Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V

Nyt kun huhua on liikkeellä PS4.5 versiosta niin tämä lienee aiheellinen kysymys tähän kohtaan. Eli kun joskus puhuttiin ja ehkä edelleen puhutaan että seuraava GTA tulee seuraavalle sukupolvelle niin mahdetaankohan tämä 4.5 laskea seuraavaksi sukupolveksi. Epäilen ettei välttämättä lasketa mutta toki toivon että laskettaisiin. Meinaanku ainakin henkilökohtaisesti kaipaan jo tietoa uudesta GTA:sta. Jotenki kyllä sellainen olo että ensimmäisiin tiedonmurusiinki menee ainakin pari vuotta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Nyt kun huhua on liikkeellä PS4.5 versiosta niin tämä lienee aiheellinen kysymys tähän kohtaan. Eli kun joskus puhuttiin ja ehkä edelleen puhutaan että seuraava GTA tulee seuraavalle sukupolvelle niin mahdetaankohan tämä 4.5 laskea seuraavaksi sukupolveksi. Epäilen ettei välttämättä lasketa mutta toki toivon että laskettaisiin. Meinaanku ainakin henkilökohtaisesti kaipaan jo tietoa uudesta GTA:sta. Jotenki kyllä sellainen olo että ensimmäisiin tiedonmurusiinki menee ainakin pari vuotta.

No nohan huhu puheita gta 6:sta ollut jo pitkään. Esim ign on sanonut, että gta6 on tekeillä. Toisaalta taas sekin on vaan huhua... Eiköhän sieltä ensin tule joku lisäosa tähän nykyiseen ja sitten nykyisen konsoli sukupolven loppupuolella vasta ihan kunnon uusi peli :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

onko tota lowrider updeittiä täällä puolella ollenkaan vai onko se vain "onlinen juttu"?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Eihän mikään noista viimeisistä päivityksästä ole tullut yksinpelin puolelle. Joten pelkkä onlinen juttu..
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Morjensta!

PSNstoressa on huikea GTAV-tarjous, jonka takia kelasin kokeilla GTA Onlinea ja palata GTAVsen pariin muutenkin.
Tarvitsisin vain peliseuraa Heistejä yms. muuta varten.

Löytyykö täältä poppoota, joka haluais rötöstellä meikäläisen kanssa Los Santosissa, jos pistän pelin hankintaan?

Sori, jos väärä threadi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Simo911 kirjoitti toisessa ketjussa, että nyt PS4 Prolla pääsee peli vasta kunnolla oikeuksiinsa. Onko tähän tullut PS4 Pro tuki yksinpeliin tai moninpeliin?

Reilu kuukausi sitten kokeilin ja ainut etu silloin oli se, että kuuli peliäänet hyvin eikä Pleikkarin meteli peittänyt niitä :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Ei ole tullut mitään pro päivitystä tähän peliin, paskaa puhui toisessa ketjussa. :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Taisi tarkoittaa kyllä ihan vain ps4:sta, kun tuli fps näkymä ja grafiikka parani PS3:een.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Taisi tarkoittaa kyllä ihan vain ps4:sta, kun tuli fps näkymä ja grafiikka parani PS3:een.
"PS4 Pro:n myötä peli toimii siten kuten sen pitääkin. Nyt vasta peli täyden 10 arvoinen.", tarkoittaa kylläkin ihan pro versiota mitä pelistä ei ole tullut. ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Tänään 48 tunnin tarjouksessa Gran Theft Auto V (PS4), PSN Storessa hintaan 29,95 €.

Lähde: https://blog.eu.playstation.com/201...2-deals-of-christmas-discount-10-is-now-live/

Tämä on ilmeisesti nyt halvin hinta, en ole nähnyt halvemmalla oikein missään. Vieläkö suosittelette hankittavaksi, jos ei vielä ole? Eli onko oikeasti 3v vanha peli edelleen paras lajissaan ja ehdottoman suositeltava? GTA IV tuli viimeksi kokeiltua edellisen sukupolven konsoleilla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Tämä on ilmeisesti nyt halvin hinta, en ole nähnyt halvemmalla oikein missään. Vieläkö suosittelette hankittavaksi, jos ei vielä ole? Eli onko oikeasti 3v vanha peli edelleen paras lajissaan ja ehdottoman suositeltava? GTA IV tuli viimeksi kokeiltua edellisen sukupolven konsoleilla.

Tämä on sitten mun mielipide, mutta kyllä on. Et edes huomaa että peli on 3v vanha, päinvastoin ei edes nämä uudet "nextgen" pelit ole niin yksityiskohtaisia.
Tämän kaiken lisäksi GTA: Online jossa ei tekeminen kyllä lopu, ite olen pelannut 2013 julkkarista asti PS3/PS4 eikä loppua näy. Tohon hintaan kyllä takaan että se on joka ikisen pennin arvoinen ja saat rahoille vastinetta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Kyllä se ostamisen arvoinen. Kyllä mun mielestä muut on ohi jo ajaneet, mutta juonen pelaa läpi ja se on tuon arvoinen. Toki jos tykkää onlinesta, niin varmaan saa iloa. Itse en ole ps4:lla jaksanut pelata peliä käytännössä ollenkaan. Kolmosella meni läpi ja jäi silloinkin siihen.

Kyllä näissä uudemmissa peleissä paljon enemmän sitä tekemistä on ja yksityiskohtaisempaa kuin tuossa, mutta gta on silti gta. Tekninen toteutushan on huippuluokkaa edelleen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Kyllä se ostamisen arvoinen. Kyllä mun mielestä muut on ohi jo ajaneet, mutta juonen pelaa läpi ja se on tuon arvoinen. Toki jos tykkää onlinesta, niin varmaan saa iloa. Itse en ole ps4:lla jaksanut pelata peliä käytännössä ollenkaan. Kolmosella meni läpi ja jäi silloinkin siihen.

Kyllä näissä uudemmissa peleissä paljon enemmän sitä tekemistä on ja yksityiskohtaisempaa kuin tuossa, mutta gta on silti gta. Tekninen toteutushan on huippuluokkaa edelleen.

suositukset oli niin vakuuttavat ompulla ja omierilla että koriin kolahti ja kassan kautta kilahti latausjonoon. Nyt on vaan ihan helvetisti uutta pelattavaa , kun on tullut haalittua kaiken maailman alet (gtaV, uc4, tlou, rotr, Doom, diabloiii, fallout4), ja aikaa ei ole jUurikaan enempää. tukehtumisvaara!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto V on edelleen tämän ja edellisen konsolisukupolven parhaimmistoa. Tekemistä riittää ja päivityksiä tulee jatkuvasti, joka on hieno saavutus näin vanhalta peliltä. Olen ostanut kyseisen pelin viidelle alustalle (PS3, X360, XO, PC, PS4 Pro) ja älkää kysykö miksi.. :rolleyes: X360-versio tuli konsolin mukana, kun ostin sen aikoinaan käytettynä, kun vanha Xbox 360 hajosi. Uskon että pelille tulee vielä päivityksiä, niin kauan kunnes Rockstar julkaisee uuden pelin. Olen ostanut pelin sen takia monelle alustalle, jotta voisin pelata kavereiden kanssa paremmin..

Pelille voisi tulla vielä pro-tuki, niin kaikki olisi mainiosti. ;)
 
Ylös Bottom