Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

Kohta tulee trailen julkaisusta 24h ja 70 miljoonaa katselukertaa. Eka traileri sai sen ennätyksellisen 90 miljoonaa. Kovia lukuja :D
Ja tästäkin huolimatta rockstar tulee varmasti käyttämään kymmeniä miljoonia markkinointiin vaikka sille ei selvästikään ole mitään tarvetta.

Ja tästäkin huolimatta rockstar tulee varmasti käyttämään kymmeniä miljoonia markkinointiin vaikka sille ei selvästikään ole mitään tarvetta.

Kun on millä mällätä niin miksi ei. Peli tulee tuottamaan itsensä takaisin ihan hullunlailla vaikka olisi maksanutkin vaikka ja mitä.

Ja kyllä maailmassa on varmasti miljoonittain potentiaalisia ostajia joille tällaisenkään pelin tuleminen ei ole välttämättä niin itsestään selvää kuin vaikkapa meille täällä.

Kysy vuoden päästä uudestan. Moiset asiat ei ole edes mielessä.

Rockstar vahvistaa että traileri oli kuvattu PS5 ja että se sisältää sekä gameplaytä että cutsceneja.

Näytä liitetiedosto 19026

Ok, palataa asiaan vuoden päästä :D . Joo monesti rockstar peleissä ainakin aikasemmissa se mitä näytetään pitää melko hyvin paikkansa, esim RDR2 ekat trailerit ja gameplayt oli hyvin paljon sitä mitä sitten saatiin. Sama GTAV jne.

Digital Foundry ei ylistys sanoja säästele traileria ihastellessaan.

Malta odottaa PS5 / Ser X versiota ko on ihan ripulikakkaa verrattuna tuohon traileriin mikä on oletettavasti tehty jollain high end PCllä tai vaikka jollain PS6 protolla. En asiasta tiedä mitään mutta liian hyvän näköistä tälle current gen konsolisukupolvelle. Toivottavasti olen väärässä, pessimisti ei pety, lasit puolityhjänään jne

Malta odottaa PS5 / Ser X versiota ko on ihan ripulikakkaa verrattuna tuohon traileriin mikä on oletettavasti tehty jollain high end PCllä tai vaikka jollain PS6 protolla. En asiasta tiedä mitään mutta liian hyvän näköistä tälle current gen konsolisukupolvelle. Toivottavasti olen väärässä, pessimisti ei pety, lasit puolityhjänään jne
Johan tuossa aikaisemmin oli juttua että traileri oli tehty PS5:lla

Mun silmillä katsottuna, aika vähän varsinaista pelikuvaa trailerissa. Sellaista materiaalia, missä pelaajaa ohjataan, ei ollut lainkaan.
Pelihahmot todella ärsyttävän näköisiä somehahmoja, varsinkin juuri nämä kaksi päätähteä. Maailma on kyllä kaunis.
Helposti jaksaa vuoden odottaa, edellisestä on niin kauan.

Monta kertaa jo katsonut trailer 2 ja jos peli on tuollaista niin mua ei kiinnosta yhtään vaikka olisi 30fps, näyttää erittäin hyvältä. Peli tänne heti!:p Oi oi kun pääsee tutkimaan tuota valtavaa Vice Citya.

Itse toivoisin pelaamisen olevan ampumisen puolesta lähempänä Call of Duty tyylistä ammuntaa kuin sellaista mitä esim ensimmäinen versio Gta5 oli.

Kunnolla tehty firstperson mode kelpaisi, ei mitään liimatähtäin RDR2 tyylistä no braineria.
Itsellä häviää pelaamisen fiilis siinävaiheessa kun alkaa olemaan vaan L2 pohjaan ja ammu pelaamista.

Uuden trailerin jälkeen päivitetty kartta. Mielenkiintoista nähdä miten lähellä ovat lopullista versiota.

Mukavan isolta näyttää. Vice Cityn kartta tuntui aikanaan isolta, mutta sehän oli lopulta todella pieni. Oikeasta alakulmasta pääsi vasempaan yläkulmaan 1-2 minuutissa autolla eli ei mitenkään kummoinen ollut. Veikkaan että pelkästään Vice Cityn alue VI:n kartasta tulee olemaan paljon isompi kuin GTA VC:n koko kartta oli.

En tiie, kuten jo tässä parin otteeseen olen kirjoittanut, rockstar peleissä mitä näyttävät pitää melko hyvin paikkansa mitä tullaan myös saamaan, eihän RDR2 näyttänyt ripulikakalta eihän? Ihan niistä ekoista traileireista itse pelin julkasuun saatiin just sitä mitä näytettiin, toki siel nyt tulee jotain muutoksia mut ei niin älyttömiä että äkkiseltään huomais. Sama silloin 100 vuotta sitten julkastu GTA5, saatiin just sitä mitä näytettiin.

En tiie, kuten jo tässä parin otteeseen olen kirjoittanut, rockstar peleissä mitä näyttävät pitää melko hyvin paikkansa mitä tullaan myös saamaan, eihän RDR2 näyttänyt ripulikakalta eihän? Ihan niistä ekoista traileireista itse pelin julkasuun saatiin just sitä mitä näytettiin, toki siel nyt tulee jotain muutoksia mut ei niin älyttömiä että äkkiseltään huomais. Sama silloin 100 vuotta sitten julkastu GTA5, saatiin just sitä mitä näytettiin.
RDR2 on edelleen yksi parhaimman näköisistä peleistä vaikka on tehty edelliselle konsolisukupolvelle.
Vähän pilke silmäkulmassa tuon kakkakommenttini kirjoitin ;)

Traileri kun on kyseessä, pelistä on varmastikin haluttu ottaa mahdollisimman edustavia kohtauksia, ja vieläpä jälkiehostaa klippejä niin komean näköiseksi kuin suinkin on mahdollista. Tästä huolimatta, ihan tuo in-engine materiaalia vaikuttaa koko traileri olevan. Rockstar osoitti toissasukupolven lopulla, että se osaa tarvittaessa repiä ikääntyvistä konsoleista aivan käsittämättömän hyvin ne viimeisetkin tehot irti, saaden aikaan aivan uskomattoman komean pelin, laitteiden tehoon nähden. Grafiikoissa ollaan siis varmasti vielä otettu askel eteenpäin RDR2 tasosta, joka kuten joku totesi, on edelleen graafisesti paremman näköinen kuin suuri osa tänä päivänä julkaistavista AAA-peleistä.

Itsellä ei ole oikeastaan minkäänlaista hypeä vielä peliä kohtaan. GTA V oli hyvä, mutta ei sekään aikoinaan noussut omien suosikkipelieni joukkoon. Kerran pelasin läpi, jokusen aikaa vietin onlinessa, mutta aika nopeasti pistin pelin myyntiin, eikä koskaan tullut ikävä enää palata pelin maailmaan. GTA IV, RDR 1&2 sekä Bully tosin kaikki kuuluvat ehdottomasti omien kaikkien aikojen suosikkipelien listalle. Toki siis tiedän miten tasokasta jälkeä Rockstar saa aina peleillään aikaan, mutta tällä hetkellä omat odotukset on varsin maltilliset, eikä haittaa odotella vuotta jos toistakin pelin julkaisuun. Myyntien voinee odottaa olevan ihan hyvät, maksaa peli sitten 80, 90 tai 100€.

Traileri kun on kyseessä, pelistä on varmastikin haluttu ottaa mahdollisimman edustavia kohtauksia, ja vieläpä jälkiehostaa klippejä niin komean näköiseksi kuin suinkin on mahdollista. Tästä huolimatta, ihan tuo in-engine materiaalia vaikuttaa koko traileri olevan. Rockstar osoitti toissasukupolven lopulla, että se osaa tarvittaessa repiä ikääntyvistä konsoleista aivan käsittämättömän hyvin ne viimeisetkin tehot irti, saaden aikaan aivan uskomattoman komean pelin, laitteiden tehoon nähden. Grafiikoissa ollaan siis varmasti vielä otettu askel eteenpäin RDR2 tasosta, joka kuten joku totesi, on edelleen graafisesti paremman näköinen kuin suuri osa tänä päivänä julkaistavista AAA-peleistä.

Itsellä ei ole oikeastaan minkäänlaista hypeä vielä peliä kohtaan. GTA V oli hyvä, mutta ei sekään aikoinaan noussut omien suosikkipelieni joukkoon. Kerran pelasin läpi, jokusen aikaa vietin onlinessa, mutta aika nopeasti pistin pelin myyntiin, eikä koskaan tullut ikävä enää palata pelin maailmaan. GTA IV, RDR 1&2 sekä Bully tosin kaikki kuuluvat ehdottomasti omien kaikkien aikojen suosikkipelien listalle. Toki siis tiedän miten tasokasta jälkeä Rockstar saa aina peleillään aikaan, mutta tällä hetkellä omat odotukset on varsin maltilliset, eikä haittaa odotella vuotta jos toistakin pelin julkaisuun. Myyntien voinee odottaa olevan ihan hyvät, maksaa peli sitten 80, 90 tai 100€.
Sama kävi itsellä GTA Vn kanssa. Ei mitenkään 'räjäyttänyt päätä'. Aloitin sen varmaan neljä kertaa eri konsoleilla ja sukupolvilla kunnes sitten viimein PS5 kanssa sain pelattua läpi.
Mutta kyllä itsellä on jotain pientä hypetyksen poikasta tämän kutosen kanssa :) Varmasti tulee hyvä kakku eikä huonoa kakkua - mutta onko sitten ihan omaan makuun - jää nähtäväksi.

Ylös Bottom