Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Vice City kommentit

  • Viestiketjun aloittaja JimBeam
  • Aloituspäivämäärä
strippiklubi

Mä just ostin sen klubin itelleni, makso 30 000$ tuli saman tien teurastettuu ne stripparit moottorisahalla! :D

Ei sinne taida muuten päästäkään sisälle, mutta voin olla väärässäkin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn
pöllin moottoripyörän jossa oli 2 päällä, ja se kyydissä oleva päätti sitten tulla kyytiini.
yhteinen matkamme ei pitkä ollu koska ajoin umpikujaan ja poliisit pidätti.
en ole uudestaa saanu ketää tulemaa kyytiini, olikohan tuo sitten bugi.
suunnilee samaa aikaa menimme mopedin kyytiin, ensi luulin että se haluaa myös päästä puikkoihin, mutta kyytiin se tuli.

Miksi se bugi olisi?

Ostin itselleni sairaalan läheltä (vai oliko se poliisiasema?)
8000 tonnin talon ja sain kaupanpäällisikse autotallin. Tosin sinne mahtuu vain yksi auto.
 
Ostin Hyman Condon. Ihan vaan herkimpien vuoksi:

*SPOILER*

Maksoi 14000, mutta ehdottomasti sen väärti. Alakerrassa kolme kahden auton parkkipaikkaa ja yläkerrassa helipad helikopterilla :)

*SPOILER LOPPU*

Peli ei vaan päästä irti otteestaan.
 
ryöstäminen: tähtää myyjää aseella ja pitää tähtäyksen päällä, pöydälle alkaa ilmestymään pinein välein setelinippuja. Tokan setelinipun kohdalla tulee jo yksi poliisi tähti, ja siinä vaiheessa mä oon yleensä ampunu myyjän, ettei se paina hälytysnappia. Ehkä siinä kannattais ottaa kunnolla tähtiä jos kumminkin menee sprayauttaa pakoneuvonsa. Kannattaa muuten tähtää haulikolla, koska pistoolilla se ehtii aina painaa hälytystä ennekuin sen ehtii tappaa.

Heh, kannattaa suunnitella pakoreitti vähän paremmin kuin minä, joka käytti harrikkaa jalokiviliikkeen ryöstössä. Ei paras kun perässä on kaks kyttäautoa. Tai kerran ku oli myyjä päässy painaa hälytintä niin liikkeen ulkopuolelle alko kerääntyy poliisiautoja ja kyttiä, mutta mä en löytäny ovea ja pyörin vaan sisällä, mahto niilläkin olla hauskaa, kun ryöstäjä ei selviydy edes ulko-ovesta. Muutenkin oon huomannu että sisällä tai ahtaissa paikoissa jos kulkee nopeesti niin kamera ei tahdo pysyy perässä.
 
Ootteko huomannut että strippiklubilla saa myös oman yksityis- näytöksen:cool:

Juuri äsken tuli pelattu puolen tunnin tehtävä, ja mitä saan palkaksi? 2000$!!! Mihin tämä maailma on menossa. Kohta pitäisi ostaa oma taxi yhtiö ja jäätelötehdas, rahat vain pitäisi saada jostain :)

Ja eikun jatkamaan...
 
Those fuckin cops

Tuntuu että mä törmään jatkuvasti johonki sinivuokkoon.
Rupee vähitellen ärsyttään että aina jostain(takaapäin)
ilmestyy skoude ja tehtävä (eniten vigilante) keskeytyy.

Parannusta kolkkiin on silti paljon. Se Trails kannattaa
todellakin laittaa off-asentoon

foghorn: Jos varastat moottoripyörän jossa on kaksi
matkustajaa kyydissä, niin kun itse nouset pyörään
ja venaat hetken se ritsillä olija tulee takaisin istumaan
ritsille.

ps. vespa on pelissä nimetty "faggio":ksi :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mahtavaa!

Aivan loistava peli! Voiko pelissä säilöä aseita minnekkään, kun vähän ärsyttää luopua niistä. Ja eikös se ole sillei et kun ottaa kill frenzyn niin jos on se ase niin se häviää iteltä ainakin jos ei pääse sitä frenzyä läpi? Ja mikä asunto kannattaa ostaa? Mä en oo vielä saanu auki mitään, paitsi päässy sinne Golf-klubille. Katana on paras!!! Hienosti irtoaa päät kun sillä huitaisee. Harmittaa vaan kun jouduin luopumaan rakkaasta moottorisahasta.
 
Kyllä kyrsii!!

Voi v***U! Meikäläinen joutuu odottamaan veronpalautuksia, että on varaa ostaa uusia pelejä(TS2, Vice City, WRC2), kun te muut olette jo tahkonneet ne läpi monta kertaa. Täällä sitten kyselen urpona vinkkejä kinkkisiin tilanteisiin ja muut nauraa partaansa, että jätkä pelaa vasta nyt sitä ja sitä peliä(lähinnä Vice City). Nytkin tahkoan jotain hikistä Max Paynea, että vois viedä sen vaihtoon ja hankkia kaikkien ylistysten kohteen isoäidin, Vice Cityn.:mad: Ei ole helppoa olla PS2 pelaaja ja elättää yksin neljä henkeä...huoh. :( Sori, nää on näitä meikäläisen yöllisiä tilityksiä, saa lyödä vapaasti halolla päähän. Saisinpa jo Vice Cityn..
 
Re: Kyllä kyrsii!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lt. Patterson
saa lyödä vapaasti halolla päähän. Saisinpa jo Vice Cityn..

Ei oo Haloa (heh heh, huono vitsi!) mut otan osaa. Meikäläisellä ei oo lupaa sitä ostaa. Asun kotona ja mutsi vahtii rahan käyttöö ni pitänee joululahjaks toivoo se Vice City. :(
 
ööh, mistä moottorisahan saa?oon vaa löytäny eräästä rampagesta.On muuten kyllä iha mahtava peli, oon varmaa 20 %pelannu nyt
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
anteeksi, mutta sanakirjoistani ei löytynyt selitystä tuolle... mitäköhän tarkoitit?

Viittasin. Eli siis vastaus on kohdallani myönteinen.
 
Ylös Bottom