Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

  • Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Jaahas Oulun Verkkokauppa tuossa meinasi että peli ois valmis noudettavaksi! Ensin kuitenkin pitäis käydä suorittamassa inssiajo:eek:.

Edit.. makiaa, inssi kertaheitolla läpi ja kohta gta koneeseen:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Muistaako kukaan erästä kuuluisaa Gamespotin arvostelua(taisi olla Kane & Lynch -pelistä), joka nostatti niin kovan kakkatornadon, että saitti pisti pihalle kyseistä peliä kritisoineen henkilön?

GTA V sai erittäin hyvät pisteet samaiselta sivustolta, mutta näköjään 9/10 ei riittänyt sarjan faneille. Ja sitten ihmetellään miksi pelaamista harrastavia ihmisiä pidetään (kauniisti sanottuna) pöhköinä:
REPORT: Gamespot reviewer gives GTA V a generous score, readers want her fired | System Wars Magazine

ReviewTechUSA:n video tiivisti sangen hyvin omat ajatukseni
tästä tapauksesta:
http://www.youtube.com/watch?v=zjErrs7s8Ms

Toinen sivusto, joka (hyvä luoja vieköön) ei suostunut kruunaamaan GTA V:tä 5/5 tähtiscorella(arvostelija antoi vain 3 ja puoli tähtöstä viidestä) ja samalla julistamaan sitä ultimaattisen ylivertaiseksi mestariteokseksi, oli Escapist magazine.

Escapistin arvostelun voi lukea täältä: http://www.escapistmagazine.com/art...10598-Grand-Theft-Auto-5-Review-People-Suck.2

Onneksi suomessa ei ole näin fanaattista porukkaa, joka repeää liitoksistaan yhden pikku numeron takia.
Ostan tämän pelin heti, kun kukkaroon on kertynyt tarpeeksi rahaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Ittee ainakin ärsyttää kun R: pelien on saatava 10 vaikka ne ei sitä ansaitse. Streamien perusteella odotan pelin pelaamista kuin kuuta nousevaa ja tässä työkavereiden naljailtavana olen kun hehkutan pöydällä olevaa koteloa. :)

Tästäkin huolimatta 2 päivää streamejä katsoen en voi mitenkään pitää peliä kympin pelinä. 9/10 ihan kevyesti. RDR sama homma. Gta IV oli teknisesti niin kauhea etten voinut pelata sitä, maailma oli tylsä jne. 8/10 max arvio. Mutta koska ne on tehty isolla rahalla R:n toimesta niin kukaan ei uskalla antaa muuta kuin 10/10.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

CDON:sta tilailijat huom!

Jos postipate kiikuttaa pelin päivän postien mukana, niin olis enemmän kuin mukava, jos joku infoilis siitä täällä. Työpäivä nimittäin loppuu juuri siihen paikkaan :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Tilasin VPD:ltä ja peli saapui juuri äsken postilaatikkoon. Huhhuh, ei malta odottaa asennusta! :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Ittee ainakin ärsyttää kun R: pelien on saatava 10 vaikka ne ei sitä ansaitse. Streamien perusteella odotan pelin pelaamista kuin kuuta nousevaa ja tässä työkavereiden naljailtavana olen kun hehkutan pöydällä olevaa koteloa. :)

Tästäkin huolimatta 2 päivää streamejä katsoen en voi mitenkään pitää peliä kympin pelinä. 9/10 ihan kevyesti. RDR sama homma. Gta IV oli teknisesti niin kauhea etten voinut pelata sitä, maailma oli tylsä jne. 8/10 max arvio. Mutta koska ne on tehty isolla rahalla R:n toimesta niin kukaan ei uskalla antaa muuta kuin 10/10.
Tämähän on sinun mielipide ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Nyt kun joku muukin kyseli saapumista, niin kertokaa toki kun store-versio on pelattavissa..viimeyönä suurinpiirtein shampanjaa täällä korkkailin keskiyötä odotellessa, mut eihän toi helv..vieläkään suostu aukeemaan..!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Nyt kun joku muukin kyseli saapumista, niin kertokaa toki kun store-versio on pelattavissa..viimeyönä suurinpiirtein shampanjaa täällä korkkailin keskiyötä odotellessa, mut eihän toi helv..vieläkään suostu aukeemaan..!

Onpas huonosti hoidettu homma Sonylta. Tai Rockstarilta. Itsekin olin lähellä ostaa tuon Storesta, ettei tarttis lähteä yömyyntiin ja saisi varmasti aloittaa pelaamisen heti puolenyön jälkeen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

En ajatellut edes hankkia koko peliä, mutta eilen päätin että pakko kai se hommata, sen verran diggasin etenkin Red Dead Redemptionista. Joten laitoin äsken PS Storesta latautumaan 18 gigan edestä Grand Theft Auto vitosta.

Eli en ole ollut hypejunassa mitenkään mukana, ja nytkin lähden pelaamaan peliä ilman sen suurempaa tunteen paloa. Voi tosin olla että vasta ensi viikolla korkkaan tämän kun tässä on pari muuta peliä kriittisesti kesken.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Nyt kun joku muukin kyseli saapumista, niin kertokaa toki kun store-versio on pelattavissa..viimeyönä suurinpiirtein shampanjaa täällä korkkailin keskiyötä odotellessa, mut eihän toi helv..vieläkään suostu aukeemaan..!

Oma Store-versio ainakin aukesi klo 01:00 niin kuin pelissä jo ostovaiheessa lukikin, nyt 1,5h takana ja hyvältä vaikuttaa :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Kaik tämäkin kipale tulee hankittua, kun uudet konsolit tulee, koska ei ny kauhea tarve hankkia tätä. Onko kenelläkään ollu fps-droppeja tai mitää ps3/x360:lla?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Oma Store-versio ainakin aukesi klo 01:00 niin kuin pelissä jo ostovaiheessa lukikin, nyt 1,5h takana ja hyvältä vaikuttaa :)

oiskohan lie joku maksu sit sekottanut pakkaa..olin aiemmin tsekkaillut tiliäni kaverin pleikkarilla, ja sitäkautta oli automaattimaksut hukkuneet, joten makselin sen sit käsin, mut kyllä hyvissä ajoin..nyt pelitti kuitenkin! :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

CDON:sta tilailijat huom!

Jos postipate kiikuttaa pelin päivän postien mukana, niin olis enemmän kuin mukava, jos joku infoilis siitä täällä. Työpäivä nimittäin loppuu juuri siihen paikkaan :)

Tänne saapui peli CDonista. Yllätti itseni ihan täysin sillä yleensä menny se 5-7 päivää,
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

No niin tuli sitten ensimmäistä kertaa yömyynnistä haettua peli.

Turun gamestopissa oli ihmesysteemi. Kun menit 22.00 paikalle niin sait samalla vuoronumeron, jolla sitten pääsit HUOMATTAVASTI lyhyempään jonoon 24.00. Oli muuten ihan tajuton jono tuolla. Itselläni oli numero 26 ja pakko sanoa, että hieman harmitti niiden puolesta ketkä tulivat vasta 24.00 siihen odottamaan.

Myyjät veikkasivat, että vähintää kolmeen asti yöllä menee. En sitten tiedä kuinka kauan siinä on mennyt :) Sai sitten samalla 5eurolla päivitettyä tuon specialversioon. Joku gamestop exclusive kampanja oli kun oli kympiltä tuolla :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Muistaako kukaan erästä kuuluisaa Gamespotin arvostelua(taisi olla Kane & Lynch -pelistä), joka nostatti niin kovan kakkatornadon, että saitti pisti pihalle kyseistä peliä kritisoineen henkilön?

GTA V sai erittäin hyvät pisteet samaiselta sivustolta, mutta näköjään 9/10 ei riittänyt sarjan faneille. Ja sitten ihmetellään miksi pelaamista harrastavia ihmisiä pidetään (kauniisti sanottuna) pöhköinä:
REPORT: Gamespot reviewer gives GTA V a generous score, readers want her fired | System Wars Magazine

Tuota postaustasi lukiessani tuli mieleen, ettei vaan olisi arvostelijana Carolyn Petit ja olihan se. En ole oikein koskaan pitänyt kyseisen peli arvostelijan mietteistä mitä tulee pelien arvosanoihin, mutta ansaitakseen täydet pisteet pelin pitäisi olla joka osa-alueella täydellinen ja sellaisia pelejä vaan ei ole. GTA V:n kohdalla uutisoitiin eilen, että Boksi versio kärsii graafisista ongelmista jos sen asentaa kovolle. Itselle tuo on jo yksi syy pudottaa arvosanaa siitä kympistä yhdellä pykälällä vähintään. Sitä voisi pudottaa melkein kahdellakin kun ottaa huomioon kuinka paljon rahaa ja aikaa Rockstar on käyttänyt pelin tekemiseen ja sitten eivät ole tuollaista ongelmaa saaneet ratkaistua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Jäipä peli saamatta julkaisupäivänään, kiitos Discshopin (Varattu jo syksyllä 2011)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Tänne saapui peli CDonista. Yllätti itseni ihan täysin sillä yleensä menny se 5-7 päivää,

Same here! Peli kotona yllättävän nopsaan!
Nyt, heipat kaikille, rantapallo lähtee Los Santosin kaduille!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Jäipä peli saamatta julkaisupäivänään, kiitos Discshopin (Varattu jo syksyllä 2011)
Jaha, varmaan turhaan tässä sitten postia odottelen... :/ Yleensä tuolta tullu julkkariksi tai jopa päivää ennen, mutta tuo viikonloppu ilmeisesti sotki koko homman.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Koko aamu odotettu ja viimein tipahti Konsolinetin kirjekuori postiluukusta!
Ei muutakuin asentelemaan!!!!! :p
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom