Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

  • Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Kiima alkaa olla jo sitä luokkaa, että enää ei malttaisi odottaa. Vielä pari päivää... Sen verran omasta GTA taustasta, että häpeäkseni on todettava, etten pleikkari ykkösellä ja kakkosella koskaan omistanut GTA peliä, mutta kaverilla noita tuli väännettyä ykkösestä San Andreasiin. GTA IV:n Complete Edition tuli hommattua PS3:lle, eikä se loppujen lopuksi mikään kummoinen peli ollut. TBoGT oli hauskaa menoa. Nyt sitten toivotaan, että GTA V lunastaa omat odotukseni ja kiilaa meikäläisen listalla sinne parhaiden PS3-pelien top kolmeen. :cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Moneltas tuota PSN-versiota pääsee tiistaina pelaamaan? Heti klo 00.00?

Itse elättelen salaa toivoa että tuota pääsee pelaan samantien kun pelin saa asennettua :)

Mut jos tuo on sellainen aikapommi niin olettaisin että 2-3 aikaan aamuyöstä kun brittien saarilla vaihtuu päivä tiistaiksi.

12% valmiina jo kun pari kertaa tuli keskeytettyä lataus ja jatkettua niin alko tulee lähelle sitä 5 megaa sekunnissa mitä welhon uberkaista antaa myöten.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Juu en minäkään usko että pystyy pelaan, siksipä pidänkin toivon salassa ettei kukaan katso kieroon kuin olisin hullu. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Aah, niin olen tätä peliä odottanut ja nyt, julkaisu on kahden päivän päässä :). Vuoden ehdottomasti odotetuin peli, jota ei ole mahdollista jättää väliin :D. Itseäni jännittää nyt kyllä aivan saumattomasti että kerkeekö oma pelini tiistaiksi postilaatikkoon.. Katsokaaskun tilasin pelin torstaina konsolinetistä sen perusteella, että siellä luvattiin nopea toimitus kotiin.. Kysynkin teiltä nyt, onko teillä kokemuksia kyseisestä kaupasta ennakkotilaamisesta ? Epäilettekö että pelini saattaisi ehtiä tiistaiksi ? Olisin erittäin kiitollinen vastauksista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Aah, niin olen tätä peliä odottanut ja nyt, julkaisu on kahden päivän päässä :). Vuoden ehdottomasti odotetuin peli, jota ei ole mahdollista jättää väliin :D. Itseäni jännittää nyt kyllä aivan saumattomasti että kerkeekö oma pelini tiistaiksi postilaatikkoon.. Katsokaaskun tilasin pelin torstaina konsolinetistä sen perusteella, että siellä luvattiin nopea toimitus kotiin.. Kysynkin teiltä nyt, onko teillä kokemuksia kyseisestä kaupasta ennakkotilaamisesta ? Epäilettekö että pelini saattaisi ehtiä tiistaiksi ? Olisin erittäin kiitollinen vastauksista.

Samasta puljusta tilasin itse viikkoja sitten, eivät ole vielä edes postittaneet omaani. Tuskin saapuu edes keskiviikoksi. :mad: Jos sun tilaus oli postitettu perjantaihin mennessä niin luulisi tiistaiksi saapuvan?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Ei nyt mikään "pakko saada"-fiilis ollut, mutta pitihän se ennakkotilata ja ottaa riski, mutta hyvinhän tuo näyttää tulevan kun 21% puolessa tunnissa jo tullut.

Kaiken kaikkiaan näyttää hyvältä peliltä mitä on tullut katseltua videoita vaikkei johtopäätöksiä niiden varaan voikaan jättää. Vapaamyllerrys on jo vanha juttu GTA-peleissä, mutta oleellinen osa kuitenkin. Eniten odotan kuitenkin tehtäviä ja pelin juonta. GTA IV oli mielestäni ihan ok, vaikka alkupäivien jälkeen jäikin hyllylle pölyttymään vähäksi aikaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Aah, niin olen tätä peliä odottanut ja nyt, julkaisu on kahden päivän päässä :). Vuoden ehdottomasti odotetuin peli, jota ei ole mahdollista jättää väliin :D. Itseäni jännittää nyt kyllä aivan saumattomasti että kerkeekö oma pelini tiistaiksi postilaatikkoon.. Katsokaaskun tilasin pelin torstaina konsolinetistä sen perusteella, että siellä luvattiin nopea toimitus kotiin.. Kysynkin teiltä nyt, onko teillä kokemuksia kyseisestä kaupasta ennakkotilaamisesta ? Epäilettekö että pelini saattaisi ehtiä tiistaiksi ? Olisin erittäin kiitollinen vastauksista.

Ite varasin myös kyseisestä puljusta ja eilen tuli ilmoitus että ovat postittaneet sen eli se lähtee huomenna liikkeelle. Nehän toimitetaan 1. luokassa niin luultavasti kerkeää päivässä perille.

Kerran olen aiemmin tilannut pelin sieltä. Muistaakseni Maanantaina laitoin tilauksen ennen kello 13 ja seuraavana päivänä aamulla klo 10 tuli viesti että tilaus noudettavissa. Välimatkaahan Helsingistä tänne tulee n. 900 km niin eiköhän se kerkeää tiistaiksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Ite varasin myös kyseisestä puljusta ja eilen tuli ilmoitus että ovat postittaneet sen eli se lähtee huomenna liikkeelle. Nehän toimitetaan 1. luokassa niin luultavasti kerkeää päivässä perille.

Kerran olen aiemmin tilannut pelin sieltä. Muistaakseni Maanantaina laitoin tilauksen ennen kello 13 ja seuraavana päivänä aamulla klo 10 tuli viesti että tilaus noudettavissa. Välimatkaahan Helsingistä tänne tulee n. 900 km niin eiköhän se kerkeää tiistaiksi.

Itsekkin olen tilannut Konsolinetistä ja eilen tuli päivällä viesti että tilaus postitettu. Pari kertaa on tullut tilattua kyseisestä puljusta pelejä ja taisi tulla 1-2 päivässä siitä hetkestä kun tilauksen olin tehnyt. MUTTA tähän viestiketjuunhan ei periaatteessa kuulu tälläiset viestit, joten pidetään jatkossa nämä omina tietoinamme. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Kiitoksia kaikille vastauksista.. Tosiaan, kävin tarkistamassa sähköpostin ja tänään viiden aikoihin sinne oli ilmestynyt viesti tilauksen postituksesta. Tunne on sanoinkuvaamaton :3. Eiköhän Se tiistaiksi tuolta postiluukusta kolahda :). Kaikille teille hyvii pelihetkiä gta vitosen kanssa :). Ja Juu, pidän jatkossa omana tietona, Tää asiahan ei varsinaisesti tänne kuulu mutta en sopivampaakaan paikkaa löytänyt..
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Tilasin coolshopista pari viikkoa sitten jo GTA:n, mutta ei olla edes lähetetty sitä postitus viestiä tietääkö joku mistä johtuu? :mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Paljonkohan tota tilaa tarttee raivata ennakkolataukselle? Nyt tyhjää 32 gigaa ja silti herjaa ettei piisaa? Tarvitseeko se ton 18 tuplana eli n.36?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Oletteko muut huomanneet katsoa iMacGamers nimisen youtube käyttäjän GTA V videoita? Käyttäjälle on julkaistu jo GTA V videoita eilisen ja tämän päivän aikana. Osissa videoissa on spoilereita, eli jos menette katsomaan näitä videoita niin muistakaa lukea description, siellä ilmoitetaan jos kyseisessä videossa on spoilereita, videoilla esitellään mm. pelin eri minipelejä ja muutakin. Ihmettelen vaan, että miten osia näistä videoista ei ole vieläkään poistettu, vaikka osa onkin ollut jo eilisestä asti netissä. Videoiden tekijällä ilmeisesti on promo kappale, eikä mikään piraattii, mutta eihän sen luulisi oikeuttavan lataamaan videoita Youtubeen ennen julkaisua?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Tilasin coolshopista pari viikkoa sitten jo GTA:n, mutta ei olla edes lähetetty sitä postitus viestiä tietääkö joku mistä johtuu? :mad:

mulla on ainakin xb360 lähteny tulemaan vaikka tilasin vasta tällä viikolla ja ps3:lle on tulossa ce :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Pakkohan se oli itsekkin tilata :) Konsolinetistä tilasin, ja ajattelin että onko muilla kokemuksia Konsolinetistä? Ja paljonko sitä tilaa täytyy olla? Ja pystyneekö asentamaan etc. ilman nettiyhteyttä?
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom