Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Need help,
Eli ostin michaelille auton netistä, samalla ostin garagen siitä lähistöltä.
Lähdin sit ajelulle ja mut ammuttiin siinä matkalla. Nyt auto on kadoksissa. Auto ei ole garagessa, ei hahmon kodissa, ei poliisin säilössä, ei siellä missä kuolin.
Eli menetinkö auton + rahat, vai osaako joku kertoa mistä vois löytyy?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ostin Franklinilla Grove Street Garagen ja kaikkea kivaa sinne. Sitten kun otat sieltä jonkun auton ja ajelet aikansa sen kanssa ympäriinsä ja esim. vaikka kuolet, niin minne se auto sitten päätyy?
Hyvällä tuurilla saatat saada auton takaisin poliisin takavarikosta, mutta todennäköisesti et saa sitä enää takaisin.

Need help,
Eli ostin michaelille auton netistä, samalla ostin garagen siitä lähistöltä.
Lähdin sit ajelulle ja mut ammuttiin siinä matkalla. Nyt auto on kadoksissa. Auto ei ole garagessa, ei hahmon kodissa, ei poliisin säilössä, ei siellä missä kuolin.
Eli menetinkö auton + rahat, vai osaako joku kertoa mistä vois löytyy?
Kyllä menetit.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Olisiko joku ystävällinen ja kertoisi, mitä saa palkinnoksi suoritettuaan Flight Schoolin kaikki tehtävät kultaisilla mitaleilla :)p)? Jos vaikka spoileriin saisi vastauksen. Missasin nimittäin täysin, jos siitä jonkun palkinnon sai.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Vähän offtopiccia, mutta voi ***** sentään. Piti äsken alkaa pelaamaan taas niin ps3 alkoi temppuilemaan. Ilmeisesti YLOD. Helvetti. Kyseessä vuodelta 2007 oleva malli joten todella hyvin toiminut, mutta pitikö juuri nyt hajota. Voiko tuon korjata vai täytyykö käydä hakemassa uusi? Purkaa ainakin pitää koska levy ei tule myöskään ulos.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Lopputekstit rullaa parhaillaan kankaalla, hieno peli kertakaikkiaan ei voi kun ihmetellä miten Rockstar on onnistunut tekemään näinkin nätin ja laajan pelin näinkin vanhalle raudalle. Tämän sukupolven parhaimpia teoksia.

Online puolen avautumista odotellessa jääkin aikaa pelata loput sivutehtävät.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onhan se upea peli, siitä ei pääse mihinkään. Melkein tekisi mieli käyttää muutama kertynyt pekkaspäivä tämän pelin parissa :)

Nyt kun on jonkin verran tullut pelattua peliä, minkälaisia tapoja käytitte rahan hankkimiseen? Itse huomasin, että sijoittamisella tuleekin yllättävän hyvin voittoja mutta onhan noita muitakin keinoja. Onko kukaan saanut hankittua niitä kaikista kalleimpia omistuskohteita? Niistä ilmeisesti tippuu viikottain ja melkoisia summia?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

[video=youtube;NvEp11B83wM]http://www.youtube.com/watch?v=NvEp11B83wM&feature=player_embedded#t=0[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tänään tipahti postiluukusta gta v. Suurella innolla paketti auki ja koneeseen mutta kele..peli ei asennu !!??!. Asema lähtee lukemaan levyä valittaessa "pelin käynnistys" mutta jämähtää black screeniin. Kokeillut jo restore filesystemit ja rebuild databaset..ei auttanut :mad: kele ..onko sunnuntaipainos ja vaihtoon vai löytyypikö vinkkejä?
edit: Muut pelit toimivat toimivat (PS3)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Täytyy sanoa että tehtävä senkun paranevat paranemistaan:
Tähän mennessä tyylikkäin tehtävä oli se missä ammuttiin se yksityiskone alas ja Trevorilla seurattiin crossipyörän avulla sitä. Todella paljon elokuvamaisia stuntteja. Toinen suosikki oli tuo pankkiryöstö jossa mentiin panttiin iskettiin poliisipartiota vastaan minigunilla. Viimeisin suorittamani tehtävä oli se missä napattiin hermokaasu labrasta. Saa nähdä miten vielä paranee.

http://www.v2.fi/uutiset/pelit/18795/Autot-katoilevat-ja-Xboxit-kaatuilevat-GTA-Vssa/ Tälläinen uutinen tuli bongattua koskien autojen katoamista ja pelin jumiutumista Xbox 360:lla.

EDIT: Supportin ohje kuinka mahdollisesti pelin saa toimimaan:
http://www.gamereactor.fi/uutiset/1...soleita/?sid=22549f202927ec260e119a732461586d
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tekeekö se todella onlinesta pay to win jos rahaa saa ostettua oikealla rahalla? Myönnettäköön että e ole lukenut mitään mitä tämä online tulee tarjoamaan, joten epäilen että pelkän rahan ostolla ei ole pay to win ominaisuuksia. Kertokaa te minulle ketkä paremmin perillä.

Eikös se ole jo p2w kun siinä kalleimmassa versiossahan tuli niitä xp boonuksia sun muita juttuja
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Mistäköhän johtuu, kun itselläni on monta ostettua autoa (Stinger, Adder) kadonnut lopullisesti, kun olen ne jättänyt johonkin, eikä sitten koskaan ole Impound Vehicleen palannut? Harmittaa kun aika monta miljoonaa jo noin hukkunut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Mistäköhän johtuu, kun itselläni on monta ostettua autoa (Stinger, Adder) kadonnut lopullisesti, kun olen ne jättänyt johonkin, eikä sitten koskaan ole Impound Vehicleen palannut? Harmittaa kun aika monta miljoonaa jo noin hukkunut.

Miksi ostaa kun kaduilta löytyy näitä
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Miksi ostaa kun kaduilta löytyy näitä

Koska kerrankin rahalla on jotain virkaa? Lisäksi kun ostaa auton niin saa ''vakuutuksen'', eli jos auto hajoaa/häviää sen voi myöhemmin käydä hakemassa pientä maksua vastaan takaisin.

Eikä läheskään kaikkia autoja kaduilla tunnu näkyvän.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Itseasiassa kaikki autot löytyy kadulta paitsi james bond auto ja joku toinen mikä oli myynnissä.
Mut asiasta toiseen. Mihis muuten tankki toimitetaan? Eilen tilasin tankin mut mistään en sitä ole löytänyt :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Itseasiassa kaikki autot löytyy kadulta paitsi james bond auto ja joku toinen mikä oli myynnissä.
Mut asiasta toiseen. Mihis muuten tankki toimitetaan? Eilen tilasin tankin mut mistään en sitä ole löytänyt :rolleyes:

Samaan paikkaan mihin toimitetaan lentokoneet.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mistäköhän johtuu, että itellä välillä sellasta violetin sävyä tunkee kaikkialle ja jotenkin suttuiseltakin näyttää peli ajoittain?... Xbox360 konsolilla pelaan ja asensin sen levykkeenkin. Tästä huolimatta nyt, kun n.70% pelistä vedetty niin onhan se kyllä mestariteos.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Pelissä on ilmeisesti jotain rahakätköjä kartalla mitkä löytyy limited editionin mapista merkkattuna, olisi kiva tietää montako noita on ja missä ne on?
Spoileeriin voi laittaa vastauksen vaikka, itseä kiinnostaisi kyllä käydä hakemaan noista rahat pois :D.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Miksi ostaa kun kaduilta löytyy näitä

Ite tykkäisin ainakin tuunata noita autoja kun siihen pystyy, mut tuntuu nykysellään aika helkutin turhalta kun auton menettää helposti jonnekkin mistä sitä ei enää takaisin saa.
 
Ylös Bottom