Ehkä yleistin mutta usein se vain tuntuu siltä ja myös moni pelialan normi tuntuu kehittyneen tuon ympärille: ennakkotilaukset, esiversiot, maksulliset demot, jne. Kuten sanoin, niin pelaaminen on harrastamisen outolintu siinä, miten paljon ikäviä tapoja on hyväksytty normeiksi.En mä nyt tiedä voiko sanoa tämän pelin suhteen että kaikki pitäis saada heti. Onhan tässä nyt kuitenkin odotettu jo 11 vuotta melkein. Ja muutenki nykyään tulee niin harvoin hyviä pelejä.
Mutta se nyt ainakin on pakko todeta että kovin suppea täytyy pelimaun olla jos kokee että tulee harvoin hyviä pelejä. Tai sitten niitä pelaa niin vauhdilla että joutuu odottamaan. Tai kriteerit "hyvälle pelille" on jossain ihan älyttömissä sfääreissä tai muuten suppeat.
Nytkin itselläni on Helldivers 2 ja Prince of Persia pelauksessa. Sanoisin että ihan hiton hyviä pelejä molemmat. Backlogissa on myös vaikka ja mitä ja nytkin porukka pelaa FF Rebirthiä, Dragon's Dogma 2:sta ja ties mitä. Saati sitten kaikki pelit, mitä on vaikka puolen vuoden tai vuoden aikana julkaistu. Minä en oikeasti ehdi pelata edes kaikki hyviä pelejä, saati sitten mielenkiintoisia mutta vähemmän hyviä arvosteluita saaneita tapauksia.
Ja kaikista peleistä ei tarvitse tietysti tykätä mutta sekin huomioiden minun on vaikea tuollaiseen näkemykseen yhtyä ettäkö olisi hyvää pelattavaa vain harvoin tarjolla.
Näinhän se on mutta kyllä se on meille pelaajille vain huono jos pitää kiireessä puskea ennen aikoja peli ulos.GTA VI tuskin tulee aiheuttamaan pettymystä mutta itsellä se menee niin että odotukset kasvaa mitä kauemmin joutuu odottamaan. Eikä sillä oikeastaan ole merkitystä mitä itse kukin toivoo. Peli ilmestyy jokatapauksessa sitten vasta kun Rockstar toteaa että nyt on valmis.