Ensinnäkin crossipyöräkisat oli jo Vice Cityssä.
Toisekseen: turha odottaa, että hahmon liikkuuvuuden kankeus katoaisi. Se oli sulavaa vielä GTA3:ssa ja osittain SA:ssa, jos pidit hahmon ei-lihaksikkaana. R* ei kykene jostain syystä kankeutta hävittämään.
Vaikuttaa siltä, että edelleen halutaan pysyä suht realistisissa väreissä kuten edellisisissäkin peleissä, mikä on erittäin hyvä. Ei GTA koskaan ole ollut järin värikäs, vaikka jotkut hihhulit niin yrittävätkin väittää.
On se hienoa, että niiden tuhansien tuntien jälkeen tunnet olevasi selkeästi niin kova asiantuntija, että tiedät uuden pelin ominaisuudet jo ennakkoon ja sen lisäksi voit pilkata meidän "hihhulien" mielipiteitä. Ei gta-pelisarjan pelejä tarvitse pelata muutamaa sataa tuntia enempää, jotta voi nähdä miten pelin värimaailma ja fiilis muuttui GTAIV:n kohdalla syystä tai toisesta. Kuten Kabanossi sen sanoi, RDR:ssa rockstar oli jo ottanut opikseen jonkin verran, joten olisi kummallista palata taas hahmon jäykempään liikkuvuuteen. San andreasissa pelihahmo liikui huonommin lihaksikkaana? Harmikseni en omista enää sitä, joten voisiko joku peliä edelleen silloin tällöin pelaileva testata asian, koska muistelen, ettei asia ollut alkuunkaan näin...