Mutta kuten sanoin, ei minua kauheasti kiinnosta yleensä leikkiä tai "elää" pelien maailmassa. Lähinnä sitä testailee että mitä pystyy tekemään ja sitten tekee tehtäviä tai mitä pelissä nyt onkin tarjolla.
Ja sitten se kaiken monetisointi. Huh huh.
GTA sarja ainakin San Andreaksesta asti on tunnettu kaikenmaailman minipeleistä, ohan ne hauskoja just kokeilla kerran tai pari mut neki on jo niin väsyneitä juttuja että en tiie jaksaako semmosesta innostua, pitää sen minipelin olla nykyään varmaa jo ihan oikeasti joku tyyliin "oikea" peli että niistä innostuis.
GTA5/Online ne kaikenmaailman golfit ja tennikset, kädenväännöt, tikkaa jne on just et kokeilet kerran ja sit jatkat matkaa. Eli jos nyt täs tulevas on jotain minipelejä mitä ne nyt onkaan, (surffausta huhuttu) nii en ite laske ainakaa niitä nyt "wau ompa hienoa mitä ei oo ennen nähty". RDR2 meni jollain tapaa jo liikaa siihen "SIMS" meininkii et piti syödä ja juoda ettei väsy, en ainakaa haluaa että täs uudes gtaas pitää syödä ja juoda ja tyyliin pissattaa ja kakattaa se hahmo ja mennä nukkumaan ajoissa että jaksaa aamulla herätä töihin.
Ne kun ei itse peliin tuo mitään sen suurempaa syvyyttä/uutta, niitä nyt kokeilee kerran tai kaks ja sen jälkeen unohtaa. Kyllä tässä on kahtia jakautunutta porukkaa, jotkut innoissaan kun hullu puurosta toiset taas ehkä maltillisempia ja jotkut varautuu kuten minä hyvin hyvin maltillisesti enkä odota mitään sen suurempaa ja toki toivon olevani 100% väärässä ja sieltä on tulossa jotain massiivisen hienoa.
Mitä tulee onlinen monetisointiin nii se on jo hyvin ns. kusipäistä touhua ollut, toki sielä on myös sitten oltu reiluja mut lähinnä "annetaa lusikalla otetaan kauhalla tyyliin", ihmiset jotka sielä on ollut ja pelannut sitä kuten minä tyyliin työkseen on rahaaki kertynyt ja ostanut tyyliin kaiken. Mut ne jotka siel haluu välillä jotain kokeilla ja tehää nii ei sitä rahaa siel niin nopeasti tee, varsinkni jos ei tiedä miten sitä tehään, sit vielä se GTA+ joka on sit ilmeisesti mennyt sekin hyvin kaupaks kun se kerta siel on.
Näin voisin olettaa että rockstaril on jo niin hyvä "koulutus" takana siitä rahastuksesta että tässä uudessa tullaan olemaan entistä enemmän ahneita.