Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mistä johtuu kun teen tehtävää niin se samassa tehtävässä oleva henkilö ei pääse sitten mun auton kyytiin? Ovi on lukossa, miten sen oven saa auki?

Sullaon luultavasti auton asetuksissa käyttöoikeudet rajattu vain sulle tai sulle +crew+kaverit. Paina backia jos pelaat boksilla tai pleikalla vastaavaa (select?) pohjaan ja sieltä pikavalikosta meet auton kohdalle, se on vähän siinä alempana ja vaihdat asetuksista kohtaan everyone. Sit ku poistut siitä valikosta niin noin sekunnin päästä sen oven pitäis olla auki.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kuka tulee mun kans ajamaan coupe kisoja ps3 puolella, et saan avattua osia autoon? :D Nii ja ajatus olis se, et antais mun voittaa myös :D Voin ite sit tehdä saman, jos tarvetta.

Siis miten niitä osia avataan? Pitäisikö minun voittaa jotain 2-ovisten kisoja, että saan Futoon avattua niitä, vai miten ihmeessä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Siis miten niitä osia avataan? Pitäisikö minun voittaa jotain 2-ovisten kisoja, että saan Futoon avattua niitä, vai miten ihmeessä?
Pelkkä autokisan voittaminen riittää eli ei tarvii olla samaa sarjaa oman auton kanssa. Muitten kisojen voittoja ei lasketa siihen(kopteri, lentokone, mp yms.).
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

1.03 patchia pukkaa!

"CVG reports that he patch weighs in at 39MB on PS3 and 59MB on Xbox 360. The site notes that patch details are yet to be revealed by Rockstar North but users have suggested that the update closes off XP and money farming exploits that saw players tackling the same mission repeatedly."

Lähde: CVG
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

1.03 patchia pukkaa!

"CVG reports that he patch weighs in at 39MB on PS3 and 59MB on Xbox 360. The site notes that patch details are yet to be revealed by Rockstar North but users have suggested that the update closes off XP and money farming exploits that saw players tackling the same mission repeatedly."

Lähde: CVG

Aha, eli joidenkin pelaajien rahankerääminen on se suurempi ongelma kuin se että talletetut hahmot katoaa satunnaisesti? Rrrriiiiiiiiight....
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko oman hahmon ulkonäköä mahdollista muokata? Huomasin vasta kuinka hölmön näköinen naama on.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Aha, eli joidenkin pelaajien rahankerääminen on se suurempi ongelma kuin se että talletetut hahmot katoaa satunnaisesti? Rrrriiiiiiiiight....

Rockstarille se on tärkeämpi juttu. Jos ne cash cardit tulee myyntiin jossain vaiheessa, niin eiköhän myynti heikkene jos pelaajien tileillä miljoonia jo valmiiksi? Yksittäisten pelaajien tyytymättömyys on merkityksetöntä rahaan verrattuna.

Money talks, ikävä kyllä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Rockstarille se on tärkeämpi juttu. Jos ne cash cardit tulee myyntiin jossain vaiheessa, niin eiköhän myynti heikkene jos pelaajien tileillä miljoonia jo valmiiksi? Yksittäisten pelaajien tyytymättömyys on merkityksetöntä rahaan verrattuna.

Money talks, ikävä kyllä.


Ei mutta eikös tämä vain kerro meille että ei missään nimessä kannata sytää ainakaan oikeaa rahaa tuohon peliin.Ei tulis mieleenkään,ostan ennemmin NHL14 HUT pakettejakin kun laitan tähän roskaan...Tai annan pois :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

The site notes that patch details are yet to be revealed by Rockstar North but users have suggested...
Eli ehkei kannata vielä vaatia Rockstarin päätä vadille.
 
Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Aha, eli joidenkin pelaajien rahankerääminen on se suurempi ongelma kuin se että talletetut hahmot katoaa satunnaisesti? Rrrriiiiiiiiight....
Ei kyse ole ongelman suuruudesta, vaan siitä kuinka helppoa bugi on löytää kooditasolla (kaikkine variaatioineen). Sen jälkeen se pitää vielä korjata ja testata. Tehtävän uudelleenpeluun estäminen vaikuttaa aika triviaalilta muutokselta, joten se on helppo toteuttaa ja testata, ja päivityskin voidaan julkaista nopeammalla aikataululla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Voi helvetti että on tyhmää sakkia.
Ensin grindaavat levelin sinne päälle sadan ja sitten ostavat kaiken mitä rahalla saa.
Ja nyt avautuvat foorumeilla että peli on tylsä eikä siinä ole mitään tekemistä :D

Tulis resetti ja tappais charat...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Minulla on ongelma story modessa. Suoritin tuon tehtävä nro. 41 ( i fought the law ), jossa

<spoileria kyseisestä tehtävästä>
...Franklinilla ajettiin kilpaa paria sälliä vastaan ja joiden autot Trevor ja Michael varastivat poliiseiksi naamioituneina, mutta sen jälkeen ei ole tehtäviä tullut ???
Kaikki sivutehtävät on tehty, lentäjä-koulu käyty jokaisella hahmolla ja ampumarata hoidettu. Olen yrittänyt soitella jokaiselle tyypillekkin, mutta eivät vastaa retaleet :D Liekö kyseessä taas jonkinlainen bugi, vai onko jokin jäänyt huomaamatta ? Onko muilla samoja kokemuksia ?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ahhihhih, minä ja mun sticky bombit... :D Oli niin perkeleesti raatoautoja ja poliiseja siinä yhdessä vaiheessa sen evidencen päällä, että piti vähän raivata tilaa. Mua nauratti sen matsin kaaos ihan törkeesti. :D

Joo se oli kyllä aika sotkunen, mutta helkutin hauska.. Pitää kokeilla lisää jossain kohtaa.. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Heh. Iski autovarkaus 7000 bountyn niskaan. Pakenin autotalliin ja ku lähin hakemaan moottoripyörääni talliin niin ulkona seiso se iso helikopteri ja rypäs miehiä odottamassa et sais rahat

Noh.. minähän pakenin ja hain moponi ja helvetin kyydillä takas talliin. Hetken päästä kuuntelin ku pari jrngiläistä puhu et kelpais rahat :D
Eihän sitä nyt omiaan tapeta ainakaan noin pienestä palkkiosta ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Spent on healthcare $156,397

uQIOvEwLnRrmCipEvIHo.gif
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Minulla on ongelma story modessa. Suoritin tuon tehtävä nro. 41 ( i fought the law ), jossa

<spoileria kyseisestä tehtävästä>
...Franklinilla ajettiin kilpaa paria sälliä vastaan ja joiden autot Trevor ja Michael varastivat poliiseiksi naamioituneina, mutta sen jälkeen ei ole tehtäviä tullut ???
Kaikki sivutehtävät on tehty, lentäjä-koulu käyty jokaisella hahmolla ja ampumarata hoidettu. Olen yrittänyt soitella jokaiselle tyypillekkin, mutta eivät vastaa retaleet :D Liekö kyseessä taas jonkinlainen bugi, vai onko jokin jäänyt huomaamatta ? Onko muilla samoja kokemuksia ?
Löytyy lisää tehtäviä pelin nettiä selaamalla, laitan spoileriin et miten mut tajuut sen varmaan helposti itsekin.
Sun täytyy liittyä Epsilon program kulttiin.
En kyllä yhtään enää muista oliko ton jälkeen joku pidempi tauko niis tehtävis vai miten niit aukes. Kannattaa kierrellä joka hahmolla jonkin aikaa ympäriinsä niin niit yleensä alkaa ilmestymään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Voi helvetti että on tyhmää sakkia.
Ensin grindaavat levelin sinne päälle sadan ja sitten ostavat kaiken mitä rahalla saa.
Ja nyt avautuvat foorumeilla että peli on tylsä eikä siinä ole mitään tekemistä :D

Tulis resetti ja tappais charat...

Noita vinetyksiä on itseasias kohtalaisen hauskaa lukea :D Nyttenki siellä on hirvee valitus käynnissä miten R* kehtas kusasta pelin korjaamalla noiden muutamien tehtävien exploitit siten ettei enää voi farmata miljoonia dollareita tunnissa. Ihan hirveetä kun joutuu oikein pelaamaan peliä ja ansaitsemaan ne kaikki korkeemman tason herkut.

Haha urpoja :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Rockstarille se on tärkeämpi juttu. Jos ne cash cardit tulee myyntiin jossain vaiheessa, niin eiköhän myynti heikkene jos pelaajien tileillä miljoonia jo valmiiksi? Yksittäisten pelaajien tyytymättömyys on merkityksetöntä rahaan verrattuna.

Money talks, ikävä kyllä.

R* menetti kyllä rahaa tämän sotkun takia - jos Online olisi ilmestynyt ehjänä, olisi nuo Cash Cardit menneet kaupaksi. Nyt pelaajat ovat päässeet hankkimaan tuota rahaa jo niin paljon että harvaa enää oikeasti kiinostaa Cash Cardit tässä vaiheessa. Sitä rahaa tulee kuitenkin niin helposti kun rupeaa olemaan yli 20+ tasolla.

Edit: hahmojen täysi resetointihan olisi R* kannalta erittäin kannattavaa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

R* menetti kyllä rahaa tämän sotkun takia - jos Online olisi ilmestynyt ehjänä, olisi nuo Cash Cardit menneet kaupaksi. Nyt pelaajat ovat päässeet hankkimaan tuota rahaa jo niin paljon että harvaa enää oikeasti kiinostaa Cash Cardit tässä vaiheessa. Sitä rahaa tulee kuitenkin niin helposti kun rupeaa olemaan yli 20+ tasolla.

Edit: hahmojen täysi resetointihan olisi R* kannalta erittäin kannattavaa...

En kyllä allekirjoita tota, että yli 20 levelillä alkaa rahaa saamaan helposti :rolleyes: Itse levelillä 23 ja vieläkin joutuu kituuttamaan pennosten kanssa. Ymmärrän kyllä pointtisi ton resetoimisen suhteen, mutta veikkaan että aika moni löisi siinä vaiheessa hanskat tiskiin kokonaa Onlinen kanssa. Mulla on jo 3 kaveria lopettanut Onlinen pelaamisen kokonaan noiden kadonneiden hahmojen takia...:(
 
Ylös Bottom