Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

Kun vähän tarkemmin katselee niin onhan tuo aivan perkeleen loistava traileri. Jos oli pelkona että rockstar on menettänyt teränsä kunnon satiiriin niin tuo traileri kyllä poisti ne pelot aika tehokkaasti.
 
80-luku ois ollut ihan nolo lässähdys. Rockstarhan oli kasarinostalgian osalta niin mahtavasti muuta maailmaa edellä, että voivat nyt vaan tyytyväisenä todeta tehneensä homman jo Vice Cityllä hyvin ja naureskella ylenkatsovasti, kun koko muu viihdeteollisuus on 2010-luvun alusta asti tähän päivään vellonnut tuossa vuosikymmennessä (tai no, valuttu jo ysärin puolelle monilta osin).
Paluu kasarille olisi todella loppuun kalutun haaskan luokse laahustamista, josta oli vielä itse ensimmäisenä ottamassa puraisua.
Ehkä joku Driver parallel Lines tyylinen tarina mikä alkaisi 80-luvulta ja vaikka vankilatuomion jälkeen vapautuisi nykypäivään olisi voinut toimia. Toisaalta ehkä parempi vain panostaa mielummin siihen pelimaailmaan laajuuteen, kuin tuollaiseen aikakausi kikkailuun.
 
Huikee traileri kyllä. Taas tullaan ottamaan avoimen maailman pelaamisessa seuraava harppaus. Jotenkin ollut aina aika spesiaaleja hetkiä ne kun ekaa kertaa starttaat uuden GTA:n, ja se hahmo törröttää jossain kadun varressa ja avoin elävä maailma odottaa. Nyt se maailma tulee olemaan taas paljon aiempaa isompi, elävämpi ja yksityiskohtaisempi. Huonona puolena sitä nyt joutuu varttumaan aika hyvän tovin.

Jos jotain huonoa pitää kaivaa, niin toi mieshahmo vaikuttaa vähän persoonattomalta ja geneeriseltä tän trailerin perusteella, mutta katsotaan nyt mitä tuleman pitää. Mitä ruudunpäivitykseen tulee, niin tietysti tällaisen tekeleen pelaisi mielellään sillä 60 fps. Worst case scenariona näen jo sen, että ps5 pro on julkaistu, mutta sitä ei taaskaan saa mistään. Peli ilmestyy eikä malta odottaa uutta konsolia ja sen joutuu pelaamaan huonompana kokemuksena vanhalla koneella 30 fps.
 
Ollut jotain puhetta tuolla internetissä että PS5 Pro CPU päivitys ei olisi riittävä 60fps jos niihin vuodettuihin tietoihin on luottaminen. Mutta kyllähän siinä Sony ampuisi itseään jalkaan jos se julkaisisi konsolin joka on todella pahasti CPU pullonkaulassa, joten eiköhän sieltä tule ainakin toivottavasti ihan kunnon prossu kylkeen.
 
Toivotaan parasta - kyllä se olisi hyvä veto Sonylta. PS5Pro samaan aikaan tämän kanssa ulos - "ainoa 60fps gta vi" kokemus ja kyllä myynti kulkee. Ois muutenkin jo aika prolle. On niin pirun monta huippupeliä pelaamatta, että mieluusti ne sitten prolla pelaan kun alkaa tämä sonyn älytön tahti hölläämään.
 
Ois muutenkin jo aika prolle. On niin pirun monta huippupeliä pelaamatta, että mieluusti ne sitten prolla pelaan kun alkaa tämä sonyn älytön tahti hölläämään.

Ei olisi. Meillä ei ole yhtään peliä joka ottaa kunnolla laitteista tehoja irti ja vain kourallinen pelejä jotka ei ole cross gen.
Eka tarttis päästä noista edellis sukupolven riippakivistä eroon jotta kehittäjät vois tehdä pelit ihan täysin nyky koneiden ehdoilla.
Joten ei. Mitään pro mallia ei todellakaan vielä tarvita.

Ja mikä sonyn älytön tahti? Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös sonylta tullut tänä vuonna tasan yks first party peli eli spider-man 2 ja jos psvr2 otetaan mukaan niin sille tuli horizon call of the mountain.
 
Joo kyl mä oon nyt samaa mieltä ettei ei tod tarvita mitään proota, tässä roikotellaan edelleen niitä kivikautisia peeäs nelosii jarruina mukana. Kourallinen ei crossgen peliä ja neki on varmaa tehty ettei oo revitty koko raudasta kaikkea irti, mitä todnäköisesti rockstar on tekemässä mikäli nyt oikeesti tulee olemaan ton näköinen mitä toi lyhyt teaseri antoi ymmärtää. Nii ja se sonyn älytön tahti oli joskus PS4 aikoina, nyt tosiaan tuli vain spiderman 2, eikä muusta tietoakaan.
 
mikäli nyt oikeesti tulee olemaan ton näköinen mitä toi lyhyt teaseri antoi ymmärtää.

Muistaakseni ainakin gta ja red deadit on näyttäneet aina siltä miltä jopa ekoissa trailereissa.
Toki niissä on cinemaattiset kuvakulmat ja muuta jotta kaikki näyttää siistimmältä, mutta itse graafinen anti on ollut samaa tasoa kun peli on tullut pihalle.
 
Muistaakseni ainakin gta ja red deadit on näyttäneet aina siltä miltä jopa ekoissa trailereissa.
Toki niissä on cinemaattiset kuvakulmat ja muuta jotta kaikki näyttää siistimmältä, mutta itse graafinen anti on ollut samaa tasoa kun peli on tullut pihalle.

Joo no rockstar ei yleensä harrasta "ubisoftia" tossa teaserissa toki oli varmaa väritetty hieman asioita, jotain muutoksia ym ehkä tulee ja ei ehkä kadut aina 247 noin vilkkaita mut itse raffat varmaa tulee olee tota luokkaa.
 
Ihan uskomaton on ollut ihmisten mielenkiinto peliä kohtaan. 82 miljoonaa katselukertaa 20h kun GTA V julkistus trailerilla on 98 miljoonaa tähän mennessä. Eli melkeen päivässä saman verran katselukertoja.
 
Ei olisi. Meillä ei ole yhtään peliä joka ottaa kunnolla laitteista tehoja irti ja vain kourallinen pelejä jotka ei ole cross gen.
Eka tarttis päästä noista edellis sukupolven riippakivistä eroon jotta kehittäjät vois tehdä pelit ihan täysin nyky koneiden ehdoilla.
Joten ei. Mitään pro mallia ei todellakaan vielä tarvita.

Ja mikä sonyn älytön tahti? Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös sonylta tullut tänä vuonna tasan yks first party peli eli spider-man 2 ja jos psvr2 otetaan mukaan niin sille tuli horizon call of the mountain.
Ensi vuoden lopussa olisi oiva aika. Itellä on pelaamatta mm.
GoW 2
HZD 2
Last of Us 2
Spider-man 2
Returnal

Mieluusti pelaisin osan näistä prolla - vaikka sitten 120fps. Nyt tulee muutenkin varmaan viimein hommattua ust-projektori ensi vuonna kun oma töllö alkaa olla 7 vuotta vanha, jolloin 120-130" kuva kyllä tulee hyötymään reson pumppauksesta myös
 
Pelasin RDR2 120Hz/4K läpi ja en tee enää sitä virhettä että ostan 30/60fps konsoliversion. GTA V kohdalla toimin samoin. Eiköhän PC julkaisu ole taas reilun vuoden myöhemmin kuin konsoleille, mutta peli koettuna 120Hz/4K on niin iso eroltaan että mielellään odottaa.
Itte uusin television syksyllä ja tulos oli LG CS 55 tuumainen 4K / 120hz televisio.

Mitäs minä nyt sitten teen pleikkarilla että tuollainen 4K kuva on mahdollista?
 
Itte uusin television syksyllä ja tulos oli LG CS 55 tuumainen 4K / 120hz televisio.

Mitäs minä nyt sitten teen pleikkarilla että tuollainen 4K kuva on mahdollista?
Ei sun itseasiassa tarvitse tehdä muuta kuin katsoa telkusta portti joka tukee 120hz (mikäli tämän haluat mukaan) ja pleikkari lähes automaattisesti osaa resoluution ja ulostulon määrittää. Hyvähän nuo on silti tarkistaa asetuksista. Se on sit eri asia pyöriikö pelit millä asetuksilla. Harvassa on pelit nykykonsoleilla mitkä pyörii 4K/120fps. Melkein uskallan väittää että ei yksikään
 
Kyllä se Pro konsoli aikanaan tarvitaan. Löytyy ihan vitusti pelaajia jotka arvostaa varsinkin sitä ruudunpäivitystä ja nämä sitten saavat mitä tilaavat ja myös PSVR2 hyötyy jos sony vielä sille kehtaa pelejä kehitellä kun päästään natiiviin 120hz.

Se että PS5 Prolle ei olisi markkinoita tai ostajia on aika turhanpäiväistä puhetta, siellä on jo nyt miljoonien jono odottamassa sitä.
 
Kyllä se Pro konsoli aikanaan tarvitaan. Löytyy ihan vitusti pelaajia jotka arvostaa varsinkin sitä ruudunpäivitystä ja nämä sitten saavat mitä tilaavat ja myös PSVR2 hyötyy jos sony vielä sille kehtaa pelejä kehitellä kun päästään natiiviin 120hz.

Se että PS5 Prolle ei olisi markkinoita tai ostajia on aika turhanpäiväistä puhetta, siellä on jo nyt miljoonien jono odottamassa sitä.
Kyllähän tässä itsekkin vähän jo mallaili tuota ps5 digitaalia makkariin, että saisko sovitettua enään mihinkään jos pakottava tarve tulisi vaikka jo itselleni lupasin ettei yhtäkään uutta härveliä taloon tule :) Täytyy vissiin jokaisen vaan pistää jäitä hattuun kun ei tässä ole mitään näistä tulossa vielä pitkiin aikoihin ;)
 
Mitä tulee tohon teaserin raffoihin nii se alkaa jo näyttää siltä mitä nämä "supermega uber realistic grafiikkamodet" gta vitosessa.
 
Ylös Bottom