Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

  • Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Jäipä peli saamatta julkaisupäivänään, kiitos Discshopin

Sama täällä. Se on tullut opittua, että CDON pettää yleensä aina ennakko tilaus pelien kanssa. Nyt sinne mustalle listalle voi lisätä myös Discshopin. Jatkossa tulee tilattua pelit ennakkoon jostain muualta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Jäipä peli saamatta julkaisupäivänään, kiitos Discshopin (Varattu jo syksyllä 2011)

Discshop teki saman mulle GTA IV:n kans. Tuli pari leffaa tilattua DS:stä viime torstaina, perjantaina postitettu ja ei vieläkään näy. Taitaa DS mun osalta jäädä. Coolshopista tuli oma GTA V tänään. Eli kannattaa varmaan sinne suunnata tulevaisuudessa.

Koko aamu odotettu ja viimein tipahti Konsolinetin kirjekuori postiluukusta!
Ei muutakuin asentelemaan!!!!! :p

3.6gb/8gb itellä.. I'll race ya. :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Oma peli oli tulilla viime yönä pari tuntia ja mukava nähdä että porukka on täällä ihan innolla peliä asentamassa. Voin taata että loistavaa settiä on tulossa alkumetreistä lähtien. Kannattaa kuunnella tarkkaan Franklinin ja Lamarin läpät. Ainakin viime yönä nauratti ääneen :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Koko aamu odotettu ja viimein tipahti Konsolinetin kirjekuori postiluukusta!
Ei muutakuin asentelemaan!!!!! :p

Hyvä tietää. Toivottavasti mullaki oottaa konsolinetin kirje kämpillä. Vielä pitäs pari tuntia jaksaa koulussa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Sama täällä. Se on tullut opittua, että CDON pettää yleensä aina ennakko tilaus pelien kanssa. Nyt sinne mustalle listalle voi lisätä myös Discshopin. Jatkossa tulee tilattua pelit ennakkoon jostain muualta.

Pahimmassa tapauksessa joutuu odottamaan viikon, jos nyt käsitin Discshopin asiakaspalvelun vastauksen oikein..
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Aamulla kävin hakemassa Gigantista tuon pelin. Yllätyin, kun mukana tuli tuo koodi ilmalaivaa varten, vaikka en ennakkotilannut. Vai onko kaikissa "ensimmäisen erän" peleissä tuo lipuke mukana?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Pahimmassa tapauksessa joutuu odottamaan viikon, jos nyt käsitin Discshopin asiakaspalvelun vastauksen oikein..

Eikö kannata jo tuossa tapauksessa käydä hakemassa jostain muualta peli ja palauttaa Discshopin peli heti sen saavuttua? Itse kävin juuri Verkkokaupasta hakemassa ja hyllyissä oli vielä runsaasti GTA:ta...
 
Pahimmassa tapauksessa joutuu odottamaan viikon, jos nyt käsitin Discshopin asiakaspalvelun vastauksen oikein..
Kerroppa tarkemmin?

Eikö kannata jo tuossa tapauksessa käydä hakemassa jostain muualta peli ja palauttaa Discshopin peli heti sen saavuttua? Itse kävin juuri Verkkokaupasta hakemassa ja hyllyissä oli vielä runsaasti GTA:ta...
Varmaan kannattais jos olis rahaa ja lähin myymälä olis lähempänä kuin 50kilometriä. Liikaa vaivaa, ehtiihän tuota pelata myöhemminkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Hyvä gigantti ilmaset postikulut ja tuodaan kotio asti vielä oikeen punaista mattoa pitkin ilotulitusten kera(ei nyt ihan :D) CE versiohan tottakai vielä kyseessä ei muutakun lätsä (los santos cap) päähän luurit korville ja pelaan :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Kerroppa tarkemmin?
.

No ne nyt kirjotti, että jos ei viikkoon näy niin voivat vasta sitten tehdä postin katoamisilmoituksen, kun ykkösluokassa ei ole lähetystunnuksia. (ainakaan heillä)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Nyt täytyy taas avautua...Verkkokaupasta tilattu, laittoivat lauantaina, että peli postitettu, noh Itella onnistuu taaskerran ja peli ei tullut tänään...Kiittäen lepo.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Mitenkäs peli asennetaan USB-tikulle? Ei viitsisi kuunnella tuota hurinaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Ihmettelen joka kerta tätä itkua.
Jos on vähänkin epävarmaa tuoko se posti sitä peliä vai ei, niin miksette jätä tilaamatta ja hae kaupasta aamulla. Ei tarvi jännittää tuoko se kusti vai ei peliä.
No ok, jollain voi olla kauppaan pitempi matka, mutta suurimmalla osalla ei ole.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Jäipä peli saamatta julkaisupäivänään, kiitos Discshopin (Varattu jo syksyllä 2011)

Meinasin itekkin alunperin tilailla tuolta (parhaillaan pelit ja leffat tulleet päivän etuajassa) mutta kun jälkikasvulle tilattujen Transformers animaatioidenkin toimitus kesti tilauksesta liki 5 arkipäivää ja päätin sitten kysellä tuohon syytä vastailivat, että muuttivat muistaakseni jo vuoden vaihteen paikkeilla postitustapansa halvempaan (2lk?) jonka vuoksi nykyään toimitukset ei tule yleensä vielä postituksesta seuraavalle tai sitä seuraavalle päivälle..

Gamestopin Ideaparkin yömyynnistä tuli oma spessu noudettua ja asentelut ja eka vartti tuli yöllä kokeiltua, tänään kun jälkikasvu menee untenmaille pamahtaa pleikkari tulille ainakin pariksi tunniksi parin huurteisen kera :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Mitenkäs peli asennetaan USB-tikulle? Ei viitsisi kuunnella tuota hurinaa.

Tikku asemaan ja järjestelmä ensin alustaa sen sopivaan muotoon ja "install disc" ja valitsen vaan tikun kun se kysyy.
Vähintään 8gb tikku oltava.

Ja nimenomaan se kakkoslevy sille tikulle!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Kiitos Konsolinet! Tässä asentelen ja innolla odotan että pääsisi jo pelaamaan :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Ihmettelen joka kerta tätä itkua.
Jos on vähänkin epävarmaa tuoko se posti sitä peliä vai ei, niin miksette jätä tilaamatta ja hae kaupasta aamulla.

Tilipäivä vasta ensi viikolla. Gigantti tai muu vastaava kivijalka kauppa tuskin antaa pelin ja antaa sun tulla maksamaan viikon kahden päästä kuten esim. Discshop tai CDON. Niin ja nythän tuolla Discshopilla oli tuo Klarnan kampanja jolloin lasku tulee vasta lokakuun puolen välin paikkeilla.

Toimitus ajoista koskien Discshoppia niin jos ne on lähettänyt sen pelin perjantaina niin aika suurella todennäköisyydellä se on viimeistään torstaina perillä mitä luultavammin jo keskiviikkona.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Tilasin pelin VPD:ltä. Lähdin töistä niin että kerkesin ennen puoltapäivää kotiin jolloin postikin tulee. Siellähän se peli köllötteli laatikossa. Vauhdilla sisälle, konsoli päälle ja laittamaan levyä koneeseen. Mutta ei, konsoli ei halua ottaa levyä sisälle, ei edes yritä. Käynnistäessä kuuluu samanlainen ääni kuin ottaisi levyn pois koneesta.
Päätinpäs sitten kaivella työkalut esiin ja katsoa miten pleikkari puretaan. Levyasemasta löytyikin mm pari oksanpätkää (kiitti lapset). Purin yhä uudestaan ja uudestaan, koitin ilman koteloakin että mitä se vehje tekee, mutten saanut toimimaan. Välillä kone otti levyn sisään muttei lähtenyt pyörittämään, välillä ei tehnyt mitään.

Kuinka paljon ihmismieltä voikaan ketuttaa!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Tilasin pelin VPD:ltä. Lähdin töistä niin että kerkesin ennen puoltapäivää kotiin jolloin postikin tulee. Siellähän se peli köllötteli laatikossa. Vauhdilla sisälle, konsoli päälle ja laittamaan levyä koneeseen. Mutta ei, konsoli ei halua ottaa levyä sisälle, ei edes yritä. Käynnistäessä kuuluu samanlainen ääni kuin ottaisi levyn pois koneesta.
Päätinpäs sitten kaivella työkalut esiin ja katsoa miten pleikkari puretaan. Levyasemasta löytyikin mm pari oksanpätkää (kiitti lapset). Purin yhä uudestaan ja uudestaan, koitin ilman koteloakin että mitä se vehje tekee, mutten saanut toimimaan. Välillä kone otti levyn sisään muttei lähtenyt pyörittämään, välillä ei tehnyt mitään.

Kuinka paljon ihmismieltä voikaan ketuttaa!

No ei enää surkeammin olis voinu mennä :D Itsekin tilasin ennakkoon VPD:ltä ja kyllähän se laatikosta lipsahti julkkari päivänä. Melkoisen kova hypetys ollu kyseistä julkaisua kohtaan. Toivottavasti odotus palkitaan... Hyviä hetkiä pelin parissa kaikille!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Tuota postaustasi lukiessani tuli mieleen, ettei vaan olisi arvostelijana Carolyn Petit ja olihan se. En ole oikein koskaan pitänyt kyseisen peli arvostelijan mietteistä mitä tulee pelien arvosanoihin, mutta ansaitakseen täydet pisteet pelin pitäisi olla joka osa-alueella täydellinen ja sellaisia pelejä vaan ei ole. GTA V:n kohdalla uutisoitiin eilen, että Boksi versio kärsii graafisista ongelmista jos sen asentaa kovolle. Itselle tuo on jo yksi syy pudottaa arvosanaa siitä kympistä yhdellä pykälällä vähintään. Sitä voisi pudottaa melkein kahdellakin kun ottaa huomioon kuinka paljon rahaa ja aikaa Rockstar on käyttänyt pelin tekemiseen ja sitten eivät ole tuollaista ongelmaa saaneet ratkaistua.

Vai pitäisi pelin arvosanaa pudottaa konsolivalmistajan tarjoaman ominaisuuden takia, joka ei nyt satu toimimaan tämän pelin kanssa. Ongelmahan syntyy jos pelilevyn asentaa myös kovalevylle, jolloin pelin yrittää lukea kovalevyltä dataa kahdesta paikkaa yhtä aikaa. Mikään määrä aikaa ja rahaa ei pysty muuttamaan tilannetta.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom