Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

  • Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Sama juttu täällä, tilasin coolshopista maanantaina ja eilen tuli viesti, että peli on postitettu. Tiistaina varmaan sitten pääsee pelailemaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Paljonkohan tota tilaa tarttee raivata ennakkolataukselle? Nyt tyhjää 32 gigaa ja silti herjaa ettei piisaa? Tarvitseeko se ton 18 tuplana eli n.36?
Jos PS3, niin tyhjää tilaa pitää olla tuplaten pelin vaatima tila. Tämä on sama kaikissa peleissä mitä storesta lataat.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Polkupyörllä iso hyppy alas GRAND THEFT AUTO 5 MOUNTAIN BIKE GAMEPLAY - YouTube http://www.youtube.com/watch?v=qNrGMjXsMcQ kyllä näille pyörä/moottoripyörä fysiikoille täytyis jotain tehä. Foorumit täynnä vihaa koska moottoripyörillä ei ole yhtään hauska ajaakaan ku menevät ihan kiskoja pitkin.

Kaikki muu pelissä on niin timanttia(2 päivää kattonut stream useita tunteja)Aivan mahtavat hahmo fysiikat.ase efektit huikeita esim ku ampuu haulikolla niin koko ruutu nytkähtää. Autojen äänet sairaan siistit.Autot todella hienosti tehtyjä.alue todella hieno.Kunnolla liikennettä,jne jne jne
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Paljonkohan tota tilaa tarttee raivata ennakkolataukselle? Nyt tyhjää 32 gigaa ja silti herjaa ettei piisaa? Tarvitseeko se ton 18 tuplana eli n.36?

36 tarvii.

Poistat vaan jonkun 4 gigan pelin ja laitat sen uudestaan storesta lataukseen kun gta on asennettu.

Jos ei sulla sitten ole vanhojen pelien patcheja kovalevyllä mitä et enää tarvitse ja voi poistaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Itse en pääse vielä ostamaan tiistaina peliä vaikka hype onkin jo suuri :). No perjantaina sit lähimpän giganttiin ostamaan jos niillä on vielä niillä on vielä peliä :D.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

GTA V Released Early By Amazon

Elikkäs ainakin Jenkkilän Amazonilta pelinsä tilanneet saattavat saada pelinsä jo huomenissa. Rockstar ei tiettävästi tästä ole kovin onneissaan, sillä halusivat että kaikki kaupat laittaisivat pelin postiin vasta Maanantaina, jotta ihmiset säilyisivät spoilereilta. En sitten tiedä vaikuttaako tämä meihin suomalaisiin mitenkään.

Mutta joo, alkaa hype kyllä olemaan jo sitä luokkaa että oksat pois. Yhtään striimiä tai Youtube-videoita en ole katsellut vaikka mieli muutamaan otteeseen on tehnytkin. Jos ei muuta niin ainakin itsekuria tullut harjoitettua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Kyllähän se aikalailla koko maailmaan vaikuttaa, sillä kun maailmassa on yksikin henkilö joka tietää pelin tarinan lopun, tietää sen kohta sitten joku muukin. Tästä se sitten leviää esimerkiksi youtuben kommenttien kautta. Eli nyt on siis varsin hyvä hetki lopettaa peliin liittyvien youtube-videoiden katseleminen (tai ainakin kommenttien lukeminen) välttyäkseen niiltä spoilereilta. Nämä viimeiset päivät ennen pelin julkaisua ovat pahimmat, kun jotkut jo saaneet pelinsä ajoissa ja jopa pelanneet sen läpi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Mulle kävi juurikin niin, että katoin eilen youtube videon pelistä. Sitkun olin videon kattonu, niin katoin tyhmänä muutaman kommentin. Yhessä kommentissa oli sitten tosi paha spoili pelistä. En tiedä onko kommentti totta, mutta ottaa päähän aika rajusti nytten. ÄLKÄÄ IHMISET KATTOKO NIITÄ YOUTUBE VIDEOITA ENÄÄN!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Siinäpä hyvä syy vain odotella kärsivällisesti ja olla lukematta youtube-kommentteja tai jos jotain freeroam streamia seuraa niin valita sellainen jossa ei kommentoida ääneen tai ole chattia auki.

Hirveesti ollu keskustelupalstoilla napinaa tuosta ajomallista. Mun mielestä ajaminen näyttää ihan samalta mitä oli GTA4 ja sopivalta tuohon peliin. Joo ehkä autot vois hajota helpommin kun nyt tuntuvat aikamoisia tankkeja olevan. Ainoa valituksen aihe mitä keksin on tuo että katolleen kääntyneen auton voi tattia pyöräyttämällä kääntää takaisin renkailleen. :mad: Ja toinen että ilmalennon aikana autoa voi ohjata tästä tatista........ not cool.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Ainoa valituksen aihe mitä keksin on tuo että katolleen kääntyneen auton voi tattia pyöräyttämällä kääntää takaisin renkailleen. :mad:
Tätä vähän itsekin ihmettelin, eikös aikaisemmissa peleissä katolleen heitetty auto ole syttynyt palamaan ja räjähtänyt? Näin ei ilmeisesti enää tapahdu. Kyllä se vaan oli aina hienoa kun ruuhkassa onnistu auton mälläämään ja räjähtäessä tuli pieni ketjureaktio että ympärillä olevat autot räjähtää myös. Autojen kasaaminen vierekkäin ja niiden räjäyttäminen on kyllä lempipuuhaa :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Onneks mä olen kanssa välttynyt kaikilta spoilereilta. Vielä pitäisi odottaa sellainen 16 tuntia.

Joku sanoi tässä topiikissa että Turussa on myyty jo peliä ja eilen sattumalta huomasin että ainakin Mylly järjesti eilen jonkunlaisen ennakkomyyntitapahtuman. Ikävää kun huomasin vasta tosiaan eilen illalla sen ilmoituksen. Olisin voinut käydä sieltä hakemassa. Mutta hyvää kannattaa odottaa.

Kauppakeskus Mylly - GTA V -yömyynti 16.9.


Asia selvä :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Niin myllyssä tänään illalla tuo..ei eilen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Onko kellään mitään hajua millon tuo arvostelu Embargo päättyy ? Olis kiva lukea vähän arvostelijoiden juttuja. n24h enää jälellä :))
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Tuossa kun sanoin että saa nähdä "vaikuttaako suomalaisiin mitenkään" tarkoitin lähinnä että saavatkohan Amazonilta tilanneet suomalaiset pelinsä jo tänään? Mutta joo, eipä tuo itseeni vaikuta vaikka saisivatkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Hirveesti ollu keskustelupalstoilla napinaa tuosta ajomallista. Mun mielestä ajaminen näyttää ihan samalta mitä oli GTA4 ja sopivalta tuohon peliin. Joo ehkä autot vois hajota helpommin kun nyt tuntuvat aikamoisia tankkeja olevan. Ainoa valituksen aihe mitä keksin on tuo että katolleen kääntyneen auton voi tattia pyöräyttämällä kääntää takaisin renkailleen. :mad: Ja toinen että ilmalennon aikana autoa voi ohjata tästä tatista........ not cool.

Ei ole todellista! Ei todellakaan "cool", hemmetti sentään jos R* pilaa vuosien odotuksen tällaisilla ihme aivopieruilla!

Itselleni aina GTA sarjoissa se ajaminen on ollut kaikkein siisteintä. Ultimaattisen kliimaksin aiheutti IV, jossa ajomalli oli jo lähellä täydellistä, eikä ajaminen videoiden perusteella näytä ollenkaan samalta V:ssä. Tosin IV:ssäkin tuo auton keikuttelu katollaan oli jo vähän rajoilla, mutta nyt jos paikallaankin olevan auton voi kääntää takaisin renkailleen niin voi voi. Ilmalennon aikana ohjaaminen taas kuulostaa jo niiiiin uskomattomalta että näinkö todella on R* alittamassa rimaa arcaden suhteen?

Äh no huomennahan se nähdään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Ei noita pakko käyttää ole. Massoille tämäkin peli tehty on joten kaikkia koitetaan miellyttää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Latasin ja asensin digitaalisen version, mutta eipä näy infossa mitään päivämäärää/kellonaikaa et koska pääsee pelamaan. Kai se siitä sit ajallaan aukee. On nää viimeset tunnit tuskaa odottaa. Muutamaan youtube-pätkään olen sortunut mutta muuten aika hyvin pääsee ihan omin silmin yllättymään puhtaalta pöydältä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom