Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

  • Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Latasin ja asensin digitaalisen version, mutta eipä näy infossa mitään päivämäärää/kellonaikaa et koska pääsee pelamaan. Kai se siitä sit ajallaan aukee. On nää viimeset tunnit tuskaa odottaa. Muutamaan youtube-pätkään olen sortunut mutta muuten aika hyvin pääsee ihan omin silmin yllättymään puhtaalta pöydältä.

Kyllä siellä alempana pitäisi näkyä, 17.9 klo 01:00 Suomen aikaa aukeaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Onko kellään mitään hajua millon tuo arvostelu Embargo päättyy ? Olis kiva lukea vähän arvostelijoiden juttuja. n24h enää jälellä :))

Muutama pelisivusto on luvannut arvostelun tulevan tänään klo 7.00 AM PT. Eli tarkoittanee klo 17:00 Suomen aikaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Kyllä siellä alempana pitäisi näkyä, 17.9 klo 01:00 Suomen aikaa aukeaa.

Mulla oli niis kaikissa alkaa ja päättyy kohdissa vaan viiva. Tarkistin moneen kertaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Pystyhän jo IV:ssä kääntämään auton takaisin renkailleen, kun se kierähti katolleen. Tosin auton täytyi itsestään hieman keikkua, että tää onnistui. Eli tavallaan vasemmalla tatilla pysty vahvistamaan sitä keikkumista. Se ei kuitenkaan onnistunut, että paikallaan katollaan olevan auton pystyisi kääntämään mihinkään suuntaan. Tuskin tuo onnistuu V:ssäkään. Ja eipä tuo ominaisuus ees häirinnyt IV:ssä, vaikka ite oonkin realismin kannalla GTA-peleissä.

Ja Kuuleri: Ei ne autot syttyny tuleen katolleen lentäessä GTA IV:ssäkään.

EDIT: Tuo kyllä sen sijaan on jo vähän liian arcadea, että autoja voi käännellä ilmalentojen aikana. :/

Pelasin eilen muuten pitkästä aikaa IV:ää, näin viimeisten kertojen kunniaksi. Ja on se vaurionmallinnus siinä kyllä vaan niin pirun hyvä. Yhestä kovasta kolarista kori ei kauheena vääntynyt, mutta sitten seuraavat törmäykset sai keulan kyllä ihan ryttyyn. Harmittaa et ne teki autoista kestävämpiä. Ois saanu ennemmin tehä vielä herkemmin hajoavia entä IV:ssä. Ois kiva nähä sellasia vaurioita autoissa ihan tavallisissa kovissa kolareissa, mitä tuli sillä Swing Glitchillä leikkiessä. Kyllähän nuo autot onneks vielä V:ssäkin menee samaan kuntoon esim. junan ja kallion väliin jäädessään (näin yhen videon), mut ei varmaan juuri tavallisista kolareista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Pystyhän jo IV:ssä kääntämään auton takaisin renkailleen, kun se kierähti katolleen. Tosin auton täytyi itsestään hieman keikkua, että tää onnistui. Eli tavallaan vasemmalla tatilla pysty vahvistamaan sitä keikkumista. Se ei kuitenkaan onnistunut, että paikallaan katollaan olevan auton pystyisi kääntämään mihinkään suuntaan. Tuskin tuo onnistuu V:ssäkään. Ja eipä tuo ominaisuus ees häirinnyt IV:ssä, vaikka ite oonkin realismin kannalla GTA-peleissä.

Ja Kuuleri: Ei ne autot syttyny tuleen katolleen lentäessä GTA IV:ssäkään.

Kyllähän ne Execta syttyi palamaan IV:ssä ne autot jos katolleen kierähtivät, ei juuri sillä hetkellä mutta ihan parin sekunnin viiveellä ja auton piti olla seisahtunut katolleen.

V:n striimejä kattellessa ne autot melkein pompsahtavat takaisin renkailleen jos katolleen kellahtavat, se on vähä koomista :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Kyllähän ne Execta syttyi palamaan IV:ssä ne autot jos katolleen kierähtivät, ei juuri sillä hetkellä mutta ihan parin sekunnin viiveellä ja auton piti olla seisahtunut katolleen.

V:n striimejä kattellessa ne autot melkein pompsahtavat takaisin renkailleen jos katolleen kellahtavat, se on vähä koomista :D

Eilen juuri pelasin iv ja infernus jäi katolleen. Hain sitten lähistöltä auton millä sain sen tönäistyä renkailleen eikä tässä ajassa ainakaan syttynyt palamaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Kovasti kyllä itelläkin houkuttelis lähteä tuonne Gamestopin järjestämään yömyyntiin. klo 22:00 aukeais jo ovet ja tässä just mietin et mitenköhän kauan siellä sitten menee? :D Kellään jotain aikasempia kokemuksia yömyynneistä? Ei nimittäin kovin myöhään viitsis olla, että jaksaa aamulla herätäkki...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Kovasti kyllä itelläkin houkuttelis lähteä tuonne Gamestopin järjestämään yömyyntiin. klo 22:00 aukeais jo ovet ja tässä just mietin et mitenköhän kauan siellä sitten menee? :D Kellään jotain aikasempia kokemuksia yömyynneistä? Ei nimittäin kovin myöhään viitsis olla, että jaksaa aamulla herätäkki...

Kannattaa käydä tuo peli maksamassa etukäteen, omalla paikkakunnalla oli kuulemma enää muutama jäljellä myymättä ja eniten tullut peli koskaan.
 
Kymmeneltä avaavat ovet, mutta ei sieltä sitä peliä ennen puoltayötä saa. Eli klo 0.00 vasta saavat ruveta myymään sitä. Siinä varmaan jotain muuta häppeninkiä ennen sitä, ehkä jopa mahollisuus testata peliä.

Itte oon menossa Kuopion yömyyntiin, mikäli vain jaksan olla hereillä sinne asti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Kannattaa käydä tuo peli maksamassa etukäteen, omalla paikkakunnalla oli kuulemma enää muutama jäljellä myymättä ja eniten tullut peli koskaan.

Peli siis on ennakkotilattu itsellä ja ei tarvis kun käydä maksamassa ja noutamassa... sitä vaan just täs mietin et mitenhän kauan siel sit menee, koska kyllä sitä voi sitte tiistaina opiskelujenki jälkeen käydä noutaan, jos se yömyynti on semmosta ootteluu vaa.

E: aa tuossa Laku kertoikin jo eli enpä taida ihan klo 0:00 jaksaa siellä odotella. Kipasen sitten tiistaina hakemassa :) Ei malta odottaa!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Pystyhän jo IV:ssä kääntämään auton takaisin renkailleen, kun se kierähti katolleen. Tosin auton täytyi itsestään hieman keikkua, että tää onnistui. Eli tavallaan vasemmalla tatilla pysty vahvistamaan sitä keikkumista. Se ei kuitenkaan onnistunut, että paikallaan katollaan olevan auton pystyisi kääntämään mihinkään suuntaan. Tuskin tuo onnistuu V:ssäkään. Ja eipä tuo ominaisuus ees häirinnyt IV:ssä, vaikka ite oonkin realismin kannalla GTA-peleissä.

Ja Kuuleri: Ei ne autot syttyny tuleen katolleen lentäessä GTA IV:ssäkään.

EDIT: Tuo kyllä sen sijaan on jo vähän liian arcadea, että autoja voi käännellä ilmalentojen aikana. :/

Pelasin eilen muuten pitkästä aikaa IV:ää, näin viimeisten kertojen kunniaksi. Ja on se vaurionmallinnus siinä kyllä vaan niin pirun hyvä. Yhestä kovasta kolarista kori ei kauheena vääntynyt, mutta sitten seuraavat törmäykset sai keulan kyllä ihan ryttyyn. Harmittaa et ne teki autoista kestävämpiä. Ois saanu ennemmin tehä vielä herkemmin hajoavia entä IV:ssä. Ois kiva nähä sellasia vaurioita autoissa ihan tavallisissa kovissa kolareissa, mitä tuli sillä Swing Glitchillä leikkiessä. Kyllähän nuo autot onneks vielä V:ssäkin menee samaan kuntoon esim. junan ja kallion väliin jäädessään (näin yhen videon), mut ei varmaan juuri tavallisista kolareista.

Kaikissa aikaisemmissakin GTA peleissä autoja on pystynyt ilmassa kääntämään. Jopa IV:ssä. Auton lentosuuntaa siis ei pysty muuttamaan vaan sitä miten päin se osuu maahan.
Ja kyllä tuo V:ssä juurkin niin on että auton pystyy kääntämään katoltaan aina. Vaikka se olisi jo paikalleen pysähtynyt. Ite en kyllä näistä ominaisuuksista tykkää :/

Autot ei syty palamaan tässäkään jos ne katolleen jää ja oikeastaan en ole onnistunut samaan autoa syttymään vielä kertaakaan kolaroimalla.
Autojen vaurionmallinnuksesta ei kannata olla huolissaan :D. Se on parempi kuin IV:ssä. Autoista irtoaa enemmän osia(jopa renkaita) ja kasaan ne menee yhtä helposti kuin IV:ssä. Juuri testasin ja yksi kova osuma hieman viistosi seinään ja eturengas taittui autoa vasten ja jäi jumiin. Ohjaus heikentyi, vauhti tietenkin hidastui ja nokka oli toiselta puolelta melko lytyssä.

Mutta moottoripyörien ja mönkijöiden ajettavuuteen toivoisin parannusta. Ne on melkolailla pilattu.
Kyllähän ne Execta syttyi palamaan IV:ssä ne autot jos katolleen kierähtivät, ei juuri sillä hetkellä mutta ihan parin sekunnin viiveellä ja auton piti olla seisahtunut katolleen.

V:n striimejä kattellessa ne autot melkein pompsahtavat takaisin renkailleen jos katolleen kellahtavat, se on vähä koomista :D

IV:ssä ei syttynyt autot palamaan jos ne jäi katolleen. Viimeksi ne ovat näin palamaan syttyneet GTA San Andreasissa.

Hahmoanimaatiot on tosi hyvin tehty. Tappelut on hauskoja ja varsinki melee aseilla on kiva mätkiä porukkaa. Heikommat tyypit saataa pudota tajuttomana maahan jos yhestä nyrkin iskusta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

IV:ssä ei syttynyt autot palamaan jos ne jäi katolleen. Viimeksi ne ovat näin palamaan syttyneet GTA San Andreasissa.

No hitto, oisin voinu vannoa että ne on syttynyt mulla IV:ssä monta kertaa kun ovat jääneet katolleen.. muistan varmaan sitten väärin.

Tästä päivästä tulee kyllä tuskasen pitkä, huomisesta vielä pitempi kun pitää odotella työpäivän päättymistä jotta voi hakea pelin. Täytyykin matkan varrella hakee pari bissee kylmään odottamaan :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Kaikki ei ole yhtä mielissään.
[video=youtube;1gyS0hQMLPs]https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=1gyS0hQMLPs[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Kaikissa aikaisemmissakin GTA peleissä autoja on pystynyt ilmassa kääntämään. Jopa IV:ssä. Auton lentosuuntaa siis ei pysty muuttamaan vaan sitä miten päin se osuu maahan.

En millään muista että IV:ssä olisi voinut kääntää autoja sen jälkeen kun on irronnut maasta. Jos olen väärässä niin sitten se ei niin paljoa sittenkään liene haitannut ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Ah, tänään se tullee. :) Kuin moni on hakemassa Oulun GS:sta pelinsä tänään pois? :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Ei se tänään tule, myynnit alkaa vasta 0.00

Onko ehkä vähän turhaa nipottamista ilmassa? Kyllä minäkin sanon, että tänään tulee vaikka virallisesti jo tiistain puolella ollaan, kun peli saadaan hyppysiin. ;) Jyväskylän GS:n on tarkotus illalla mennä omaa spessua noutamaan.

Kyllähän tässä jo vähän kuume meinaa kasvaa, kun on muutamaa gameplaytäkin tullut katseltua ja hyvältähän se on näyttäny. Harmi vain, että kouluun on silti huomenna taas maltettava. :D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom