ja spekulaatiota - ja erittäin todennäköisiä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Milloin muuten tulee Gamerin arvostelu pelistä, vai onko tulossa ollenkaan? Tätä odotan melkein yhtä paljon kuin itse peliä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Milloin muuten tulee Gamerin arvostelu pelistä, vai onko tulossa ollenkaan?
Ei tiedetä vielä. Jarkko on isyyslomalla, joten tässä on jonkin mittainen kuvaustauko. Sanotaan näin laveasti, että ennen marraskuuta - toivottavasti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Ei tiedetä vielä. Jarkko on isyyslomalla, joten tässä on jonkin mittainen kuvaustauko. Sanotaan näin laveasti, että ennen marraskuuta - toivottavasti.
No eiköhän sitä jaksa odottaa ja onnea Jarkolle jos sattuu tätä foorumia lukemaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Boxin kohdalla luulisi olevan järkevää että varsinainen nopeasti tarvittava graafinen kama olisi se pakkoasennus ja joku musiikki jne. kevyt olisi pelilevyllä..
Toki on voitu koko peli optimoida ns. kahden kaistan systeemiin jolloin graafinen kama tulee molemmilta levyiltä yhtäaikaa.. anyway, tikkuasennus kuulostaa hyvältä kokeilulta jälkimmäisessä tapauksessa.

Edit..eurogamerin sivullahan tuo on jo testattu..
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Voisko sen tekstuuriongelman korjata sitten vaikka jollain pätsillä? Kyllä nyt tänä päivänä pitäis se peli saada siten optimoitua että se pystyis hyödyntämään kovoa kunnolla.
Ehkä siihen joskus tulee päivitys, ehkä ei. Mutta Digital Foundry ehtikin jo testaamaan tuon Play Discin asentamisen USB-tikulle. Sen myötä ongelmat taas katosivat, joten jos DVD-aseman hurina risoo, kannattaa varsinainen Install Disc asentaa boksin kiintolevylle ja Play Disc puolestaa USB-kepukalle.

The video, below, shows footage of the game played with the "install disc" installed to the Xbox 360 hard drive, as is mandatory, and the "play disc" installed to a USB flash drive. Doing so appears to eradicate the performance issues found when both discs are installed to the Xbox 360 hard drive.

Lähde: Eurogamer
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Ei malta oottaa huomiseen! Oli kyllä hyvä sattuma, kun kuume nous just tänään, ei oo vaikee arvata mitä tulee tehtyä huomenna koko päivä....:D Jos vaan itella ei kuse tätä hommaa nyt!!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Odotuksen tuskaa helpotti hieman tämä iFruit -sovellus. Parasta oli radiokanava ja poliitikkojen mainosvideot. Löytyy myös suora yhteys Social Clubiin.

[video=youtube_share;XB0fapaR7LE]http://youtu.be/XB0fapaR7LE[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

unyzuseh.jpg


Ei kovin paha jono 23.20 oulun pelimiehen edessä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Siis hä..meinaako porukka valvoa kadulla koko yön odottamassa että liike aukeaa? Olette kyllä aika sankareita :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Jyväskylän forumin gamestopilla jonoa varmaan joku 50m.. onneks ei ihan viimesenä tartte jonotella.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom