Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

juu mutta vaikka pelin pelaamisen blokkaa niin silti sen pelin pystyy dataminemään ja onkimaan siitä ne tiedot, joten eivät ota siinäkään tapauksessa mitään riskiä, eli kun fyysinen versio ei sisällä mitään dataa niin ei ole mitään dataa mitä datamineä.
Ihan sata varmasti syy on puhtaasti raha eli blokataan käytettyjen myynti. Siellä on ynnäilty paljonko rahaa menetettiin vitonsen kanssa, kun porukka osteli peliä käytettynä. Luuletko tosiaan, että näitä pukumiehiä, jotka näistä päättää, kiinnostaa vaikka pelin koko tarina vuotaisi nettiin viikko ennen julkaisua? Kyllä se on raha mikä tossa kiinnostaa ja ne miljoonat mitä käytettyjen kaupalla menetetään.
 
Kiitos @BaDari. Katsoin vain nopeasti pleikkastoren tiedot ja eipä siellä oikein tarjoiltu kunnollista informaatiota. Tämä menee itselleni listalla sinne "ehkä joskus" -osastolle. Pitänee ensin kokeilla tuo GTA V kun siihen nyt sai sen PS5 päivityksen, että miten maistuu. Kokeilin joskus nelosta mutta se ei oikein vain lähtenyt. Rockstarin peleistä Red Dead Redemptionit ovat minulle se juttu.
 
Preorder tekstissä lopussa lukee mikä meitsiä huolettaa "one month GTA+" Eli se gta+ todennäöisesti on tullut jäädäkseen ja ilman sitä jäsenyyttä tulee varmasti menettää kaikkia etuuksia ja luulen että koko onlineen ei pääse ilman tota plussa jäsenyyttä, tai jos pääseekin niin se on niin karvalakki malli millä ei tee mitään, mut toivon että olen väärässä, mutta koko gta+ siitä lähtien ku se keksittiin on yksi kirous ja porukka lankesi siihenkin ostamalla niitä, ajatellen "no ei se 5euroa nyt paljon kuukaudessa ole". Rocktarille se selvästi oli paljon.
 
Preorder tekstissä lopussa lukee mikä meitsiä huolettaa "one month GTA+" Eli se gta+ todennäöisesti on tullut jäädäkseen ja ilman sitä jäsenyyttä tulee varmasti menettää kaikkia etuuksia ja luulen että koko onlineen ei pääse ilman tota plussa jäsenyyttä, tai jos pääseekin niin se on niin karvalakki malli millä ei tee mitään, mut toivon että olen väärässä, mutta koko gta+ siitä lähtien ku se keksittiin on yksi kirous ja porukka lankesi siihenkin ostamalla niitä, ajatellen "no ei se 5euroa nyt paljon kuukaudessa ole". Rocktarille se selvästi oli paljon.
Itteä huolettaa, että koko onlinea ei ole vielä edes tulossa ja ne tarjoaa tuota plussaa tuossa kyljessä. Kunhan ei vain ole yksinpeliinkin upotettu tuota mukaan jollain tapaa. :(
 
Itteä huolettaa, että koko onlinea ei ole vielä edes tulossa ja ne tarjoaa tuota plussaa tuossa kyljessä. Kunhan ei vain ole yksinpeliinkin upotettu tuota mukaan jollain tapaa. :(

Nii en itsekää usko että on heti julkasus onlinea, mutta miksi siinä on sitten gta+ heti julkkaris tarjolla ku se liittyy onlineen, joko myös se online tällä kertaa on heti mukana tai sit se on myös upotettu yksinpeliin, jos gta online tulee tyylii 2-3 viikon päästä julkasusta siinähän se gta+ vaa on ihan turhaa sitten vanhenemassa. Oli miten oli mun kristallipallo ennusta että tuo ei tiedä hyvää ja rockstar nyt yrittää (pukumiehet) rahastaa tällä pelillä niin paljon ja niin törkeesti virtsaamalla asiakkaan silmään ettei mitään järkee. Mut ollaan viisampia sitten lähempänä julkasua.
 
Noh peli tuli tilattua ennakkoon Puolenkuunpeleistä. Ilmeisesti "fyysinen" peli toimitetaan ennen julkaisupäivää jotta pelin ehtii lataamaan ajoissa ja pääsee sitten heti 19 päivä pelaamaan. Ihan jees asia. Edes yksi positiivinen uutinen :D
 
Nii en itsekää usko että on heti julkasus onlinea, mutta miksi siinä on sitten gta+ heti julkkaris tarjolla ku se liittyy onlineen, joko myös se online tällä kertaa on heti mukana tai sit se on myös upotettu yksinpeliin, jos gta online tulee tyylii 2-3 viikon päästä julkasusta siinähän se gta+ vaa on ihan turhaa sitten vanhenemassa. Oli miten oli mun kristallipallo ennusta että tuo ei tiedä hyvää ja rockstar nyt yrittää (pukumiehet) rahastaa tällä pelillä niin paljon ja niin törkeesti virtsaamalla asiakkaan silmään ettei mitään järkee. Mut ollaan viisampia sitten lähempänä julkasua.

Eikö tuo käy nykyiseen Online versioon että ihan sitä varten varmaan. ?
 
Ihan sata varmasti syy on puhtaasti raha eli blokataan käytettyjen myynti. Siellä on ynnäilty paljonko rahaa menetettiin vitonsen kanssa, kun porukka osteli peliä käytettynä. Luuletko tosiaan, että näitä pukumiehiä, jotka näistä päättää, kiinnostaa vaikka pelin koko tarina vuotaisi nettiin viikko ennen julkaisua? Kyllä se on raha mikä tossa kiinnostaa ja ne miljoonat mitä käytettyjen kaupalla menetetään.

juu tottakai tuo myös vaikuttaa, aika useinhan kun käynyt noissa eri divareissa ja muissa niin siellä on aina yksi GTA 5 myynnissä, joten varmasti tuokin on osasyy, mutta syitä on monia. otan esimerkkinä vaikka GGG joka julkaisee aina path of exile Expansionsa, patchin 3 tuntia ennen virallista launchia. ettei porukka pääse dataminemään ja onkimaan siitä tietoja etukäteen, että sen tiedän että eivät nuo pelifirmat ainakaan tykkää siitä. moni sitten tekee kontenttia youtubeen näistä leaked materiaaleista, new infoista että tämä ja tämä asia on nyt tiedossa, joten juu kyllä uskon että, tuokin asiaa painaa heidän vaakakupissa. tuosta samasta syystä PC:llä esim ei ole menossa pelissä ollut nyt edes preloadia. vaan pelin pystyy latamaan vasta sitten kun se julkaistaan.
 
Viimeksi muokattu:
Nii en itsekää usko että on heti julkasus onlinea, mutta miksi siinä on sitten gta+ heti julkkaris tarjolla ku se liittyy onlineen, joko myös se online tällä kertaa on heti mukana tai sit se on myös upotettu yksinpeliin, jos gta online tulee tyylii 2-3 viikon päästä julkasusta siinähän se gta+ vaa on ihan turhaa sitten vanhenemassa. Oli miten oli mun kristallipallo ennusta että tuo ei tiedä hyvää ja rockstar nyt yrittää (pukumiehet) rahastaa tällä pelillä niin paljon ja niin törkeesti virtsaamalla asiakkaan silmään ettei mitään järkee. Mut ollaan viisampia sitten lähempänä julkasua.
Tästä laitoinkin jo uutisen tänne, että puhtaasti yksinpeli on alkuun ja onlinea ei ole. Kaippa se joskus tulee, kun varmaan ihan hyvin tuonut rahaa sisään tuo vitosen online.
Eikö tuo käy nykyiseen Online versioon että ihan sitä varten varmaan. ?
Jotenki tulee silti aika epäilyttävä fiilis, että tehdään uusi peli ja annetaan tuollainen kaupanpäälisiksi vanhaan peliin
 
Se onkin hyvä ku ne jotka ostaa digitaalisena saa tietty ennakkolatauksen hyvissä ajoin ja pääsee heti pelin pariin kun laskuri lyö nollaa. Ne jotka ostaa "fyysisen" saa sen tietty toivottavasti julkaisuksi jos/kun posti sen kotiin tuo tai hakevat jostain yömyyntitapahtumasta (niitä bileitä taatusti tulee). Sitten heillä on vielä edessä se latausprojekti jumittavilla servereillä, projekti jonka muut ovat saaneet tehdä jo monta päivää ennakkoon :D

No pikku juttuja tietty, moni pelaa vasta aamulla muutenkin.

Jos ei nyt ihan mikään tulenpalava hinku ole saada tästä jotain kotelua hyllyyn niin ehkä helpoin ja stressittömin tapa on vaan ostaa diginä samantein.

Sen GTA+ voi lunastaa sitten myöhemminkin, ei tartte julkaisussa aktivoida. Muistakaa sitte että se jatkuu aktiivisena maksullisena sen yhen kk jälkeen.
 
Se onkin hyvä ku ne jotka ostaa digitaalisena saa tietty ennakkolatauksen hyvissä ajoin ja pääsee heti pelin pariin kun laskuri lyö nollaa. Ne jotka ostaa "fyysisen" saa sen tietty toivottavasti julkaisuksi jos/kun posti sen kotiin niin tuo tai hakevat jostain yömyyntitapahtumasta (niitä bileitä taatusti tulee). Sitten heillä on vielä edessä se latausprojekti jumittavilla servereillä, projekti jonka muut ovat saaneet tehdä jo monta päivää ennakkoon :D

No pikku juttuja tietty, moni pelaa vasta aamulla muutenkin.

Jos ei nyt ihan mikään tulenpalava hinku ole saada tästä jotain kotelua hyllyyn niin ehkä helpoin ja stressittömin tapa on vaan ostaa diginä samantein.

Sen GTA+ voi lunastaa sitten myöhemminkin, ei tartte julkaisussa aktivoida. Muistakaa sitte että se jatkuu aktiivisena maksullisena sen yhen kk jälkeen.
Itseasiassa fyysisen ostajat saavat pelin myös viikon etukäteen, jotta ehtivät ladata pelin ennen virallista julkaisupäivää.

Physical versions of GTAVI are expected to become available for shipping and pick-up from retailers starting on November 12. Codes can be used as soon as they are received to support pre-load on November 12.
 
Se onkin hyvä ku ne jotka ostaa digitaalisena saa tietty ennakkolatauksen hyvissä ajoin ja pääsee heti pelin pariin kun laskuri lyö nollaa. Ne jotka ostaa "fyysisen" saa sen tietty toivottavasti julkaisuksi jos/kun posti sen kotiin tuo tai hakevat jostain yömyyntitapahtumasta (niitä bileitä taatusti tulee). Sitten heillä on vielä edessä se latausprojekti jumittavilla servereillä, projekti jonka muut ovat saaneet tehdä jo monta päivää ennakkoon :D

No pikku juttuja tietty, moni pelaa vasta aamulla muutenkin.

Jos ei nyt ihan mikään tulenpalava hinku ole saada tästä jotain kotelua hyllyyn niin ehkä helpoin ja stressittömin tapa on vaan ostaa diginä samantein.

Sen GTA+ voi lunastaa sitten myöhemminkin, ei tartte julkaisussa aktivoida. Muistakaa sitte että se jatkuu aktiivisena maksullisena sen yhen kk jälkeen.
Vaikka fyysisiä keräilenkin, niin kyllä tämä muoviturhake saa jäädä kauppaan.
Pelkän lisenssin sisältävän levyn vielä PITKIN hampain ymmärtäisin ja ehkäpä sen jostain alesta ostaisin, mutta kun ei niin ei.
Ja mitä ilmeisimmin paperisesta kartastakaan on turha edes haaveilla.
Joten pelastan nyt sitten kerrankin elämässäni tätä maailmaa ja jätän tämän muoviturhakkeen ostamatta.
Hauska nähdä tuleeko näille "pelkille koteloille" omat jälkimarkkinansa.
 
Eikö tuo käy nykyiseen Online versioon että ihan sitä varten varmaan. ?

No toivottavasti mutta eiköhän se gta+ jatka myös gta 6 onlinessa. Mut joo, oli miten oli niin tuo koko plussa on kirous, mut nämä ovat näitä mun huolia ja kuulun vähemmistöön sillä mua kiinnostaa tämä peli enemmän sen onlinen puolesta. Toki yksinpeli pelataan ja nautitaan siitäkin.
Sen GTA+ voi lunastaa sitten myöhemminkin, ei tartte julkaisussa aktivoida. Muistakaa sitte että se jatkuu aktiivisena maksullisena sen yhen kk jälkeen.
Hyvä tietää toikin, sitä mä ihmettelinki että mitä järkee siinä on et se tulee siihen vanhenemaan kaupan päälle, mut kerta sen voi aktivoida myöhemmin niin hyvä juttu.
 
On digiversiossa se hyvä puoli tietty että ei tarvii pelata levyjen kaa. Ja kyllä toi fyysinen varmasti hyllyyn tulee. Koska hyvää jatkoa gta sarjalle joka alkoi gta 3 pelistä. (Gta 3, vc,sa,vcs,lcs, gta 4, gta episodes,gta v) ja nyt tää
 
No toivottavasti mutta eiköhän se gta+ jatka myös gta 6 onlinessa. Mut joo, oli miten oli niin tuo koko plussa on kirous, mut nämä ovat näitä mun huolia ja kuulun vähemmistöön sillä mua kiinnostaa tämä peli enemmän sen onlinen puolesta. Toki yksinpeli pelataan ja nautitaan siitäkin.

Hyvä tietää toikin, sitä mä ihmettelinki että mitä järkee siinä on et se tulee siihen vanhenemaan kaupan päälle, mut kerta sen voi aktivoida myöhemmin niin hyvä juttu.
Pleikkarin kaupasta:
  • Ennakkotilaa GTAVI PlayStation Storesta ennen 20. marraskuuta 2026.
  • Kun olet ennakkotilannut GTAVI:n, siirry GTA+ -tuotesivulle.
  • Viimeistele tapahtuma ilman lisäkustannuksia seuraamalla näytön ohjeita.
Tärkeää: Näytön ohjeista käy ilmi, minä päivänä yhden kuukauden GTA+ -tilauksesi muuttuu maksulliseksi kuukausitilaukseksi. Jos et halua GTA+ -tilauksesi jatkuvan kyseisen päivämäärän jälkeen, siirry tilisi asetusten Tilausten hallintaan ja peruuta tilauksesi ennen seuraavaa maksupäivää. (Tilauksen peruuttaminen.)

  • Sinun on suoritettava nämä vaiheet 31. maaliskuuta 2027 mennessä, jotta voit lunastaa tarjouksen.
Eli 31.3.2027 mennessä ku lunastat niin saat sen kuukauden ilmaisena, siitä eteenpäin maksullisena ellet peru.
 
Sama "vuotaja", joka on aiemmin kertonut tosiksi paljastuneita asioita tulevien pelien julkaisuista, olisi nyt väittämässä, että varsinainen fyysinen pelilevy kotelossaan olisi tulossa joulukuussa.


Pitääkö paikkansa, sitähän ei kukaan tiedä.
Tämähän olisi sitten mahtavaa luettavaa että miten tämä sitten perustellaan jo "fyysisen" peliversion ostaneille. Rockstar varmaan sitten postittaa puuttuvan levyn näille ilman lisämaksuja tietty?
 
GTA VI on isoin julkaisu vuosikausiin, siksi kirjoitus "lisä"sisällöstä tuli tänne. Isoin julkaisu, isoin vaikutus. Ei tämä tosiaan ainoa tapaus ole, kuten jo alunperinkin kirjoitin:

"Niin kuin monen muunkin pelin kohdalla, kokonaisesta pelistä on leikattu osa ja laitettu se maksumuurin taakse.
Se on suurin viihdejulkaisu koskaan missään muodossa. Veikkaan että jää historiaan yhtenä kalleimmista peleistä ja siitä tulee nopeiten x ja eniten myynyt viihdetuote koskaan
 
Se on suurin viihdejulkaisu koskaan missään muodossa. Veikkaan että jää historiaan yhtenä kalleimmista peleistä ja siitä tulee nopeiten x ja eniten myynyt viihdetuote koskaan

GTA5 oli sitä samaa aikoinaan kun se julkastiin 2013. kallein ja myydyin viihdetuote koskaan, tai en tiie oli minecraft edelleen silloinkin myydyin, sitä se on ainakin vielä. Tämä tulee varmasti rikkomaan siitäkin enemmän ja suuremmin kaikki ennätykset ohittaen elinaikaisilla myynneillä ehkä jopa minecraftin.
 
Ylös Bottom