Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

No se on ihan väistämätöntä ettei tulisi seuraava gta onlinea, Rockstar on jo vuosien mittaan kertynyt semmosta kokemusta ja sillä onlinella ne on niitä biljoonia tehnyt eikä yksinpelillä.

Se mitä se sit tulee olemaan ei tiedä, mutta aika varmasti melko kusipäistä rahastusta. Sitä on jo gta online nyt, toki vuosien mittaan on tehty helpommaks ja helpommaks sitä rahantekoa, mut on siel sitä "otetaa kauhalla annetaan lusikalla" meininkiä sekä just tämä GTA+ nii se viedään varmasti vielä piteemmälle, tyyliin et pääset pelaa onlinea vaan jos sul on joku jäsenyys.

Pahimmas tapaukses just että koko peli on sit joku "always online" paskakikkare ja ehkä just joku yksinpeli raakile siihen muodon vuoksi. Nämä siis omia kauhuskenaarioita mut katotaa nyt.
 
GTA Online tulee jatkuamaan, sehän on selvä. Kuinka paljon siihen panostetaan, riippuu tietysti meistä pelaajista. Suuret olivat suunnitelmat myös RDR Onlineen, mutta ilmeisesti pelaajamäärät olivat pettymys ja nykyisin RDR Online on (kai?) melko kuollut paikka.

Aina huvittaa, ku pelifirmoja syytetään rahastuksesta. Se on kuitenkin niiden ainoa tarkoitus. Ne ovat voittoja tavoittelevia yrityksiä, eivätkä mitään hyväntekeväisyysjärjestöjä. Eihän syy GTA:n Onlinen panostamiseen yksinpelin kustannuksella ole Rockstarin syy, vaan meidän pelaajien. Olisihan koko Online projekti kuopattu vuosia sitten, jos se ei olisi rahaa tuonnut. Myönnän toki, että olin myös itse osa ongelmaa. Sillä kyllä minäkin Gta Onlineen upotin useita kymmeniä tunteja, ja esimerkiksi heistien teko kaveriporukassa oli todella hauskaa puuhaa. Mutta puolustuksekseni voin sanoa, että yhtäkään Shark-cardia en ikinä ostanut.
 
Mul itel ei oo mitään GTA Onlinea vastaan, ilman sitä olis GTA5/Online loppunut jo vuosia sitten, sitä kuitenkin on tahkottu siitä julkasusta asti tähän päivään asti kiitos jatkuvien ja osittain erittäin laadukkaiden lisäosineen, maksaahan siel kaikki aivan perkeleesti mutta ne jotka sitä peliä ahkerasti pelaa ovat myös miljonäärejä ja jotkut biljonäärejä, itelki on ihan rehellisellä työllä lähemmäs biljoonaa. Mutta nykyää siihen ei ole enää oikee tullut mitään suurta päivitystä mitä nyt jotain autoja ym, omistaa kaiken nii se mun hahmo viettää niin sanotusti eläkepäiviä eikä tarvii enää päivääkään rahaa siel tehää.

RDR Onlinen suhteen oli mullaki ja varmaan rockstaril suuria suunitelmia, se ikävä kyllä kuopattiin ennen kun se pääsi kunnolla edes alkuun.

Että saa se GTA Online jatkua, itel suurin pelko on se että siinä ei ole mitään Priva/Crew/invite only sessoita vaan kaikki on RDR onlinen tapaan yhessä maailmassa ja nyky gta onlineen nähden se olisi pelkkää perseilyä jne. Ei myöskään itel riitä mielikuvitus mitä uutta se online voisi olla muutakun uusi ympäristö, tehää taas niitä heistejä ym? Ideat on jo niin loppuun käytettyjä että siel on sit just näitä lentäviä mopoja jne.
 
Vastuu on lukijalla eli tässä tapauksessa minulla mutta on kyllä sellaisia kirjoituksia täällä että hype laskee. Vaan onko se kirjoittajien tarkoitus? Toki tällä tahdilla kun tulee uusia GTA pelejä niin voi jokatapauksesa olla viimeisiä GTA pelejä joita pelaan. Toki pelaan niin kauan kun ohjain pysyy kähdessä :D

Toki riippuu paljon siitä että millaiseksi GTA online kehittyy. Esim raha on menettänyt merkityksensä kun nykyisessä onlinessa sillä ei voi ostaa mitään mielenkiintoista. Esim kiinteistöjä (tai toki voi mutta se määrä on rajattu).
 
Joo, tulee varmaan olemaan ihan surkea peli, ei tunnu täälläkään kiinnostavan oikein ketään. Huonot hahmot ja tylsä maailma, ja todennäköisesti pelkkää onlineä ja rahastusta. ;)
 
Tätä peliä tullaan myös kunnolla ylihypetettyä, oikee siis marinaadissa lillutettua ylihypeä, mehustellaan suupielet vaahdossa. Sit jonnin ajan kuluttua ei ookka niin hieno peli mitä hypetti toivottavasti näin ei kuitenkaan käy. RDR2 on nyt viimeisin rockstarin suuri peli mitä ylihypetettii ja monet koki sen noh. Aevan paskaks peliks monilla alueilla, kuten se tönkkö ohjattavuus mitä itse rockstar tietenkin kehuskeli "improved" jne, monilla jäi rdr 2 jopa kesken. Eiköhän se next grand theft auto jatka sillä samalla 20 vuotta vanhalla tönkkö ohjattavuudellaa että kuinka on nyt realistista.

Mulle kyl uppos RDR2, jopa se tönkkö ohjattavuus tiettyyn pisteeseen asti, mut se että sielä kääneltiin niitä ruumiita 2 tuntia ja käytiin tyyliin tasku kerrallaan vaatteet läpi ym hidastelua ei kyllä tuonut mulle mitään "woah, ompa tämä hyvin realistista ja hauskaa".

Ehkä hieman ketterämpi mitä RDR2 ku se sijoittuu moderniin maailmaan, mut tuskin se eroaa gta vitosesta mitenkään radikaalisesti. Noh, nää on näitä spekulaatioita, ollaan ens kuussa viisampia kun nähdään se 1min33sekunnin traileri ja siitä sitten mrBossWTF tekee 3000 erilaista "breakdown" videoo.
 
Tätä peliä tullaan myös kunnolla ylihypetettyä, oikee siis marinaadissa lillutettua ylihypeä, mehustellaan suupielet vaahdossa. Sit jonnin ajan kuluttua ei ookka niin hieno peli mitä hypetti toivottavasti näin ei kuitenkaan käy. RDR2 on nyt viimeisin rockstarin suuri peli mitä ylihypetettii ja monet koki sen noh. Aevan paskaks peliks monilla alueilla, kuten se tönkkö ohjattavuus mitä itse rockstar tietenkin kehuskeli "improved" jne, monilla jäi rdr 2 jopa kesken. Eiköhän se next grand theft auto jatka sillä samalla 20 vuotta vanhalla tönkkö ohjattavuudellaa että kuinka on nyt realistista.

Mulle kyl uppos RDR2, jopa se tönkkö ohjattavuus tiettyyn pisteeseen asti, mut se että sielä kääneltiin niitä ruumiita 2 tuntia ja käytiin tyyliin tasku kerrallaan vaatteet läpi ym hidastelua ei kyllä tuonut mulle mitään "woah, ompa tämä hyvin realistista ja hauskaa".

Ehkä hieman ketterämpi mitä RDR2 ku se sijoittuu moderniin maailmaan, mut tuskin se eroaa gta vitosesta mitenkään radikaalisesti. Noh, nää on näitä spekulaatioita, ollaan ens kuussa viisampia kun nähdään se 1min33sekunnin traileri ja siitä sitten mrBossWTF tekee 3000 erilaista "breakdown" videoo.
Jos tähän uuteen GTA:han tuodaan se RDR2 ominaisuus, että täytyy syödä tai ukko laihtuu, niin jää kyllä ostamatta ja ohjausta saisivat kyllä parantaa myös.
 
Joo, tulee varmaan olemaan ihan surkea peli, ei tunnu täälläkään kiinnostavan oikein ketään. Huonot hahmot ja tylsä maailma, ja todennäköisesti pelkkää onlineä ja rahastusta. ;)
Itse odotan sellaista kohtuullisen hyvää peliä, mutta en odota mitään messias-peliä todellakaan. Kun eivät sellaisia ole aikaisemmatkaan Rockstarin pelit mielestäni olleet. Eivät edes kovin lähellä sellaista. RDR 1 oli vähän siihen suuntaan sentään, mutta en siitäkään nyt ihan mahdottomasti kuitenkaan innostunut.
 
Mitään messias peliä ole eikä tule olemaan, jostain syystä vaan Rockstar pelit ja varsinkin GTA sarja saa jotenkin koko maailman syystä tai toisesta sekaisin. Olihan ne aikansa edellä silloin kun openworld oli vielä lähes mitäänsanomaton, kyllähän rockstar yksityiskohtiin jne panostaa keskimäärin enemmän kun nyt vaikka ubisoft. Mut mun mielestä ehkä pikkasen överiä se hype mitä rockstar pelit saa aikaseks 1000km yömyynti jonoista suurin uutisotskoihin ja mellakoihin ja "10 miljoona kopiota myynnyt ekan tunnin aikana" :D , enkä oikee keksi mitään järkevää syytä mutta näin tää on mennyt ja veikkaan et jonkinlainen sisällisota jossain maassa syntyy viimeistään kun peli julkaistaan.

:p
 
Mitään messias peliä ole eikä tule olemaan, jostain syystä vaan Rockstar pelit ja varsinkin GTA sarja saa jotenkin koko maailman syystä tai toisesta sekaisin. Olihan ne aikansa edellä silloin kun openworld oli vielä lähes mitäänsanomaton, kyllähän rockstar yksityiskohtiin jne panostaa keskimäärin enemmän kun nyt vaikka ubisoft. Mut mun mielestä ehkä pikkasen överiä se hype mitä rockstar pelit saa aikaseks 1000km yömyynti jonoista suurin uutisotskoihin ja mellakoihin ja "10 miljoona kopiota myynnyt ekan tunnin aikana" :D , enkä oikee keksi mitään järkevää syytä mutta näin tää on mennyt ja veikkaan et jonkinlainen sisällisota jossain maassa syntyy viimeistään kun peli julkaistaan.

:p
Varmaan johtuu siitä kun Rockstar on kuitenkin vienyt kehitystä jollain tapaa eteenpäin. Vaikkei kaikki pelit ovat olleetkaan samaa tasoa, niin onhan ne kuitenkin paljon edellä kilpailijoita. Jos vaikka miettii San Andreasta PS2:llä tai GTA V:tä PS3:llä. Olihan nuo pelit aikaansa edellä. Puhumattakaan kummastakaan RDR:stä.
 
Eikös se ole hyvä asia että edes yksi firma saa pelimaailman sekaisin. Toki Rockstar voisi olla hieman vähemmän laatutarkka. Haluaisin meinaan nauttia useammin GTA peleistä kun kerran 10-15 vuodessa :D

Mitä tulee tulevaan GTA peliin, niin uskon että pelialue on tosi hieno ja muutenki. Suurin kysymysmerkki on se, että riittääkö Rockstarilla pokka tehdä käsikirjoituksesta vähintään yhtä hyvä kun GTA V. Taitoa riittää uskon, mutta miten pokka. Kun maailma on kuitenkin muuttunut mutta toivon ettei se vaikuttais liiaksi tulevaan peliin. Mutta niin tai näin niin tulen ostamaan kyseisen pelin jokatapauksessa
 
Ennen GTAVeetä ei joutunut odottaa 10-15 vuotta, mut kuten jo kaikki tietää Onlinesta tuli niin suuri menestys ja lypsylehmä että ei ollut enää "tarvetta" tehää uutta gtaata, mut ei ne nyt loppuelämää enää voi rahastaa sillä onlinella ku ideat loppunut jo ajat sitten nii pitää varmaa tehää jotain uutta jo ihan senki takia et ihmiset kaipaa uutta gtaata tjsp.
 
GTA IV on oma suosikkini tähän astisista GTA peleistä, mahtava päähahmo, ja muutkin hahmot erittäin mielenkiintoisia. Puhuivat esim pelin tarinaa edistäviä asioita kun kävi heidän kanssa harrastuksissa. Kyllähän tässä hype on päällä tätä GTA VI:tä odotellen.

Vice City jos palaa tapahtuma paikaksi, niin sekin kiinnostaa toki uudelleen nähdä, Tommy Vercettiin tuskin voi enää törmätä.
 
Online ei oo koskaan mua kiinnostanut. Pari kertaa kyllä kokeillut sitä mutta ei. Missään pelissä sitä ei jaksa. Kuten tässä, siellä on aina joku perseilijä mukana. Kerrankin gta v onlinea kun kokeilin, niin joku apina joka oli mun puolella jossain tehtävässä heitti mut autosta ulos ja lähti sinne mihin tehtävässä piti mennä. Kaiken huippu kun itse ehdin ennen tuota apinaa sinne kuitenkin toisella autolla. En ymmärrä näitä tapauksia, miks ei voi pelata kunnolla?

GTA 6 odotan juurikin yksipelin tarinan, tehtävien, outojen hahmojen, sivutehtävien ja lukuisten aktiviteettien takia. Jossain luki, että tässä olis enemmän sisätiloja rakennuksissa kuin koskaan aiemmin. Kuulostaa todella hyvältä. Harmi jos tätä joudutaan odottamaan 2025 asti.
 
Mä pistän mun oman foliohattupää teorian tässä liikkeelle. Seuraava GTA mitä ikinä se tuleekin olemaan, ei tule olemaan GTAVI vaan sen tulee olemaan yksi iso GTA "always online" massiivinen maailma jossa kaikki pelaajat ovat yhessä perseilemässä ja siihen on sit lykätty joku tarinan tynkä kylkiäiseks ja koko peli tule olemaan maksullinen GAAS peli ja maksimaalinen sharkcards rahastus. Sen lisäksi jos koko onlinea haluaa pelata pitää olla GTA+ jäsen. Sama GTA+ mikä on jo nyt, mutta se on viety seuraavalle tasolle ettei koko onlineen ei edes pääse ilman kk maksua.

Voi sitä riemua sitten... :p
 
Ylös Bottom