Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Toivottavasti pitää paikkansa. Näihin gta 6 tiedotuksiin on saanu pettyä niin monta kertaa että uskon vasta kun se oikeasti tapahtuu.
No niin, täällä onkin jo spekuloitu, että onko Schreier oikeilla jäljillä Rockstarin suunnitelmiin liittyen. Tässä vielä saitin uutinen aiheesta:No jos joku on luotettava lähde niin se on Jason. En usko että hän lähtee arvuuttelemaan pelkkien huhujen perässä.
Mikä se on se juttu tässä tulevassa ja GTA V:ssa mikä tekee näistä niin suositun?
Rockstarin tulevista peleistä automaattisesti kiinnostunut studion luomien pelimaailmojen takia. Red Dead Redemption 2 oli niin eläväinen ja kaunis ympäristö, että jos päästään edes samaan, niin olen heti pistämässä ostohousuja ja -nilkkureita päälle.Mikä se on se juttu tässä tulevassa ja GTA V:ssa mikä tekee näistä niin suositun?
Ei ole periaatteessa mitään tarvetta osallistua The Game Awardsiin ja se olisi kyllä huono asia muille pelijulkistuksille sekä palkinnoille.Onko gameawardissa vai haistattaako Rockstar tällaisille tilaisuuksille pitkät ja pistää vaan trailerin jakoon kuten heillä on tapana.
Ei ole periaatteessa mitään tarvetta osallistua The Game Awardsiin ja se olisi kyllä huono asia muille pelijulkistuksille sekä palkinnoille.
Toki Geoff Keighleylle olisi iso sulka hattuun ja show olisi automaattisesti monille vielä kiinnostavampi.
Eivät muuten sanoneet että olisi GTA6, josta tämän trailerin julkaisevat.
GTA Mobilea odotellessa
Mikä Rockstarin pelien pelimaailmoista tekee muka elävän tuntuisen? Itse olen kokenut ne ainakin hyvinkin toisin. Kovin skriptattuja ovat kuviot siellä ja kovin pelinomaisia juttuja liiaksikin. (Toki RDR2:n osalta voin tuota elävyyttä ainakin jossain määrin paremmin itsekin nähdä.) Melkein kaikki lisäsäläkin mitä varsinkin GTA-pelien maailmoista löytyy on varsin tarpeetonta itse pelissä etenemisen kannalta, ja myöskin kovin itseään toistavaa. En myöskään ole itse tuon Rockstarin hahmojen graafisen kuvaustyylin suuri ystävä. Kaiken kukkuraksi hahmot ovat liikaakin siitä samasta Rockstarin huumorimuotista veistettyjä. Tuo alkoi pääsääntöisesti ärsyttämään jo ajat sitten.Hiekkalaatikko maailma joka elää tavalla josta muut pelit voi vaan haaveilla. Yksityiskohtiin on kiinnitetty huomiota enemmän kuin missään muussa pelissä. Mielenkiintoista tekemistä kartta täynnä. Tarinat ja tarina tehtävätkin nykyään erinomaista laatua.
Joo ne jotkut rockstar hahmot menee jo ei hauskal taval överiks ihan kun jotain sirkuspellejä, Red deadis ei ehkä niin övereitä mitä gtaas, ihan jo Trevor joka alkuun ehkä oli hauska mut sit meni jo nii överiks kalsarit lepattaa paska haisee meininki et alkoi jo v***aa koko hahmo.
Trevorhan on ylivoimaisesti Rockstarin parhaiten näytelty ja käsikirjoitettu hahmo. Koko sen olemus huokuu sellaista haista vittu asennetta.
Niin kuka tämä Jason oikein on, ja miksi juuri hänen "varma" tietonsa on yhtään sen luotettavampi, kuin kenenkään muunkaan?
Koska Bloomberg on luotettava lähde ja Jason on siellä töissä?