Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

En tiie onko edes huhu, vai onko se vuotanut video joskus vuosi pari sitten, mutta kyllä se nyt taitaa olla ihan vahvistettu että sijoittuu miamiin joka on se "pääkaupunkI" ja lisänä olis jopa muitakin kaupunkeja/lähialueita/saaristoja ym.

En tiie onko edes huhu, vai onko se vuotanut video joskus vuosi pari sitten, mutta kyllä se nyt taitaa olla ihan vahvistettu että sijoittuu miamiin joka on se "pääkaupunkI" ja lisänä olis jopa muitakin kaupunkeja/lähialueita/saaristoja ym.

Rockstar ei itse ole vahvistanut juuri mitään muuta kuin, että uusi GTA on tulossa + alkuviikolla paljastivat ensimmäisen trailerin ajankohdan. Kaikki muu on pelkkää spekulaatiota. Toki ne vuotaneet viedot vahvasti vihjailevat, että Vice Cityyn palataan. Joulukuussa sitten näemme.

Tämä tuli juuri vastaan,GTA6 traileri, aitoudesta en osaa sanoa

Edit: fake news

Viimeksi muokattu:
Aika surullista.

Muttajoo, innoissani itsekin olen. Onhan kieltämättä Rockstar aina tehnyt laatua ja Vice Cityyn paluu olisi kyllä mahtavaa.

Viimeksi muokattu:
Noi on kyllä ihan helvetin syöpäisiä tapauksia nää klikkien kerääjät. Oli sillo GTA5:nkin kehityksen aikana muutama jannu jotka aina hehkutti et "joujou guys! mun kaveri on töissä rockstarilla ja lähetti mulle ihka aidon GTA5 kopion!!". Hämmentävästi noi aina keräs helvetisti viewseja ja jokusen subscriberinkin. Ja aina vaa uudelleen tekivät saman videon "hei jou guys! sori edellisest se pelilevy olikin jotenkin vioittunut mut mun kaveri pisti mulle uuden postiin! katotaa sil välil tämmönen leikki GTA5 traileri joka on koottu eri pelien trailereist! tää on ihan legitti juttu sit guys!"

Noilta pitäis some-alustat kieltää.

Ei kannata unohtaa sitä yhtä janaria jolla on omien sanojensa mukaan ollut GTA6 varmaan 10vuotta jo. Koskaan ei voinut myöskään levyä/peliä näyttää kun olikin rikki tms. :D

GTA 6 on jo ihan vanha juttu, kantsis varsinki klikkiäjien alkaa jo laittaa huhuja ja uutisia ja faktoja liikenteeseen GTA 7.sta! Tai vähintääki GTA6 DLC tai jotain uutta.

Hmm, se ei varmaankaan vielä tapahdu ja ainakaan toivottavasti ei. Se yksi asia mikä voisi pilata pelin. Sen aika todennäköisesti koittaa tulevaisuudessa, mutta ei vielä GTA VI kohdalla. Se ei ole tekniset kömmähdykset, heikko huumori tai tarina, eikä myöskään vanhentuneet pelimekaanikat. Ne olisivat pikkujuttuja ja niitä on koettu jo aikaisemmin Rockstarin peleissä.

Mitäpä, jos peli rakentuu Onlinen varaan. Jopa "yksinpeli kampanja" tai tehtävät pelattaisiin onlinemaailmassa ja peli olisi always online. Siihen suuntaan on peliala on menossa pikkuhiljaa ja siihen suuntaan Rockstar vei GTA Onlinea. Seuraava tehtävä on saada ne kaikki pelaajat sinne Online maailmaan ja käyttämään lisää oikeata rahaa. Tämän kaiken emoyhtiö TakeTwo teki jo NBA2k-pelisarjassa ja se on ollut perseestä yksinpelaajalle.

Eiköhän GTA VI kohdalla päästä vielä nauttimaan kunnon yksinpeli kampanjasta sekä omasta pelimaailmasta ilman muita pelaajia, mutta ehkäpä viimeistä kertaa.

Luultavasti tekee vielä tulevaisuudessa kaiken tuon paskan lisäks mitä ylempänä Ac3way sanoi, kuukausimaksullisen GTA online pelin.

Ongelma tulee siinä että jos GTA VI tekisi tuon online jutun niin pelaajien ja pelimedian vastaus tulisi olemaan todennäköisesti musertava. On se mahdollista että yksinpeli sisältää jotain online juttuja ja kyllä he siihen uuteen GTA onlineen varmasti satsaavat ja uskovat, mutta siitä ei tule niin isoa menestystä jos yksinpeli floppaa tai joutuu huonoon maineeseen.

Jos sieltä tulee jotain muuta kuin GTA VI niin pelaajat voivat syyttää vain itseään. Ei Rockstar sanonut nimeltä mitään peliä. :D

Niin, tiedotteessahan ei mainittu mitään GTA VI:sta vaan tulevasta GTA:sta. Aika märkä rätti se olis kasvoihin näin yksinpelejä rakastavalle, jos tuleva GTA on jotain online-paskaa. :D

Ylös Bottom