Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

  • Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

No huhhuh tuo laskuvarjo kuva. Tuommosta maastoa ja "suurin mappi koskaan". Ja Sanchezeilla pääsee vihdoin ajamaan rossia. :p:cool::D

Joko nyt taivas repeää ja alkaa tietoa valua vai pidetäänkö näillä kuvilla fanit taas puoli vuotta tyytyväisenä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Joko nyt taivas repeää ja alkaa tietoa valua vai pidetäänkö näillä kuvilla fanit taas puoli vuotta tyytyväisenä?
Sivuilla on jälleen kolme uutta tyhjää ruutua, että eiköhän tällä viikolla saada ainakin yksi satsi kuvia vielä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Rockstar on kyllä selvästi kunnolla kuunnellut fanien kommentteja GTA IV:stä näiden julkaistujen kuvien perusteella. Selkeästi kaupunkialueesta erillään olevat alueet, laskuvarjo, hävittäjä, polkupyörät ja vuoren rinteellä ajelu ovat asioita, joita moni kaipasi San Andreaksesta. Niistä parista julkaistusta nettisivusta ja kuvista huomaa myös, että ykstyiskohtiin on Rockstarin tyyliin jälleen panostettu vahvasti.

Vaikka onkin hieman aikaista sanoa, niin kyllä tässä kuitenkin tähän mennessä julkaistun materiaalin ja Rockstarin meriitit huomioon ottaen sanon, että GTA V vahvasti näyttää tulevalta uudelta sandbox-pelien kuninkaalta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Onpa taas aika perus rockstaria :D, ensin julkastaa traileri, sitte pidetään n. vuosi taukoa kaikesta, eli ei anneta paljoakaan tietoa pelistä, mitä nyt juttuja/huhuja jne. :D

Sitte ainakin mulle pienenä yllätyksenä alkaa perinteinen rockstarin hypetys, julkastaa perä perään pitkän hiljaiselon jälkeen mahtavia kuvia.

Mitä me tästä oppimmekaan, halutettassaa Rockstar pystyy nostattamaan hypen vajaassa viikossa ja nyt mennäänkin täysillä :D

Mutta aika hienoja kuvia onkin ;) tulossa taas yksi maailman legendaarisemmista peleistä
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Itse toivon henkilökohtaisesti, että pelissä on parannettu myös itse hahmon liikkuvuutta. Sleeping Dogsin jälkeen GTA IV:n testaus aiheutti melkoista mielipahaa tällä saralla. Mikään taistelulajien erikoistaitaja ei hahmon tarvitse olla, mutta pitäisihän tuon GTA-sarjalle tyypillisen päähahmon kankeuden olla jo osa muinaishistoriaa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

En malta odottaa että pääsee rälläämään tuonne vuoristopoluille krossipyörällä tai jollain rallikoslalla!

Tää tulee olemaan _paras_ peli ikinä. Ainaki niin kauan kunnes GTA VI tulee :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Itse toivon henkilökohtaisesti, että pelissä on parannettu myös itse hahmon liikkuvuutta. Sleeping Dogsin jälkeen GTA IV:n testaus aiheutti melkoista mielipahaa tällä saralla. Mikään taistelulajien erikoistaitaja ei hahmon tarvitse olla, mutta pitäisihän tuon GTA-sarjalle tyypillisen päähahmon kankeuden olla jo osa muinaishistoriaa...

Jep. Eiköhän tuo pelattavuus ole tällä kertaa hiotumpaa, kuin sotaveteraani Bellicillä pelatessa. Esim. kiipeäminen; pitäisi pystyä kiipeämään joka paikkaan mihin ylettää = IV:ssä piti olla juuri oikean korkuinen aita, että Niko viitsi kömpiä siitä ylos.

Samoiten toivon autoiluun paranneltua tuntumaa. Takatuuppareilla pitäisi pystyä ajamaan myös sladissa ja valittavana oleva manuaali olisi jo hunajaa. IV:ssä automaatti pilasi hauskuuden aika totaalisesti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

GTA:n hype puree jo kovaa, oli pakko ennakkotilata. :p

Tänä vuonna tulee vielä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Ensinnäkin crossipyöräkisat oli jo Vice Cityssä.

Toisekseen: turha odottaa, että hahmon liikkuuvuuden kankeus katoaisi. Se oli sulavaa vielä GTA3:ssa ja osittain SA:ssa, jos pidit hahmon ei-lihaksikkaana. R* ei kykene jostain syystä kankeutta hävittämään.
Pelimekaniikka tuskin paranee ja uskon myöskin, että grafiikka ei parane, koska leikkialue näyttää olevan nyt jälleen megalomaaninen viitaten siihen, että pelissä on hävittäjä, joka vaatii tilaa lentää. On nähty aiemminkin, että grafiikka ei parane saman sukupolven konsolin aikana, vaan pelin teossa on keskitytty muihin asioihin. Eikä grafiikka ole koskaan ollut GTA:ssa pääosassa vaan muut asiat. SA:ssa oli karmea sahalaita koko ajan, mutta eipä se minua haitannut. Totuin siihen pian.
Värimaailma näyttää olevan ihan tavallinen, eikä eroa esimerkiksi Ballad of Gay Tonystä ollenkaan, jota voidaan pitää värikkäimpänä GTA IV:n lisäreistä. Vaikuttaa siltä, että edelleen halutaan pysyä suht realistisissa väreissä kuten edellisisissäkin peleissä, mikä on erittäin hyvä. Ei GTA koskaan ole ollut järin värikäs, vaikka jotkut hihhulit niin yrittävätkin väittää.
Mitään varsinaisesti uutta nuo kuvat eivät esitä. Kaikki se on jo näetty ja koettu aiemmin, mutta tämähän onkin samalla tavalla paluuta aikaisempaan kuin GTA IV:ssä. Kaikki vain on tehty huomattavasti paremmin, minkä "uusi" konsolisukupolvi mahdollistaa. Ihmettelen vain, jos GTA V:ssä ei ole useampaa kaupunkia kuten oli San Andreaksessa. Siellä täytyy olla useampi pienempi paikkakunta, muuten ihmettelen syvästi. Jo jetin olemassaolo kyllä viittaa tähän...niin siis siihen, että pelissä olisi useampi paikkakunta, tai itse asiassa hyvin monta, jos useampaa kaupunkia ei ole kuin yksi. No, sehän nähdään sitten aikanaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Eiköhän tuo ole vain yksi iso kaupunki joka on vain jaoteltu erilaisiin alueisiin. On sitä suurkaupunkia, maaseutua ja lähiötä mutta periaatteessa kaikki on kuitenkin samaa kaupunkia. Realistista tämäkin. Saa nähdä miten tuossa tilanteessa on selitetty se, että osa alueista on heti alussa suljettu pelaajalta. Näinhän on tainnut olla jokaisessa GTA:ssa? No kai tuossa femmassakin jotain siltoja on. Kyllä pojat keksii selityksen miksi niitä ei voi käyttää.

Ja kyllähän GTA 3 oli todella kankea. Kuten myös sen aikakauden jatko-osat. Hahmoja oli todella vaikea ohjata pikkutarkasti. Tosin sinä olet pelannut niitäkin varmaan satoja tunteja niin totta kai niihin hahmoihin saa hyvän tuntuman ja oppii hallitsemaan hahmoa. Mutta eihän se ole tarkoitus, kyllä hahmon pitäisi totella pelaajaa tarkasti jo hetken totuttelun jälkeen. RDR:ssä oli jo parempi tuntuma hahmoon. Eiköhän tämä saada siirrettyä GTA:nkin maailmaan. Ajoneuvojen tuntuma oli todella hyvä ja motskaritkin korjattiin lisäosissa. Kaikessa on sellainen hyvä massan tuntu. Juuri sopivan arcadea pienin realistisin vivahtein.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Ensinnäkin crossipyöräkisat oli jo Vice Cityssä.

Toisekseen: turha odottaa, että hahmon liikkuuvuuden kankeus katoaisi. Se oli sulavaa vielä GTA3:ssa ja osittain SA:ssa, jos pidit hahmon ei-lihaksikkaana. R* ei kykene jostain syystä kankeutta hävittämään.

Vaikuttaa siltä, että edelleen halutaan pysyä suht realistisissa väreissä kuten edellisisissäkin peleissä, mikä on erittäin hyvä. Ei GTA koskaan ole ollut järin värikäs, vaikka jotkut hihhulit niin yrittävätkin väittää.
On se hienoa, että niiden tuhansien tuntien jälkeen tunnet olevasi selkeästi niin kova asiantuntija, että tiedät uuden pelin ominaisuudet jo ennakkoon ja sen lisäksi voit pilkata meidän "hihhulien" mielipiteitä. Ei gta-pelisarjan pelejä tarvitse pelata muutamaa sataa tuntia enempää, jotta voi nähdä miten pelin värimaailma ja fiilis muuttui GTAIV:n kohdalla syystä tai toisesta. Kuten Kabanossi sen sanoi, RDR:ssa rockstar oli jo ottanut opikseen jonkin verran, joten olisi kummallista palata taas hahmon jäykempään liikkuvuuteen. San andreasissa pelihahmo liikui huonommin lihaksikkaana? Harmikseni en omista enää sitä, joten voisiko joku peliä edelleen silloin tällöin pelaileva testata asian, koska muistelen, ettei asia ollut alkuunkaan näin...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Max Payne 3 oli todella hyvä 3rd person shooteri ja se peli oli pelkkää liikettä ja ampumista. Eiköhän GTAV:n se puoli ole ihan hallussa, tai ainakaan en näe mitään syytä, miksi sitä pitäisi manata ennakkoon.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Max Payne 3 oli todella hyvä 3rd person shooteri ja se peli oli pelkkää liikettä ja ampumista. Eiköhän GTAV:n se puoli ole ihan hallussa, tai ainakaan en näe mitään syytä, miksi sitä pitäisi manata ennakkoon.

Eri studiot? Mutta kyllä tuo Max valaa minuunkin uskoa. RDR oli vielä kankean puolella.
 
Eri studiot? Mutta kyllä tuo Max valaa minuunkin uskoa. RDR oli vielä kankean puolella.
Elän siinä käsityksessä, että nykyään Rockstarin pelejä on tekemässä aina hyvin iso osa lafkan studioista, vaikka vetovuorossa olisikin joku tietty. MP3:nkin creditsit oli pitkä kuin nälkävuosi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

karpaasi;1406917[QUOTE sanoi:
On se hienoa, että niiden tuhansien tuntien jälkeen tunnet olevasi selkeästi niin kova asiantuntija, että tiedät uuden pelin ominaisuudet jo ennakkoon ja sen lisäksi voit pilkata meidän "hihhulien" mielipiteitä. Ei gta-pelisarjan pelejä tarvitse pelata muutamaa sataa tuntia enempää, jotta voi nähdä miten pelin värimaailma ja fiilis muuttui GTAIV:n kohdalla syystä tai toisesta. Kuten Kabanossi sen sanoi, RDR:ssa rockstar oli jo ottanut opikseen jonkin verran, joten olisi kummallista palata taas hahmon jäykempään liikkuvuuteen. San andreasissa pelihahmo liikui huonommin lihaksikkaana? Harmikseni en omista enää sitä, joten voisiko joku peliä edelleen silloin tällöin pelaileva testata asian, koska muistelen, ettei asia ollut alkuunkaan näin...

Toki RDR:ssa oli nopee ukko, mutta olen varma, että se ei ollut Rockstar Northin käsialaa. He kun tuntuvat pyrkivän tuomaan päähahmon liikkumiseen realistisuuden tuntua. GTA III:ssa näin ei vielä ollut, siksi hahmo liikkui kevyesti (siis periaatteessa epärealistisen vikkelästi). SA:ssa taas hahmon fysiikkaa sotki se tosiasia, että oli pakko ottaa huomioon lihaksikkaalle hahmolle tyypillinen massan hitaus. Onhan totta, että muskelimies esimerkiksi lyö hitaammin kuin ruipelo. Suuret lihakset aiheuttavat tämän ilmiön. Tästä syystä CJ liikkui sulavammin ruipelona ja kankeasti lihaksikkaana. Kysymys oli realistisuuden tavoittelusta.

Jos GTA V:n ukon liikkuvuuden hoitaa R* North, niin voimme olla melko varmoja, että ukko liikkuu edelleen kankeasti. GTA IV:ssä realistisuutta ukon liikkumiseen yritettiin tuoda, mutta tuloksena oli epäonnistuminen. Tai voihan Rockstar North onnistuakin. Sitä toivoo varmaan moni, minä siinä mukana.

Tähän värimaailma asiaan olen jo kommentoinut riittävästi, joten siitä on turha enää sanoa mitään. Silti vaan taas eilen ihailin GTA IV:ta, joten ei voi mitään, kun minusta se näyttää värikkäältä eikä ollenkaan synkältä. Sori vaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom