Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

Mitä nyt katsellut noita leaked videoita niin en kyllä ymmärrä hirveätä hypeä tän pelin osalta... 7 vuottako tätä duunattu ja peli näyttää kuin gta5 graaffisilla parannuksilla .....ja sitten toi hemmetin 30 fps diashow pilaa kaiken. Videoissa kävellään hitaasti ja varotaan vähänkään kääntelemästä kameraa ettei totuus heti selviä... Ehkä sit seuraavassa genissä tästäkin saadaan pelattava, tai sitten sitä seuraavassa.

Ps3 gta5...järkyttävä diashow....ps4 gta5 diashow....ps5 gta5.... Pelattava vakaa 60 fps

Viimeksi muokattu:
Mitä nyt katsellut noita leekked videoita niin en kyllä ymmärrä hirveätä hypeä tän pelin osalta... 7 vuottako tätä duunattu ja peli näyttää kuin gta5 graaffisilla parannuksilla .....ja sitten toi hemmetin 30 fps diashow pilaa kaiken. Videoissa kävellään hitaasti ja varotaan vähänkään kääntelemästä kameraa ettei totuus heti selviä... Ehkä sit seuraavassa genissä tästäkin saadaan pelattava, tai sitten sitä seuraavassa.

Ps3 gta5...järkyttävä diashow....ps4 gta5 duashow....ps5 gta5.... Pelattava vakaa 60 fps
Jos olen väärässä niin saatte lynkata ihan vapaasti, mutta kyllä mä ihmettelen suuresti, jos kukaan on odottanut tältä peliltä 60fps missään grafiikkamoodissa tämän genin aikana. Pelaajakunnan odotukset pelin sisältöä ja ulkoasua kohtaan ovat täysin epärealistiset 60fps ajatellen ja vaikka on heitä joille se fps on kynnyskysymys niin eiköhän sitä haluta kuitenkin vastata sen suurimman massan odotuksiin niin hyvin kuin pystytään.

'älä tule huono kakku, tule hyvä kakku', ja sitten läpsytellään sinisellä muovikauhalla punaista ja muovista hiekkamuottia

Viimeksi muokattu:
Jos olen väärässä niin saatte lynkata ihan vapaasti, mutta kyllä mä ihmettelen suuresti, jos kukaan on odottanut tältä peliltä 60fps missään grafiikkamoodissa tämän genin aikana. Pelaajakunnan odotukset pelin sisältöä ja ulkoasua kohtaan ovat täysin epärealistiset 60fps ajatellen ja vaikka on heitä joille se fps on kynnyskysymys niin eiköhän sitä haluta kuitenkin vastata sen suurimman massan odotuksiin niin hyvin kuin pystytään.
Tulispa edes se 40 fps.

'älä tule huono kakku, tule hyvä kakku', ja sitten läpsytellään sinisellä muovikauhalla punaista ja muovista hiekkamuottia

Nopeasti pakko sanoa, että aina kun mä laitan kiljut käymään niin tulee sanottua "tule hyvä kilju, älä tule paha kilju" ja kädellä vielä taputan pari kertaa siihen käymisastian kanteen. Sama rituaali ollut jo yli 20 vuotta.
Viimeisin satsi onnistui taas hyvin ja nyt vois mennä nukkumaan :D

En tiedä onko kehittäjäkään virallisesti sanonut, mutta kyllä kaikkihan sen arvaavat, ettei tämä olemaan 60fps.

Ja tuntuu, ettei se edes ole kenelläkään oikeasti kynnyskysymys. Kyllä suurin osa pelin ostaa, jolla konsoli on. Ainoastaan pelkät PC-pelaajat saattavat olla äänekkäitä, koska eivät pääse peliä pelaamaan.

Kyllä uskon siihen, kehittäjät siihen pyrkivät, että olisi mahdollisemman tasanen 30fps. PS5 Prolla saattaa saada jotain parannuksia.

Nimenomaan. Jos niitä kylmässä vetäytyviä palleja ei ole, niin näen tämän täydellisenä fiaskona ja farssina. Kauhea hype ja älämölö - all for nothing..
Kyllä mä haluan ne kuplat ja vetäytyvät pallit 60fps kiitos.

En odottanut koskaan että tämä olisi mitään muuta kuin gta5 tason ilmestys. Se on hyvä kysymys, mihin se kehitysaika on sitten oikeesti mennyt? Kuinka paljon tähän on rahaa palanut?

Mitä nyt katsellut noita leaked videoita niin en kyllä ymmärrä hirveätä hypeä tän pelin osalta... 7 vuottako tätä duunattu ja peli näyttää kuin gta5 graaffisilla parannuksilla .....ja sitten toi hemmetin 30 fps diashow pilaa kaiken. Videoissa kävellään hitaasti ja varotaan vähänkään kääntelemästä kameraa ettei totuus heti selviä... Ehkä sit seuraavassa genissä tästäkin saadaan pelattava, tai sitten sitä seuraavassa.

Ps3 gta5...järkyttävä diashow....ps4 gta5 diashow....ps5 gta5.... Pelattava vakaa 60 fps

Kauneus on katsojan silmis jne, mutta mä en kyllä sitten mitenkään näe tätä gta5 graafisilla parannuksilla, on tässä nyt melkoinen harppaus kuitenkin otettu verrattuna gta vitoseen.

Ja silloin 13 vuotta sitten GTA5 toimii ihan hyvin sillä nuhapumpulla mitä oli tarjolla ottaen huomioon miten massiivinen peli se oli, siihen aikaan. PS4 sai graafikka kohennuksen, PS5 sitten vasta kykeni 60fps niiku sanoitki, mutta kaikki versiot oli ihan pelikelpoisia. Toki riippuu keneltä kysyy, mutta ei se nyt ollut nii diashowta mitä esim GTA4 oli.

Voihan sitä odottaa PS6-7 versiota mitä tästä varmasti on tulossa, tai PC versiota, ite en malta. Tasainen 30fps riittää mulle vaikka valehtelisin jos sanoisin ettei 60fps olisi parempi. Mutta näillä nyt mennään, en tiedä mitä PS5Pro sitten kykenee, tuskin 60fps, mut 40 ehkä. Jos pystyy 60fps niin harkitsen vakavasti pron hommaamista, ei nyt pelkästää tän pelin takia vaan muutenkin. Mutta vahvasti epäilen ettei edes pro kykene 60fps.
Kyllä mä haluan ne kuplat ja vetäytyvät pallit 60fps kiitos.

En odottanut koskaan että tämä olisi mitään muuta kuin gta5 tason ilmestys. Se on hyvä kysymys, mihin se kehitysaika on sitten oikeesti mennyt? Kuinka paljon tähän on rahaa palanut?

No ne huhut ja niieespäin väittävät että GTA6 budjetti olisi ollut 2Billion Dollars.

Mua on aina huvittanut nämä epärealistiset toiveet, että peli olisi heti julkaisussa 60fps. Miksi Rockstar olisi ollut yhtään innostuneempi kehittämään peliä 60fps kuin ennenkään? Myyvätkö muka 60fps pelit niin paljon paremmin, että panostaminen sulavaan ruudunpäivitykseen grafiikan sijaan kannattaa?

Viimeksi muokattu:
Mua on aina huvittanut nämä epärealistiset toiveet, että tämä peli olisi heti julkaisussa 60fps. Miksi Rockstar olisi ollut yhtään innostuneempi kehittämään peliä 60fps kuin ennenkään? Myyvätkö muka 60fps pelit niin paljon paremmin, että panostaminen sulavaan ruudunpäivitykseen grafiikan sijaan kannattaa?
Näin on. 60fps on aina ollut epäoleellinen asia Rockstarille ja silti niiden pelit myyvät.

Minullekin riittää, että on tasainen 30fps. Jos sen alle dippailee usein, niin sitten se alkaa minunkin puusilmääni haittaamaan.

Huvittavaa, että täällä jo jeesustellaan mihin se kehitysaika on mennyt ja näyttää GTA5 grafiikka päivitykseltä ennen, kun on nähty mitään muuta, kun jonkun vuotajan postimerkinkokoisia videoita perushäröilystä kaupungilla. Mitä te oikeen odotitte tuolta perus gameplayltä, muutakun GTA:ta tuolta osin? Eiköhän ne erot tule selväksi sitten, kun peliä ihan virallisesti esitellään ensi viikolla. Ja todennäköisesti vaikka tässä olisi mitä uutta niin sama porukka napisee siitä huolimatta kuinka tämä on VAAN GTA…

Jos löytyy 200K taskunpohjalta niin voit saada sinulle kustomoidun videon.

avnbij7spwkh1.jpeg

Huvittavaa, että täällä jo jeesustellaan mihin se kehitysaika on mennyt ja näyttää GTA5 grafiikka päivitykseltä ennen, kun on nähty mitään muuta, kun jonkun vuotajan postimerkinkokoisia videoita perushäröilystä kaupungilla. Mitä te oikeen odotitte tuolta perus gameplayltä, muutakun GTA:ta tuolta osin? Eiköhän ne erot tule selväksi sitten, kun peliä ihan virallisesti esitellään ensi viikolla. Ja todennäköisesti vaikka tässä olisi mitä uutta niin sama porukka napisee siitä huolimatta kuinka tämä on VAAN GTA…
Tämäpä. Parin trailerin ja muutaman vuodon perusteella on vaikea mennä tuomitsemaan peliä ja sen kehitysaikaa.

Jos löytyy 200K taskunpohjalta niin voit saada sinulle kustomoidun videon.

avnbij7spwkh1.jpeg
Mutta siis tämä on minusta nerokkaampaa, luovempaa ja kekseliäämpää markkinointia mitä joku "video eri paikassa kuin normaalisti" (eli että Netflixissä Youtuben yms. sijaan). Ei olisi ihan heti tullut mieleen että mainospaikkoja voisi tarjota tällaisessakin.

Moraalisesta yms. puolesta en sitten sano mitään.

En ole noita vuotajan videoita juurikaan katsonut, mutta en todellakaan tyrmää pelin grafiikkaa kämäisistä klipestä, jonka pelikuva on peräisin jostain vuosia vanhasta buildista. En nyt väitä tietäväni juuri mitään pelien kehityksestä, mutta sellaisen käsityksen olen saanut, että se graaffinen kiillotus tehdään viimeisempänä. Torstainahan se sitten näkee, miten asiat oikeasti ovat.

Viimeksi muokattu:
Yhtä huvittavaa (tai yhtä vähän hyvittaa) kuin se, että GTA VI olisi joku seuraava vapahtajan tuleminen, miksi sitä on pitkälti maalailtu. Nämä ihmettelyt pelin ihmeettömyydestä siis on suora vastareaktio niihin näkemyksiin, missä GTA mullistaa pelaamisen lisäksi markkinoinnin ja melkein koko elämän. Se kaikki, missä lomat pitää suunnitella peliä varten ja jossa mietitään että pitääkö ostaa toinen konsoli yhtä peliä varten.

Se "huvittavuus" on myös sitä, mitä kutsutaan keskusteluksi: näkemyksien vertailua jne.

Minusta on täysin loogista ihmetellä asiaa jos toinen "ääripää" lähentelee uskonnollista fanaattisuutta peliä kohtaan.

Ylös Bottom