Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Eilen oli synttärit ja emäntä ilmoitti että on lahjaksi laittanut mulle GTAV:n tilaukseen discshopista, joten minäkin sitten tulen näköjään seikkailemaan Onlineen kuitenkin :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Olin pitkään kahden vaiheilla, mutta lopulta vaihtui minullakin AC Unity GTA V:n puolelle.

Itsellä jäi PS4:n kotiutumisen jälkeen PS3 toiseen huoneeseen ja siten ollut käyttämättä. Samalla jäi myös GTA V kesken.
Tämä uudistus on tervetullut ja NetAnttilasta lähti peli 49.90 hintaan koodilla NAJUHLA10.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tilaukseen meni nyt itselläkin, 50€ ei ollut paha hinta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

PS4 kopio tännekin nyt sit kuitenkin tilattu netanttilasta, nyt ei muutaku ootellaan julkkaria (taas :p). Pitänee vielä ennen julkkaria kaivaa vanha kopio ja verestää muistoja Santoksen auringon alla kisojen, tehtävien ja playlistien muodossa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Juu kyllähän tää vaikuttaa pakkohankinnalta. PS3:lle tuli ostettua heti julkaisussa mutta ei jaksanut pelata kuin alle tunnin, jotenkin se koko PS3 tuntui niin kivikautiselta PS4 verrattuna.
Ja todella hyvä uudistus tuo FPS kuvakulma!

Eiköhän tästä Giganttiin joku tarjous tule niin voi hakea heti pelin kouraan. Vai onko tuolta Netanttilasta joku saanut julkaisupäivänä pelin kotiin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kyllähän nämät viimeaikaiset paljastukset hieman lievittävät preorder-maksun tuskaa. Tämä tulee kuitenkin kovolla pysymään, kuten xgen-versio. Siten digiversio oli minulle ainut vaihtoehto.
Hieman harmittaa se, että nyt maksan pelirahasta kuitenkin.. Kai se on syytä lahjoittaa onlinessa ylimääräinen pois, jotta pääsen tunnontuskista - rahasalkku kansi auki konttiin, luukut auki ja maakuntakierrokselle.
Nopein kerää potin.
:dunce:


edit:
Perhana! Tuohan olisi pelimuotona mainio. Donation Rampage!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Eiköhän tästä Giganttiin joku tarjous tule niin voi hakea heti pelin kouraan. Vai onko tuolta Netanttilasta joku saanut julkaisupäivänä pelin kotiin?

Kyl ne aika hyvin on toimittanut tähän mennessä, tietysti pieni riski että menee esim seuraavaan päivään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko ollut infoa, että siirtyykö tuo online hahmo ihan vain kirjautumalla social clubiinsitten ps4 versiolla?

Ei malttais millään odottaa että pääsisi taas gta:n pariin pitkästä aikaan. Pari, kolme kuukautta ainaskin ollut taukoa ps3:sen hajoamisen takia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Juu kyllähän tää vaikuttaa pakkohankinnalta. PS3:lle tuli ostettua heti julkaisussa mutta ei jaksanut pelata kuin alle tunnin, jotenkin se koko PS3 tuntui niin kivikautiselta PS4 verrattuna.
Ja todella hyvä uudistus tuo FPS kuvakulma!

Eiköhän tästä Giganttiin joku tarjous tule niin voi hakea heti pelin kouraan. Vai onko tuolta Netanttilasta joku saanut julkaisupäivänä pelin kotiin?
Ainakin nyt uusimman Call of dutyn sain noudettua heti julkaisupäivänä kun tilasin netanttilasta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Vielä ois reilu 10 päivää odotusta. Hinta ei ollut mielestäni niin paha, kun osti us storesta, jolloin hinta sen n. 47€ :) Mukaan tuli muistaakseni 1,3 miljoonaa sitä pelirahaa. Eikä tarvitse arpoa saako joku liike lähetettyä pelin oikeaan aikaan postitse, eikä tarvi lähteä pomppimaan kauppaan asti :D

BNzAxCR.jpg
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tänne tullaa hommaamaan levyversioita niin kauan kunnes storesta haluamani peli halvempana löytyy .. Fun fact; GTA:V PS3:lle on vieläkin se 70€ Storessa. Aamulla sitten käväisen noutamassa pelini ja hakkaan sitä koko päivän, fps ja sp :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Täytyy sanoa että vaikka kyseessä on peli jonka olen kerran jo ostanut ja läpikin pelannut niin silti odotan innolla tätä PS4 peliä. Täytyy sekin ostaa. Tosin GTA sarja onki ainoa jota voisin ostaa kahdelle konsolille.

Olen miettinyt myös tuota GTA V soundtrackia mutta en ainakaan vielä ole löytänyt mitään sivua verkkokauppaa mistä sitä voisi tilata. Sen verran olen kuitenki ymmärtänyt että sitä ei ilmeisesti Suomeen tuoda. Se on ok. Olis kyllä kiva löytää joku verkkokauppa joka sitä myy. Vai onko se niin että se ei tule mihinkään verkkokauppaan ennakkotilattavaksi? Eli se tulee esille silloin kun sen julkaisu on. Eli nopeus ratkaisee?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Täytyy sanoa että vaikka kyseessä on peli jonka olen kerran jo ostanut ja läpikin pelannut niin silti odotan innolla tätä PS4 peliä. Täytyy sekin ostaa. Tosin GTA sarja onki ainoa jota voisin ostaa kahdelle konsolille.

Olen miettinyt myös tuota GTA V soundtrackia mutta en ainakaan vielä ole löytänyt mitään sivua verkkokauppaa mistä sitä voisi tilata.
Sen verran olen kuitenki ymmärtänyt että sitä ei ilmeisesti Suomeen tuoda. Se on ok. Olis kyllä kiva löytää joku verkkokauppa joka sitä myy. Vai onko se niin että se ei tule mihinkään verkkokauppaan ennakkotilattavaksi? Eli se tulee esille silloin kun sen julkaisu on. Eli nopeus ratkaisee?

Ainaki Rockstarin omaan puljuun näitä on tulossa joulukuussa: http://socialclub.rockstargames.com...grand-theft-auto-v-limited-edition-soundtrack

Mitä nyt olen ymmärtänyt, niin kaikki noi tommoset erikoiset roinat tulee vain ja ainostaa Rockstarin omaan puljuun, rajoitettu erä, suurella hinnalla. Noi vinyylit kyllä kiinostais, vaikka en omista mitään vinyylisoitinta. Eikä toi musiikki niinkään, mutta oisha tommonen paketti hienoa omistaa, jos lahjaksi saisi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tulee niitä muuallekin, mutta eipä tuo paljon kerro: "these limited editions will be available from December 9 at top online and physical record stores." Ja tosiaan alle 5000kpl erä joten nopea saisi jokatapauksessa olla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Saako Bonelle tai PS4:lle pelin ostavat pelaajat jotka ovat pelanneet peliä vanhoilla konsoleilla esim. sen hot knife rodin vaikka et olisi omistanutkaan sitä kalleinta versiota pelistä vanhoille konsoleille? Kyllä tämä on pakko ostaa Bone:lle myös sen verran hyvä peli on kyseessä ja Bonella kun ei liikaa ole niitä pelejä mitä pelata.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Saako Bonelle tai PS4:lle pelin ostavat pelaajat jotka ovat pelanneet peliä vanhoilla konsoleilla esim. sen hot knife rodin vaikka et olisi omistanutkaan sitä kalleinta versiota pelistä vanhoille konsoleille?
Vanhojen konsoleiden Collector's Editionin ostaneet saavat nuo bonus-autot sun muut uuteen versioon ilmaiseksi, muut joutuvat ostamaan ne pelin sisäisellä rahalla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

KYLLÄ! PS4 versio tulee tähän talouteen. PS3 versiota tullut hakattua sanotaanko että sangen riittävästi.... (eli paljon) ja nyt sitten saman kokemuksen haluan päivittää Nykygenillle ja vielä kera FPS moodi. Ai että kyllä kelpaa. Itse tilasin tuolta Konsolifinista. n. 62.00€ tuli maksamaan mutta omasta mielestäni hinta on kohtuullinen. Ja tiedän kyllä olisin sen saanut Netanttilasta halvemmalla. AC Unityn hankkimista mietin kanssa mutta toisaalta alle kuukauden päästä synttärit niin saattaa olla että sen silloin saan :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onkos missään ollut tarkempaa tietoa siitä miten toi vanha profiili siirtyy uudelle sukupolvelle? Säilyykö kämpät, kärryt ja aseet? Tuleeko tossa netanttilasta tilatussa pelissä se 1 000 000 bonus Onlineen?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onkos missään ollut tarkempaa tietoa siitä miten toi vanha profiili siirtyy uudelle sukupolvelle? Säilyykö kämpät, kärryt ja aseet? Tuleeko tossa netanttilasta tilatussa pelissä se 1 000 000 bonus Onlineen?

Kaikki online hommat säilyy.

500k tarinaan ja 500k onlineen
 
Ylös Bottom