Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Jos nyt joku vois auttaa. Varmaan on muutkin kyselly tätä, mutta keskustelua löytyy niin paljon, että läpi kahlaaminen vie ikuisuuden.
Eli miten pääsee harrastamaan laitesukellusta? Mistä saa laitteet? Oon jo yhden sukellustehtävän tehny sekä "sukellusveneellä" sekä laitteilla. Yli 60% oon peliä pelannu. Onko siis vielä auennu ja jos on niin mitä pitää tehdä?

Kiitos jo etukäteen.

Sun pitää ostaa Michaelilla muistaakseni se joku Sonar -yritys länsirannikolta. Sinne pitäis tulla sen laitesukkellustehtävän jälkeen paatti jonka voi ottaa sukelluksia varten.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Toi live puoli ei oikeen pöhise. Koko ajan vaan yhdistää ja yhdistää mutta ei päästä peliin? servut tukossa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Päästin eilen jonkun KFINläisen autotalliini, ja lähdin sieltä ennen sitä. Tänään kun menin takaisin talliini niin sieltä oli tämä isolla rahalla laitettu bel air jenkkiauto hävinnyt. Voiko crewin jäsenet siis ottaa mun tallista autoja vai oliko kyseessä bugi? Tietää jatkossa ettei päästä kun kavereita sinne, tai ainakin häätää ne ennen ku lähtee.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Oman auton käytön voi rajoittaa joko kaikkiin/ystäviin/jengiin/jengiin+ystäviin/vain sinuun. Kyseessä joko bugi tai sulla on ollut asetuksena että KFINiläiset voi käyttää autoasi.


Eilen kaverin kanssa kruisailtiin minun autollani ja aloitettiin sillä sitten tehtäväkin. Kaveri ajoi auton järveen ja mulle tuli ilmoitus että sen voi lunastaa siltä vakuutusyhtiöltä mikä löytyy kännykän kontakteista (ja kaverilta lähti 1k kun upotti autoni). Noh, tänään olin sitten soittamassa siihen numeroon ja ylläripylläri, eihän sitä enää kontaktilistalta löydy. Eli todennäköisesti sen auton tarina päättyi siihen?

Onko kukaan kokenut samanlaista vääryyttä? Olisi varmaankin pitänyt heti lunastaa uusi auto kun entinen upposi.:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Jos nyt joku vois auttaa. Varmaan on muutkin kyselly tätä, mutta keskustelua löytyy niin paljon, että läpi kahlaaminen vie ikuisuuden.
Eli miten pääsee harrastamaan laitesukellusta? Mistä saa laitteet? Oon jo yhden sukellustehtävän tehny sekä "sukellusveneellä" sekä laitteilla. Yli 60% oon peliä pelannu. Onko siis vielä auennu ja jos on niin mitä pitää tehdä?

Kiitos jo etukäteen.

Sukellusveneestä

Oot varmaan trevorin kans jo tehny tehtävän missä sellainen varastetaan. Se varastettu versio löytyy Trevorin lentokentän takapihalta verkkoaidan takaa. Voi varmaan Cargobob:illa jne liikutella sitä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Sun pitää ostaa Michaelilla muistaakseni se joku Sonar -yritys länsirannikolta. Sinne pitäis tulla sen laitesukkellustehtävän jälkeen paatti jonka voi ottaa sukelluksia varten.


Kiitos juu. Sillähän se onnistu, mut ei taida saada muualta laitteita, että vois sukelella vaikka järvissä? Nythän laitteet saa vaan tuolta yhdestä paikasta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mistäköhän johtuu, että pelin käynnistyksessä tulee "Käynnistyksen aikana tapahtu virhe". Ja error 80010514. Tänään vasta ensimmäistä kertaa aloitin tätä pelaamaan ja 1.02 päivityksen jälkeen tuli virhe. Yritin uudelleen ja toimi. Sitten jos sammuttaa koneen ja yrittää niin taas tulee virhe. Kone on Ps3 Slim 250gb. Muut pelit toimii.

Onko muille käynyt näin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Hmm.. Mielenkiintosta. Nyt peli sanoo että minun auto ei enää olekaan minun. Aijahha. Olin laittanut lukituksen että autoon ei pääse ulkopuolinen ja nyt en pääse itse sisään.

Edit: sammutin äsken pelin kiireellä että tuo "ongelma" ei tallennu minulle. Kirjauduin takaisin sisään ja taas heitti autoon joka ei ollut "minun". O_o noh. Nousin autosta ja siinä oli heti vieressä tasan samanlainen auto ja peli väitti nyt että SE olisi minun auto...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Hmm.. Mielenkiintosta. Nyt peli sanoo että minun auto ei enää olekaan minun. Aijahha. Olin laittanut lukituksen että autoon ei pääse ulkopuolinen ja nyt en pääse itse sisään.


Itselleni kävi sama tässä yksi päivä. Jonkun ajan päästä auto ilmestyi kuitenkin uudestaan viereeni ja pääsin jatkamaan matkaa. Vanha auto seisoi silti vielä ihan näkyvillä. Muutaman kerran käynyt myös niin että kaverit eivät ole päässeet autooni kun on pitänyt tehtävää suorittaa. Valikosta kuitenkin oli valittuna, että kaverit saavat autoa käyttää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Helepoite pääsee ilman autoa ja kunto kasvaa :D harmi kun ei ole mahdollisuutta bussilla kulkee :( autoista vielä, että mitenkä driving nousee? Yksinpelissä tuntu iha ajamalla nousevan nyt ei millään nouse vaikka kuinka kruisailee :(
 
Helepoite pääsee ilman autoa ja kunto kasvaa :D harmi kun ei ole mahdollisuutta bussilla kulkee :( autoista vielä, että mitenkä driving nousee? Yksinpelissä tuntu iha ajamalla nousevan nyt ei millään nouse vaikka kuinka kruisailee :(

Nousee ajamalla, kunhan et törmäile. Kisat vissiin nostattavat ajotaitoa myös.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Nyt on vissiin ruuhkaa ilmoilla ku timed outtia pukkaa yrittäessä
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Jep, serverit tukossa.

Ja nyt loppu sitten se omien jengiläisten ampuminen. :) eihän siinä oo mitään jiitä et saman jengin jäsenet ampuu toisiaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ja nyt loppu sitten se omien jengiläisten ampuminen. :) eihän siinä oo mitään jiitä et saman jengin jäsenet ampuu toisiaan.

Täysin samaa mieltä. Tai sit jatkossa isketään jatkuva bounty crew killerille et kaikki pelaajat jahtaa kokoajan..
Sekös sit on mukavaa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Täysin samaa mieltä. Tai sit jatkossa isketään jatkuva bounty crew killerille et kaikki pelaajat jahtaa kokoajan..
Sekös sit on mukavaa?


Heh ei kannata bountia laittaa, heppu menee vaan omaan kämppäänsä piiloon yhdeksi pelivuorokaudeksi ja kerää massit omaan taskuunsa :D nimittäin jos pystyt pakoilemaan niin saat sen bountyn verran rahaa. Parasta on vaan kunnin sakinhivutus ja muilutus jengijäsenien kanssa, oppiipahan oleen :D

Ja oon mä nähny muute busseja, ja sellasen voi ostaaki jote ei muuta ku sellanen alle, jengivärit kylkeen ja torille!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mä olen saattanut epähuomiossa laukoa omia jengiläisiä päin johtuen juurikin tuosta bountysta. Mulla oli tänään semmonen päällä useammankin tunnin ajan ja mun kimpussa oli jatkuvasti jotain jengiä. Siinä sitten voi helposti paranoiapäissään ammuskella sellasiakin, jotka seuraa mun autoa ihan ystävällisissäkin merkeissä.

En tahallani pyri lahtaamaan omiani ja pilaamaan muitten päivää. :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ja nyt loppu sitten se omien jengiläisten ampuminen. :) eihän siinä oo mitään jiitä et saman jengin jäsenet ampuu toisiaan.

Pistäkää mulle viestii täällä tai tuol social clubis, jos toistuvaa ni annan kenkää crewsta.

Muutenki pitää tota crewn hierarkiaa katella tästä kuha päästää vähä pidemmälle.


Asiasta kolmanteen, sä tapoit mut tänään tos 2 kertaa peräkkäin :D Yritin vaa tulla kattelee mitä tapahtuu, mut näytti olevan liipasinsormi herkällä :DD
 
Ylös Bottom