Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Miten pääsee tarinassa eteenpäin? Tehtävä 54 monkey business(hermokaasun varastaminen) suoritettu seuraavaa tehtävää ei vaan ilmesty kartalle?
Kartalla ainoastaan L(salamurhat) ja nehän pystyi jättämään loppuun ja T joka näyttää strippiluolan takahuoneeseen jonne ei edes pääse eikä ulkopuolellakaan tapahdu mitään.:mad:

Eikös ensimmäinen(?) Lesterin tehtävä ole pakollinen ja ne muut voi sitten jättää loppuun.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mulla on sellanen ongelma, että kun sukellan sen lentokoneen hylyn luo, niin siellä ei ole sitä aarretta.
Tiedän kyllä tarkan paikan, mutta sitä ei vaan oo siinä.
Oon koittanut etsiä muitakin aarteita merestä, mutten oo löytänyt.

Onko kellään muulla ollut samaa ongelmaa ja tietoa kuinka sen sais korjattua?
Alustana PS3.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mulla on sellanen ongelma, että kun sukellan sen lentokoneen hylyn luo, niin siellä ei ole sitä aarretta.
Tiedän kyllä tarkan paikan, mutta sitä ei vaan oo siinä.
Oon koittanut etsiä muitakin aarteita merestä, mutten oo löytänyt.

Onko kellään muulla ollut samaa ongelmaa ja tietoa kuinka sen sais korjattua?
Alustana PS3.

Mulla ainakin oli ihan sama ongelma, uudelleen en ole käynyt katsomassa...



Ei näköjään ole ainakaan vielä tullut eilen menetettyä hahmoa takaisin, lievästi ketuttaa kyllä :mad:. Tekisi mieli pelata, mutta ei oikein viitsi kun ei koskaan tiedä milloin seuraava hahmo katoaa :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mulla on sellanen ongelma, että kun sukellan sen lentokoneen hylyn luo, niin siellä ei ole sitä aarretta.
Tiedän kyllä tarkan paikan, mutta sitä ei vaan oo siinä.
Oon koittanut etsiä muitakin aarteita merestä, mutten oo löytänyt.

Onko kellään muulla ollut samaa ongelmaa ja tietoa kuinka sen sais korjattua?
Alustana PS3.

Siis onlinessa vai? Johtuu ihan siitä että Onlinen tapahtumat sijoittuvat muutaman kuukauden aikaan ennen yksinpelin tapahtumia, joten silloin sitä lentokoneen hylkyä ei ole vielä olemassa. Ja ovat varmaan muut roinat meren pohjasta poistaneet online varten.

Mä tein kakkospaikkaan uuden hahmon mutta ei vaan jaksanut kuitenkaan enää alottaa alusta, joten poistin sen omatoimisesti :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ei näköjään ole ainakaan vielä tullut eilen menetettyä hahmoa takaisin, lievästi ketuttaa kyllä :mad:. Tekisi mieli pelata, mutta ei oikein viitsi kun ei koskaan tiedä milloin seuraava hahmo katoaa :rolleyes:

Ketuttaa ihan vietävästi joo. Mukavaa kun on ostanu pelin eikä voi pelata kun ei oo hahmoa. Saa tulla vanha hahmo takasin tai täysi varmuus pelin toimimisesta ennen ku teen uuden, kolmannen hahmon. Vidyn typerää :mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mulla on kaikki kolme hahmoa tallella - Franklin, Michael ja Trevor - näistä te ilmeisesti puhutte :P
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Siis onlinessa vai? Johtuu ihan siitä että Onlinen tapahtumat sijoittuvat muutaman kuukauden aikaan ennen yksinpelin tapahtumia, joten silloin sitä lentokoneen hylkyä ei ole vielä olemassa. Ja ovat varmaan muut roinat meren pohjasta poistaneet online varten.

Mä tein kakkospaikkaan uuden hahmon mutta ei vaan jaksanut kuitenkaan enää alottaa alusta, joten poistin sen omatoimisesti :D

Ei kyllä mä puhun ihan yksinpelistä.
Pitääkö siihen olla enemmän pelattuna läpi ku mulla on joku 30% tällä hetkellä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ei Ei EI ei vielkään pääse vetään mitään death match(sun muita) heti ku peli alkaa niin heittää ulos on kyllä mahtava peli ei voi muuta sanoa. Jaha nyt sitten ei pääse enään koko online sisään taaskaan ja jäätyy alert kohtaa hieno on.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Osaisko joku auttaa.. Ostin tuon 400k asunnon kaikilla rahoillanu, sitten kuolin ja tuli jotain viestiä että jotain on maksamatta, en pääse suihkuun tai katsomaan telkkaria ennenkuin maksan.. :confused:

Nyt kun menen taloon sisään, yritän katsoa telkkaria niin tulee vaan jotain että maksa ensin, mutta ei kerrota minne.. Tilillä nyt about 15k rahaa, että pitäisi olla riittävästi..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Nyt mun sähköpostiin tulee vahvistuksia ukkojen profiilien ja rahojen palautuksista,siis oikeaan sähköpostiin kaikilta joille näin tehdään!! Jollakin lvl35 ja 358K$ rahaa...toisella lvl14 kolmannella lvl22....näitä on satoja,mitä ihmettä??? Miksi ne mulle tulee?

Vähän pelottavaa touhua :eek:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Malttamattomuuteni vei lopulta voiton ja tein uuden hahmon onlineen, samalla haistattaen pitkät vanhalle hepulle rankkeineen ja omistuksineen. Tosin ei se mitään aseiden lisäksi omistanut ja rankkikin oli vain 11, joten menetys oli sinänsä aika minimaalinen. Edellisen ukon rahatkin jäi perinnöksi. Jouduinpahan silti jynssäämään sen ")(¤=)"¤()= tutoriaalin taas uudestaan. Tämä ei kuitenkaan haitannut, sillä löysin sattumalta hyvän (!) randomporukan (!!) jonka kanssa vierähti useampi peli. Tuntui myös nyt ensimmäistä kertaa pelatessani koko onlinea siltä, että kaikki lataukset ym. sujuivat jouhevasti ja niinkuin pitää. Ehkä tämä tästä vielä luonnistuu!

...tai sitten hahmot katoaa taas huomenna, heitän ohjaimen seinään ja syön palaset.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Eiks tuon pitäny olla korjattu, että onlinessa kuollessa pankkitililtä ei vietäis rahaa, vaan käteisestä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Nyt mun sähköpostiin tulee vahvistuksia ukkojen profiilien ja rahojen palautuksista,siis oikeaan sähköpostiin kaikilta joille näin tehdään!! Jollakin lvl35 ja 358K$ rahaa...toisella lvl14 kolmannella lvl22....näitä on satoja,mitä ihmettä??? Miksi ne mulle tulee?

Vähän pelottavaa touhua :eek:

Mulle tulee myös, tosin ne ei ole palautuksia vaan vaatimuksia palauttaa, luultavasti jos sultakin hahmo katosi niin sun tiedot on menny jo joillekin pelaajille, samaten mun :D Ei sen nyt ihan näin pitäisi mennä..
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Täällä online puoli pelittänyt todella mallikkaasti. Kaatunut ehkä pari kertaa, mutta silti kaikki on pysynyt tallessa. Aloitin online puolen vasta viime Su, ihan vain sen takia, että en jaksanut niitä ensimmäisen viikon ongelmia. Veikkaan, että sen takia oma ukkeli pysynyt tallessa, kun en heti alkuun tullut sekoilemaan sinne nettipuolelle. Tällä hetkellä ukko lvl 14.

Pystyykö tuota "omaa" autoa jotenkin vaihtamaan? Onnistuuko esimerkiksi niin, että pöllin itselleni uuden auton ja asennan vain siihen ne jäljityslaitteet ja otan sen vakuutuksen? Mitä niillä ostettavilla talleilla tekee, kun tuo oma auto kuitenkin aina ilmestyy siihen nenän eteen vaikka sen jättäisi vuorille?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Pystyykö tuota "omaa" autoa jotenkin vaihtamaan? Onnistuuko esimerkiksi niin, että pöllin itselleni uuden auton ja asennan vain siihen ne jäljityslaitteet ja otan sen vakuutuksen? Mitä niillä ostettavilla talleilla tekee, kun tuo oma auto kuitenkin aina ilmestyy siihen nenän eteen vaikka sen jättäisi vuorille?

Mä oon käsittänyt asian silleen että maailmassa voi olla kerrallaan vaan yksi auto, joka sulla pysyy mukana kaikkialla. Mutta talliin voi jemmata muita autoja talteen, jos ei halua luopua uuden auton hankkimisen yhteydessä vanhasta autostaan. Niitä träkkäyksiä voi sitten vaihdella tallissaolevien autojen välillä mielen mukaan, kun niitä sieltä ottaa esiin.

Ja luulisin, että pöllimällä ja hankkimalla vakuutukset yms. voi autoa vaihtaa, mut noi träkkerit maksaa ensimmäisen kerran jälkeen. Ja ilman tallia sun vanha autos katoaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ja luulisin, että pöllimällä ja hankkimalla vakuutukset yms. voi autoa vaihtaa, mut noi träkkerit maksaa ensimmäisen kerran jälkeen. Ja ilman tallia sun vanha autos katoaa.

Juu no eipä ole hirveästi rahaa kiinni tuossa vanhassa autossa ja kun himottaisi joku oikeasti nopea pirssi, mikä ei kuitenkaan ole liian kuuma. Eikä ne träkkerit ja vakuutukset mitään isoja summia maksanut.. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Juu no eipä ole hirveästi rahaa kiinni tuossa vanhassa autossa ja kun himottaisi joku oikeasti nopea pirssi, mikä ei kuitenkaan ole liian kuuma. Eikä ne träkkerit ja vakuutukset mitään isoja summia maksanut.. :)

Tottahan tuo. Mulla on tällä hetkellä vaan tavoitteena kerätä rahaa ja reputationia mahdollisimman paljon (tällä hetkellä pankissa joku 170k monea :D). Ei uskalla törsätä mihinkään, kun on vieläki tuota epävarmuutta notta pysyykö noi ostetut tavarat tallella vaiko ei. Ostin jo kerran itelleni yhden tallin, mutta se ukko pyyhkiytyi jo pois bittiavaruuteen, joka kys. tallin omisti.
 
Ylös Bottom