Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Spoilerin sisällä oleva kuva näyttää mitä kaikkea peliä PS3:lla ja Xbox 360:llä pelanneet saavat kun pelaavat uusiksi PS4:llä tai Xbox Onella.

iYq9gvZ.jpg
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ajatella, että itseltäni jäi GTA5 pelaamatta kokonaan last genillä! Nyt on kyllä hype katossa :p

Mites tuo kavereitten kanssa pelaaminen ? Onko se sellaista häröilyä gta tyyliin (mikä sinäänsä olisi hyvää vaihtelua), mutta jaksaako sen parissa viettää useita hetkiä ?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kai nuo palaavan pelaajan palkinnot saa ihan sillä et pelas peliä ja oli kirjautunut siihen social clubiin ? Mietin vaan että ei tarvi olla sitä online peliä pelattuna kun en siihen koskaan sormellakaan kajonnut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Sähköpostin mukaan rahat olisi veloitettu ja lataus alkanut. Pääsen vasta illalla tarkistamaan, mutta jätin kyllä Pleikkarin rest modeen, joten eiköhän se kiltisti siellä jo imuttele. Ensi viikolla iltavuoroa, joten olen illalla 11 aikaan kotona. Maanantaina yksi jakso Breaking Badia iltapalan kera ja päivä alkaakin olla jo tiistain puolella. :) Olen viikonlopun aikana katsellut muutamia streameja, mutta niissä on ollut lähinnä tylsää mopolla rällästelyä pitkin maaseutua yms. yleistä sekoilua. Pääsispä jo itse pelaamaan!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mitä muuten sitten tarkoitettiin, kun peliä tilatessa, luki siellä lopussa, että onlinea voi pelata maksutta? mut tarviiko tää nyt kuitenkin sit plussan? Nyt meni vähän ohi...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kai nuo palaavan pelaajan palkinnot saa ihan sillä et pelas peliä ja oli kirjautunut siihen social clubiin ? Mietin vaan että ei tarvi olla sitä online peliä pelattuna kun en siihen koskaan sormellakaan kajonnut.

Riittää, että oli tehnyt social club tunnuksen / kirjautunut sillä sisään, ja pelannut yksinpelistä sen prologuen läpi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Itselläni ei lähtenyt automaattisesti latamaan peliä PS4:lle kuten yleensä. Libraryn kautta sain kuitenkin latauksen käyntiin. 44 gb oli pelin koko ja päivitys oli reilun gigan verran.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Itselläni ei lähtenyt automaattisesti latamaan peliä PS4:lle kuten yleensä. Libraryn kautta sain kuitenkin latauksen käyntiin. 44 gb oli pelin koko ja päivitys oli reilun gigan verran.

Mulla oli ainakin alkuviikosta pelkän rahabonuksen kohdalla täppä automaattilatauksen kohdalla. Manuaalisesti piti se peli raksittaa ja sen jälkeen se on siinä pysynyt. Oiskohan tuosta syystä jäänyt lataamatta? Tarkistan illalla, onko mulla ladannut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mulla peliä ei automaattilataukset alle saanut missään vaiheessa. Rahabonus siellä vain oli. Noh, nyt latautuu, mutta tuo rahabonus ei. Siitä tulee vain erroria.

Lisäksi alkuun näytti 44gigaa pelille..nyt 606 megaa. :D

Edit: ja 44,87 on ladattava koko, mutta kokonais kooksi ilmoitetaan pleikkarilla 50,25 gigaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

pelasin tän läpi boxilla ja nyt tulossa ps4:lle niin onko mitään mahdollisuutta saada tota bonus hässäkkää? :/
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

pelasin tän läpi boxilla ja nyt tulossa ps4:lle niin onko mitään mahdollisuutta saada tota bonus hässäkkää? :/

On. Saat nuo "aiemmin pelanneiden" bonus sisällöt aivan normaalisti. Se millä alustalla pelasit aiemmin ei vaikuta. Voisit vaikka vaihtaa xbox360 -> pc versioon ja saisit silti nuo edut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko muilla ongelmia ennakkotilata peli ps storesta?
Herjaa täällä että: "Valitettavasti tätä tuotetta ei voida ostaa juuri nyt. (E-82000113)"
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Jos ennakkotilaa pelin jenkkien storesta, niin voiko ennakkotilaajan edun saada käyttöön suomi tunnuksillani?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Eli bonukset eivät siirry Gamertagin kautta (Xbox360>Xone), vaan Social clubin kautta? Muistelisin, etten ole Social clubiin liittynyt, eli täytynee liittyä ennen julkaisua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Saakos tuon gta:n ps4 jo ladattua jos sen on ennakkotilannut?
 
Ylös Bottom