Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei helvetti voi olla todellista Toivottavasti ei pidä paikkaansa...
Oletteko valmiit, no ette ole mutta kerron silti. Peli mahdollisesti lykätty 2026 ensimmäiselle puoliskolle. PC versio 2027-2028.
Nykyään on oikeastaan niin, että julkistustrailerin jälkeen jonkin pelin tulemisen unohtaa ja kun kuulee siitä taas niin muistaa, että jaa tällainenkin oli tulossa. Backlogia niin paljon, että pelattavaa on aina enemmän kuin tarpeeksi.Tuo viivästyminen ei kyllä yllätä pätkääkään. Itse asiassa epäilen, että viivästyy vielä tuostakin, ja en olisi lainkaan yllättynyt, vaikka ilmestyisi vasta 2027. Ei ole sinänsä mikään erityisen odotettu peli minulle, joten ei hetkauta oikein mihinkään suuntaan, vaikka menisi sinne 2027 asti. Ja vaikka odottaisin jotain peliä nykyään kovasti, niin olen jo pitkään ollut kuitenkin aina henkisesti varautunut siihen, että viivästyksiä voi vuoden tai parin verran tulla ihan helposti nykyaikana. Tulee kun tulee - kyllä sitä pelattavaa joka tapauksessa riittää. Näin kannattaisi mielestäni suhtautua muidenkin, niin välttyisi turhilta pettymyksiltä pelirintamalla.
No siis. Kieltämättä harmittaa mutta ei tullut yllätyksenä koska ei ole tullut mitään uutta infoa. Esim seuraavaa traileria ja sen perusteella olen päätellyt että peli varmaan myöhästyy.
Mä luulen että tällä julkaisutahdilla kyseinen gta on viimeinen gta jota mä pääsen pelaamaan/näkemään ellen sitten oo vanhainkodissa niin hyvissä voimissa että siellä pystyy pelaamaan gta 7 peliä
Itsellä taas tämä seuraava GTA on ainut peli pitkään aikaan, jota olen odottanut näin kovasti. Ei ole vuosiin ollut samanlaista hypeä mistään pelistä. Viimeksi taisi olla sama GTA V:stä.Rockstar saattaa tehdä tämän pelin kanssa vähän samalla tavalla häijysti, kuin tekivät alunperin GTA V:n kanssa ja julkaista tämän 'muutamaa kuukautta' ennen seuraavan konsolisukupolven julkaisua, niin voivat sitten myydä ensin PS5/XSX-versiota mielettömiä määriä ja siihen perään uusien konsolien tultua markkinoille PS6-versiota vielä muutamia miljoonia lisää jokaiselle uuden konsolin julkaisussa ostavalle Tämmöistä pohdintaa tässä vaan, kun nyt puhutaan kuitenkin vuodesta 2026, jolloin nykyinen laitesukupolvi täyttää 6 vuotta.
Olenko yllättynyt myöhästymisestä? No en varsinaisesti ole. Harmittaako se? No ehkä vähän, mutta yllättävän vähän. Lähinnä siitä syystä, että GTA VI tuntuu omalla kohdalla sellaiselta 'ikuisuusprojektilta', ettei peliä ole osannut tässä vaiheessa vielä edes odottaa. Enemmänkin on ollut sellainen asenne, että kyllähän se peli kehityksessä on ja tulee ulos sitten joskus, kun tulee. Muutenkin olen huomannut viime vuosina, että pelien odottaminen ja niistä hypettyminen on vähentynyt itsellä todella paljon 'nuoruusvuosista'. Nykyään pelejä huomaa odottavansa siinä noin viikko ennen julkaisua, eikä yhtään ennen.
Mä veikkaan että Rockstar vitsailee samalla tavalla siitä huolimatta, vaikka joku saattaisi ottaa nokkiinsa.Rupesin muistelemaan tässä GTA V:ttä miten hauskaa huumoria siinä oli. Mitenkähän nykyään on huumorin laita kun ollaan niin hienotunteisia ettei kukaan vaan loukkaannu. GTA VI on täynnä puujalkavitsejä, joille ei naura kukaan?