Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

Porukka ympäri internettiä olivat niin varmoja että ottivat lopputilin ja möivät talonsa että 2025 sitten muuttavat keskelle metsää mökille pelaamaan gta kutosta. Tähän asti jokainen rockstar peli on siirtynyt ainakin gta vitostesta asti, joten enemmän olisin yllättnyt jos olisi tullut 2025. Ja kuten ylempänä mainittu, pelejä tulee puhumattakaan backlogista.
 
Tuo viivästyminen ei kyllä yllätä pätkääkään. Itse asiassa epäilen, että viivästyy vielä tuostakin, ja en olisi lainkaan yllättynyt, vaikka ilmestyisi vasta 2027. Ei ole sinänsä mikään erityisen odotettu peli minulle, joten ei hetkauta oikein mihinkään suuntaan, vaikka menisi sinne 2027 asti. Ja vaikka odottaisin jotain peliä nykyään kovasti, niin olen jo pitkään ollut kuitenkin aina henkisesti varautunut siihen, että viivästyksiä voi vuoden tai parin verran tulla ihan helposti nykyaikana. Tulee kun tulee - kyllä sitä pelattavaa joka tapauksessa riittää. Näin kannattaisi mielestäni suhtautua muidenkin, niin välttyisi turhilta pettymyksiltä pelirintamalla.
 
Viimeksi muokattu:
Tuo viivästyminen ei kyllä yllätä pätkääkään. Itse asiassa epäilen, että viivästyy vielä tuostakin, ja en olisi lainkaan yllättynyt, vaikka ilmestyisi vasta 2027. Ei ole sinänsä mikään erityisen odotettu peli minulle, joten ei hetkauta oikein mihinkään suuntaan, vaikka menisi sinne 2027 asti. Ja vaikka odottaisin jotain peliä nykyään kovasti, niin olen jo pitkään ollut kuitenkin aina henkisesti varautunut siihen, että viivästyksiä voi vuoden tai parin verran tulla ihan helposti nykyaikana. Tulee kun tulee - kyllä sitä pelattavaa joka tapauksessa riittää. Näin kannattaisi mielestäni suhtautua muidenkin, niin välttyisi turhilta pettymyksiltä pelirintamalla.
Nykyään on oikeastaan niin, että julkistustrailerin jälkeen jonkin pelin tulemisen unohtaa ja kun kuulee siitä taas niin muistaa, että jaa tällainenkin oli tulossa. Backlogia niin paljon, että pelattavaa on aina enemmän kuin tarpeeksi.
 
Parempi myös että hiovat peliä tarpeeksi, eikä julkaise keskeneräisenä kikkareena. Eri asia jos ei tässä olsi mitään muuta pelattavaa.
 
Piti käydä ihan kertaamassa, että oliko siinä trailerissa edes ilmoitettu mitään ajankohtaa. Ja olihan siinä. Että niinkin suurella innolla tätä on itse odottanut.

Vaikka henkilökohtaista paloa tähän tai oikeataan aiempiinkaan Rockstarin tuotoksiin ei ole, niin koen jonkinlaiseksi velvollisuudeksi kuitenkin tunnistaa heidät avoimen maailman pelien eteenpäin puskijana. GTA3 oli omanlaisensa edelläkävijä ja tuskin vieläkään on RDR2:n avoimen maailman veroista, yksityiskohtaista ja illuusion elävästä maailmasta antavaa kilpailijaa olemassa. Näistä meriiteistä nostan kyllä hattua.

Ehkä yleisemmin näihin julkaisutietojen antamiseen sellainen näkökulma, että mielellään näkisin julkaisuajankohdat vasta sitten, kun asia on käytännössä varma. Nyt tuntuu, että julkaisupäiviä ja jopa vuosia heitellään ihan miten sattuu ja sitten osuu jos osuu.
 
Viimeksi muokattu:
No siis. Kieltämättä harmittaa mutta ei tullut yllätyksenä koska ei ole tullut mitään uutta infoa. Esim seuraavaa traileria ja sen perusteella olen päätellyt että peli varmaan myöhästyy.

Mä luulen että tällä julkaisutahdilla kyseinen gta on viimeinen gta jota mä pääsen pelaamaan/näkemään ellen sitten oo vanhainkodissa niin hyvissä voimissa että siellä pystyy pelaamaan gta 7 peliä
 
No siis. Kieltämättä harmittaa mutta ei tullut yllätyksenä koska ei ole tullut mitään uutta infoa. Esim seuraavaa traileria ja sen perusteella olen päätellyt että peli varmaan myöhästyy.

Mä luulen että tällä julkaisutahdilla kyseinen gta on viimeinen gta jota mä pääsen pelaamaan/näkemään ellen sitten oo vanhainkodissa niin hyvissä voimissa että siellä pystyy pelaamaan gta 7 peliä

Kannattaa muistaa että tämä on huhu jolla ei ole muuta lähdettä kuin sanoo kuulleensa deveiltä joten voi olla että myöhästyy voi olla että ei. Tosin usein kun huhuja myöhästymisestä alkaa tulla ne on totta, silti en lähtisi vielä pettymään
 
Rockstar saattaa tehdä tämän pelin kanssa vähän samalla tavalla häijysti, kuin tekivät alunperin GTA V:n kanssa ja julkaista tämän 'muutamaa kuukautta' ennen seuraavan konsolisukupolven julkaisua, niin voivat sitten myydä ensin PS5/XSX-versiota mielettömiä määriä ja siihen perään uusien konsolien tultua markkinoille PS6-versiota vielä muutamia miljoonia lisää jokaiselle uuden konsolin julkaisussa ostavalle :D Tämmöistä pohdintaa tässä vaan, kun nyt puhutaan kuitenkin vuodesta 2026, jolloin nykyinen laitesukupolvi täyttää 6 vuotta.

Olenko yllättynyt myöhästymisestä? No en varsinaisesti ole. Harmittaako se? No ehkä vähän, mutta yllättävän vähän. Lähinnä siitä syystä, että GTA VI tuntuu omalla kohdalla sellaiselta 'ikuisuusprojektilta', ettei peliä ole osannut tässä vaiheessa vielä edes odottaa. Enemmänkin on ollut sellainen asenne, että kyllähän se peli kehityksessä on ja tulee ulos sitten joskus, kun tulee. Muutenkin olen huomannut viime vuosina, että pelien odottaminen ja niistä hypettyminen on vähentynyt itsellä todella paljon 'nuoruusvuosista'. Nykyään pelejä huomaa odottavansa siinä noin viikko ennen julkaisua, eikä yhtään ennen.
 
Rockstar saattaa tehdä tämän pelin kanssa vähän samalla tavalla häijysti, kuin tekivät alunperin GTA V:n kanssa ja julkaista tämän 'muutamaa kuukautta' ennen seuraavan konsolisukupolven julkaisua, niin voivat sitten myydä ensin PS5/XSX-versiota mielettömiä määriä ja siihen perään uusien konsolien tultua markkinoille PS6-versiota vielä muutamia miljoonia lisää jokaiselle uuden konsolin julkaisussa ostavalle :D Tämmöistä pohdintaa tässä vaan, kun nyt puhutaan kuitenkin vuodesta 2026, jolloin nykyinen laitesukupolvi täyttää 6 vuotta.

Olenko yllättynyt myöhästymisestä? No en varsinaisesti ole. Harmittaako se? No ehkä vähän, mutta yllättävän vähän. Lähinnä siitä syystä, että GTA VI tuntuu omalla kohdalla sellaiselta 'ikuisuusprojektilta', ettei peliä ole osannut tässä vaiheessa vielä edes odottaa. Enemmänkin on ollut sellainen asenne, että kyllähän se peli kehityksessä on ja tulee ulos sitten joskus, kun tulee. Muutenkin olen huomannut viime vuosina, että pelien odottaminen ja niistä hypettyminen on vähentynyt itsellä todella paljon 'nuoruusvuosista'. Nykyään pelejä huomaa odottavansa siinä noin viikko ennen julkaisua, eikä yhtään ennen.
Itsellä taas tämä seuraava GTA on ainut peli pitkään aikaan, jota olen odottanut näin kovasti. Ei ole vuosiin ollut samanlaista hypeä mistään pelistä. Viimeksi taisi olla sama GTA V:stä.

Pitäisi pelata Vice City uudestaan tätä odotellessa, koska ei oikein malttaisi odottaa, että pääsee samoihin maisemiin uudestaan :D
 
” Bad luck, i guess ”

Harmittaa saatana, mulle oli sellanen henkireikä että tulisi ensivuonna.
Vuosi on odottavalle yllättävän pitkä aika. Laittaisi edes uuden trailerin tms pelivideota, sillä pärjäis vuoden ainakin.
 
Ei noista ota erkkikään selvää, joku sanoo toista ja kohta perutaan sanomisia. Tän hetken virallinen tieto että tulee 2025. On kyllä sen verran mennyt jäitä hattuun että ihmettelen, miten trailerin julkaisusta voi olla jo 9kk :oops: On menny aika nopeasti, myönnetään. 208milj.kertaa katsottu traileri.

En ihmettele yhtään, että bändi haistatti rockstarille. Tuollainen 7500 summa on ihan taskuraha kun miljoonia tulee ovista ja ikkunoista.
 
Ylös Bottom