Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

Mä voin jo nyt vannoa että kyllä tässä uudessakin gtaassa tullaan panostaa vain ja ainostaan siihen onlineen, toivon toki että on tehty laadukas yksinpeli sen lisäksi eikä laiskotettu sen puoleen, mutta viimeiset 10 vuotta kun ovat tahkoneet biljoonia gta onlinessa niin jotenkin vaikee uskoa että rockstar nyt ei jatkaisi samaan malliin.

Onlineen tullaan panostamaan vain jos pelaajia tulee olemaan tarpeeksi, jotka tuovat rahaa taloon. Kuten itsekin sanoit, RDR onlinen potentiaali jäi hyödyntämättä, kun kultaharkot eivät menneet kaupaksi haikorttien tapaan.
 
Onlineen tullaan panostamaan vain jos pelaajia tulee olemaan tarpeeksi, jotka tuovat rahaa taloon. Kuten itsekin sanoit, RDR onlinen potentiaali jäi hyödyntämättä, kun kultaharkot eivät menneet kaupaksi haikorttien tapaan.

Ikävä kyllä RDR on rockstarin "vahinko lapsi" Rockstar ei edes yrittänyt vaan lopettivat rdr onlinen laajentamisen ennen kun se pääsi edes kunnolla alkuun. GTA on taas rockstarin se rakastettu ensimmäinen lapsi, vaikka rdr ja rdr online tuli GTA online vaan jatkoi biljoonien tahkomista niin voisin olettaa että tämä uusi gta on se rockstarin rakastettu lapsi joka jatkaa biljoonien tahkomista nyky gta onlinen tapaan. Mutta toki se on mahollista että ihmiset ei enää tartu siihen ja se floppaakin, joka on hyvin epätodennäköistä.
 
Veikkaukseni on että todella monet aliarvioivat sen mitä Rockstar kykenee tekemään.
Jep. GTA V tehtiin 10 vuotta sitten PS3:lle ja muut uudet open worldit ei pysty edes sitä oikein haastamaan moneltakaan osin. RDR2 myös näytti miten huikeita asioita voi saada aikaan.

Toki ilmassa on kysymysmerkkejä ja esim. huikea pelimaailma ei vielä automaattisesti tarkoita loistavaa peliä. GTA V on omat pienet vikansa ja RDR2 ei puolestaan ymmärettävästi kaikille iskenyt.
 
Jep. GTA V tehtiin 10 vuotta sitten PS3:lle ja muut uudet open worldit ei pysty edes sitä oikein haastamaan moneltakaan osin.

Tätä muuten kun miettii, niin nykyään on aika epätodellista kuvitella, että GTA V on tosiaan tehty laitteille, jonka tekniikka on peräisin vuodelta 2005. Itse aloitin GTA V:n pelaamisen alkuperäisellä Xbox 360:lla, konsolille joka siis tuli kauppoihin loppuvuonna 2005.
 
Mä en nyt halua kuulostaa että vaan nillitän mut nillitän kuitenkin :p Joo GTAV tuli 10v sitten, pitää kuitenkin muistaa että siihen aikaan ei vielä openworld ollut mitenkään niin yleinen juttu kun nykyään lähes joka toinen peli on openworld ja edes ei openworld pelit ovat jollain tapaa semi openwööldejä, kehitystä on tapahtunut ja ideoita on käytetty. Toki rockstar aina vetää asiat paremmin mutta on neki ihmisiä eikä ylijumalia jotka automaattisesti tekee kaiken paremmin, sit taas kun miettii aikasempia teoksia nii tekeehän ne paremmin.

En halua olla negatiivinen niilo mutta itte suhtaudun hyvin varauksella tähän, asiaan ehkä vaikuttaa sekin että olen tahkonut gta onlinea tähän päivään mennes niin että kaikki alkaa olemaan jo niin nähty ja koettu ja tuleva gta online dlc ei myöskään herätä toiveita, joten sen takia rockstar saa kyllä keksiä jotain aivan mullistavan uutta ja hienoa että tuleva gta olisi jotenkin niin hienoa ja erilaista.

Sit ne jotka pelas kerran joskus 2013-2015 pelkästään gta tarinan ja sen jälkeen ei oo koskenut koko peliin voikin tämä uusi gta tuntua tosi uudelta ja hienolta mitä ei koskaan ennen nähnyt kun edellisestä on jo kulunut 10 vuotta.
 
Samaa mieltä. Ei oikein jaksa/kiinnosta hypettyä enää nykypäivänä. Toiset menettää yöunet yhdestä kuvasta, kun minä vain ajattelen, että yksi peli sieltä on vain tulossa. Eipä nuo GTA-pelit mielestäni nyt niin kummoisia ole, vaikka melko varmasti tuo kutonen tulee hankittua... Niin jos se nyt edes sattuu olemaan GTA 6 mikä sieltä on tulossa.
Näinpä. Itse veikkaan että sieltä tulee GTA V + 1. Eli GTA VI. Eli same same, kivemman näköinen, uusia hahmoja mutta lopulta, kun mennään ihan juurille, samaa säätöä mitä aiemmissakin GTA peleissä. Ei siinä, jos tuo myy niin hyvä! Ja kyllä itsekin noita pelaillut ja olleet ihan ok.
 
En ihan jaksa uskoa että sieltä tulee vain perus GTA siinä mielessä etteikö tämä potkisi taas koko genreä eteen päin. GTA V julkaistiin aikoinaan PS3 2013 eli se koodi on niinkin vanhaa että se on suunniteltu PS3 rajoitukset mielessä. PS3 Cell prossu oli aikoinaan helvetin kova jos sitä osasi hyödyntää, mutta ei sitä voi näihin nykyisiin X ja PS5 prosessoreihin tavallaan edes verrata.
 
Noi leaksit ym mitä täs on näytetty jos pitää paikkansa on pakko olla jostain pre alpha early test build tjsp. Meinaan näyttää ihan kuralta.
 
No se mitä me trailerissa nähdään tuskin on mitään konsolin 30fps kuvaa vaikka se tulee olemaankin se ekan vuoden versio mitä pelataan julkasussa :D Painotan etten halua olla negatiivinen vaan ostoon menee tämä tekele mutta mielestäni nyt on pelimaailmassa eri tilanne kuin yli 10v sitten, siksi maltillisesti oottelen ilman hypeä.
 
Rockstar on aloittanut jo ennätysten rikkomisen, trailerin julkistus twiitti on kaikkien aikojen eniten tykätty peliaiheinen twiitti yli 1.8 miljoonaa tykkäystä. Traileri tulee varmasti rikkomaan katsoja ennätyksiä.

 
Mä ihmettelen miten pelkkää traileria odotetaan näin paljon. Ymmärrän kyllä kuinka paljon GTA sarjaa on myyty joten faneja on. Ja 100% varmasti sen katson kun julkaistaan mutta se että malttamaton odotus ja se että trailerille järjestetään ihan omia tapahtumia jne ei mee jakeluun. Elokuva puolella huvittanut se että trailerille pitää julkaista traileri.
 
No jos kaikki muutkin, niin minäkin sitten, eli hypätään samaan joukkoon, joka ei innostu uusimman GTA:n julkistuksesta sen ihmeellisemmin. Kiva nähdä mitä on tulossa, mutta koska jo GTA V jäi kesken muutaman tunnin jälkeen, eikä enää edes GTA IV mennyt läpi, niin on vaikeaa uskoa, että myöskään GTA VI olisi minulle mikään sitä erityisempi peli.

Toki olen valmis yllättämään positiivisesti, ei sillä ja onhan Rockstarin kruununjalokivi maailman isoimpia ja tunnetuimpia nimikkeitä, jonka julkaisut ovat isoja tapahtumia valtavirrassa.
 
No mikä tuossa nyt on niin ihmeellistä? Yksi kaikkien aikojen suosituimmista pelisarjoista ja siihen on tulossa uusi osa niin tottakai jengi on innoissaan pienimmästäkin uudesta tiedonjyväsestä. Eihän siitä itse tarvitse innostua mutta ei mua ainakaan ihmetytä yhtään miksi jengi on niin innoissaan. Ja sitä paitsi hienoahan se vain ja ainostaan on jos jaksaa olla vielä innoissaan uusista julkaisuista ja pelaamisesta yleensäkin.
 
Onhan GTA 6:n kehityksessä olo ollut tiedossa jo aika pitkään, joten en itsekään jaksa jostain trailerista hypettyä tai kiinnostua käytännössä ollenkaan. Toki GTA on sen tason sarja, että uuden osan julkaisua 'odottaa', mutta tuskinpa se hype nousee pintaan kuin aikaisintaan muutamaa viikkoa ennen pelin ihan oikeaa julkaisua. Niin paljon on kuitenkin kaikenlaista pelattavaa, ettei oikein ole aikaa käyttää jonkun pelin odottamiseen, ei edes GTA:n.

Eli ei siis ole kuumemittarille mitään käyttöä tässä kohtaa.
 
No ohan se hienoa että ihmiset on innoissaan, ite hypetin nuorempana San Andreasta siitä lähtien kun luin PELIT lehdestä että uus gta on tekeillään ja siitä päivästä lähtien hypetin kun hullu ja tuli luettua joka ikinen uutinen ihan julkasuun asti ja päivää ennen julkasua en saanut nukuttua koko yönä ja heti aamusta vpdeehen jossa ilmoitettiin ettei peliä vielä saapunut, siitä sit paniikissa anttilaan jossa onneks hyllyt oli täynnä.

Rockstar tunnetusti rikkoo aina ennätyksiä, mut nykyään voin syyttää itseäni siitä että on tullut ikää ja tämmöset hysteeriset hypet on ihan hauskaa seurata sivusta kun internet hajoo jostain hemmetin yhestä twiitistä saatikka sitten kun se minuutin traileri julkastaan, puhumattakaan kun itse peli julkastaan joka aiheuttaa vähintääkin ruuhkia ja mellakoita kadulla.

10 kilometrin yömyyntijonot jossa vähintääkin kaks ihmistä puukotetaan, joltain varmaan viedään peli käsistä jonon päästä sekä kaiken lisäksi jossain päin maailmaa syntyy sisällisota, ihan vaan sen takia että rockstar games nyt julkasi uuden gtaan ja myynnit ovat luokkaa 10 miljoonaa myytyä peliä ekan 24h sisällä. Ei vielä mitkään muut lafkat ole pystyneet tämmöseen hysteriaan, vaikka kyseessä olisi miten loistava ja tunnettu peli.

:p
 
Ylös Bottom