Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Vice City kommentit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JimBeam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamTheMan
Missä vaiheessa peliä voi ostaa talon?? Tarvitsisin toiselle saarelle safe housen, ettei tarvitsisi rampata edestakaisin... Mutta joka talo-ikonin kohdalla peli vaan ilmoittaa, ettei voi vielä ostaa.



jos siinä lukee niin se tarkottaa sitä että sulla ei ole tarpeeks rahaa tai sit se on joku yritys esim. strippiklubi ja niitä yrityksiä tai tontteja pystyy ostaan ku on päässy tarpeeks pitkälle
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Se surina johtuu siitä, että PS2 lukee levyä koko ajan. Sama ilmiö on muissakin peleissä, joissa dataa streamataan. Näin vältytään jaksoittaisilta latausajoilta. Jos PS2:ssa olisi kovo, se ei olisi välttämättä tarpeen. Olisi muuten hemmetin hyvä, jos tuohon olisi laitettu kovalevytuki mukaan. Olisi helpottanut pelintekijöitäkin.

Juu, tiesin kyllä miksi se latailee... Tarkoitin vaan, että jossain kohdassa pleikkari lataa ja jossain ei, vaikka seisot paikallasi ja ruudulla ei tapahdu mitään. Huomasin vaan tänä aamuna, että olin jättänyt pleikkarian vahingossa päälle eilen illalla ja kuin se äijä seisoo siinä hotellin edustalla savetuksen jälkeen niin pleikka ruksuttaa koko ajan edestakaisin. Ei siis ole hetkeäkään lataamatta.

..on muuten baaritiskin takana olevalla vahtimestarilla suhteellisen tehokas tussari kun laakista aina vainaa...
 
Ei helvetti, on kyllä mahtava peli. Eilen vielä harmitti se 66,90e minkä sijoitin, mutta eipä enää. Itte olen kyllä lähinnä tehtäviä hakannut. Äsken sain Vercetti Estaten.

GTA3:ssa tykkäsin enemmän autoilutehtävistä, mutta Vice Cityssä taas enemmän natsaa kaikki ammuskelutehtävät. Hyvä niin, sillä eihän autotehtäviä niin hirveästi olekaan.

Veneiden ohjaaminen on kyllä vieläkin ihan anaalista. Samoin RC-autojen ja RC-hekon.

Mitäs mieltä muuten ollaan ääninäyttelystä? Ray Liotta on kyllä aika kova, vois vaan puhua hiukan enemmänkin. Ne kommentit mitä se heittää esim. autoa ryöstäessä on hauskoja. Lance Vance ja Kent Paul on jo sitten ihan omaa luokkaansa. :) Noita latino/kuuba/Cortez/Diaz näyttelijöitä oli mielestäni jo ykkösessä ihan riittävästi, enemmän sais ehkä olla vaihtelua.

Vaatteidenvaihtaminen on loistava idea. Erittäin tyylikästä leikkiä metsuria golf-kuteet päällä. Kuubalaisganstan kuteet on sopivan kornit, varsinkin sitten ku se kahvilanpitäjän poika tulee heittään niistä jotain läppää. Saakohan pelissä muuten rokkarinvaatteita?
 
LIEVÄ SPOILERIVAARA:


Joo, nyt löytyi asunto kakkossaarelta :D Se tosiaankin oli stadionin lähellä... Paikkahan oli oikea luksusasunto, 3 autotallia + helipad :eek: Mutta mikäs selittää sen, että kun ensimmäisen kerran kävin katolla niin siellä oli -yllätys yllätys- helikopteri valmiina!! Mutta kun jatkoin illemmalla pelaamista, niin kopteri ei enää ollutkaan siellä... Höh :( Mistä niitä löytyisi lisää?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamTheMan
LIEVÄ SPOILERIVAARA:


Joo, nyt löytyi asunto kakkossaarelta :D Se tosiaankin oli stadionin lähellä... Paikkahan oli oikea luksusasunto, 3 autotallia + helipad :eek: Mutta mikäs selittää sen, että kun ensimmäisen kerran kävin katolla niin siellä oli -yllätys yllätys- helikopteri valmiina!! Mutta kun jatkoin illemmalla pelaamista, niin kopteri ei enää ollutkaan siellä... Höh :( Mistä niitä löytyisi lisää?

Se on vähän randomia se helikopterin ilmaantuminen. Välillä se on siinä ja välillä ei. Siinä lähistöllä on katolla myös VCN Maverick.
 
Heitti vice city pienet jäynät tänään kun 3 tunnin pelaamisen jälkeen ruutu jumahti ja peli tilttas. Kertaakaan en ollut tietenkään seivannut sinä aikana.:( No onneks en ollut pelannut kun yhen tehtävän, mutta harmittaa kun olin 5 hidden packia löytanyt ja en enää muista mistä ne hain ja muutenkin meni siltä ajalta kaikki tilastot. Eli kannattaa sopivin väliajoin tallentaa.

No mutta muutenhan peli on loistava!:) Kaskpyöräsillä on tullut ajettua paljon. Keulimiseen ei tahdo millään kyllästyä. Mikäs muuten porukalla on pisin matka mikä on tullu keulittua? Itelläni on 1,2 km ja sen vedin faggiolla. Muutenkin vice city on elävämpi kuin liberty city joskin myös vähän ahtaampi. Pelattavaa mullakin varmaan riittää kun oon tehny varmaan tommosen kymmenkunta tehtävää ja pelattua on tullu 12 tuntia. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vilperi
No mutta muutenhan peli on loistava!:) Kaskpyöräsillä on tullut ajettua paljon. Keulimiseen ei tahdo millään kyllästyä. Mikäs muuten porukalla on pisin matka mikä on tullu keulittua? Itelläni on 1,2 km ja sen vedin faggiolla. Muutenkin vice city on elävämpi kuin liberty city joskin myös vähän ahtaampi. Pelattavaa mullakin varmaan riittää kun oon tehny varmaan tommosen kymmenkunta tehtävää ja pelattua on tullu 12 tuntia. :)

Mulla on 380.83m ja sen heitin lentokentällä PCG-600:lla. Oottekos muuten huomannu että downtownissa on huomattavasti enemmän moottoripyöriä kuin muualla?
Yksi kysymys: Mikä on Vercetti Estate?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cerbera
Mulla on 380.83m ja sen heitin lentokentällä PCG-600:lla. Oottekos muuten huomannu että downtownissa on huomattavasti enemmän moottoripyöriä kuin muualla?
Yksi kysymys: Mikä on Vercetti Estate?

Hieman Spoileria autoon:

Vercetti Estate on alunperin Diaz estate eli siis kartano. Sitten kun Lance ja Tommy käväsee siellä keikalla pistämässä Diazin hengiltä niin sen kämpän saa itelleen ja se nimetään uudestaan Vercetti Estateksi.

Spoiler loppu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cerbera
Mulla on 380.83m ja sen heitin lentokentällä PCG-600:lla. Oottekos muuten huomannu että downtownissa on huomattavasti enemmän moottoripyöriä kuin muualla?
Yksi kysymys: Mikä on Vercetti Estate?

*SPOILERI*



Vercetti Estate on huumelordi Diazin kartano, jonka saa omakseen tehtyään erään tehtävän, jossa Diaz tapetaan. On ihan kiva hökkeli, katolla myös helipad ja kopteri...
 
Mun keulimisenkka on jotai 777 meriä lentokentällä sillä PCG:lla. Oliks toi faggio se monttuvehje. Ja mun pisin keulimis aika on muute 48 sec.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
Ostin itselleni sairaalan läheltä (vai oliko se poliisiasema?)
8000 tonnin talon ja sain kaupanpäällisikse autotallin. Tosin sinne mahtuu vain yksi auto.
missäs tuo talo+talli tarkallee on?
 
Joo, yhdyn täysillä kommentteihin - aivan loistava peli. Nyt on viikonloppu tullut pelailtua ja eihän sitä olla päästy vielä edes kunnolla alkuun. Perjantai-ilta tosin päättyi aika ikävästi kun siinä kolmen aikaan ajattelin talletaa ja käydä nukkumaan, niin ps2 rupesi herjaamaan vähäisestä tilasta muistikortilla. Noh, mielelläänhän ne vähäiset tehtävät uudelleen pelasi jotka olin ehtinyt suorittaa, paitsi tietysti se Averyn RC-helikopteri-tehtävä.

Moottoripyörät ovat tosiaan loistava uudistus. Niillä on tullut temppuiltua myös urakalla. En osaa oikein sanoa mikä pyörä on se paras. Jokaisella on omat hyvät puolensa. Keulimistakin on harjoiteltu jonkun verran ja viimeisin voimassa oleva ennätykseni taitaa olla 1496 metriä. Sanchezilla tuo mielestäni parhaiten onnistuu.

Huomasittekos muuten taas Reflectionsille suunnatun dissin? Washingtonin yhdessä payphone-tehtävässä on erään undercover-jengiläisen nimi Dick Tanner ;)

Nyt unta palloon ja huomenna lisää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
Ostin itselleni sairaalan läheltä (vai oliko se poliisiasema?)
8000 tonnin talon ja sain kaupanpäällisikse autotallin. Tosin sinne mahtuu vain yksi auto.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn
missäs tuo talo+talli tarkallee on?

En tarkkaa sijaintia muista ja ei ole nyt pleikkari päällä, että voisin tarkistaa.

Noh, löysin toisen vielä halvemman (7000) talon samaiselta saarelta (saarelta mistä peli alkaa) ja siitä löytyy myös yksi autotalli.
Katso kartasta kohta "Ocean heights -asunnot" jossain siinä main se on.
 
8000 maksava talo on oikealla saarella ylhäällä lähellä Linksiä, mutta ei kuitenkaan golf-saarella, nimeltä El swanko, jossa uima-allas etupihalla ja yksi autotalli.

Vasemmalla saarella on Hyman condo niminen asunto jossa on kolme suurta autotallia, helikopterialusta katolla ja vaattenvaihto.
 
Peli ei ehkä anna samoja kicksejä kuin GTA3 aikoinaan, mutta ei se peliä sinällään huononna (siis peli on hyvä).
Kaupungin ahtaus häiritsee, siihenkin varmaan tottuu (on jo osittain tottunu).
Hyppäsin moottoripyörällä hyppyristä ja kun hidastuksen jälkeen laskeuduin niin edessä oli UFO. Ajattelin että nyt menee kyllä aika paksuks ja yritin tietysti päästä ajaman, mutta eihän sinne päässy. Katselin sitten vähän aikaa ympäriinsä ja huomasin että olenkin elokuvastudiolla
 
Tossa aikasemmin kysyttiin onko kukaan saanu pöllittyä autoa niin että etumatkustaja ei ehdi/tajua karata. Mulla oli 3 matkustajaa kyydissä ja meteli oli sen mukanen :D Bussissa saattaa joskus olla vielä enemmän.

Pelistä löytyy kyllä hurjan paljon tutkittavaa ja yllätyksiä tulee koko ajan. Ei tosiaankaan ole oikeutettua kutsua tätä pelkäksi 'lisälevyksi', rahastuksesta puhumattakaan. Tehtävät on todella monipuolisia ja kiinnostavia.

Ihan alussa ruudunpäivitys tuntu melko kökköseltä mutta siihen on jo tottunu ja tän pelin fps:ät mahtuu kyllä mun sietorajoihin kevyesti kun on noita pc-pelejäkin tullu kauheella mopokoneella pelattua.
 
Jeps tosiaan huippupeli!

Ja toistetaan nyt vielä kerran että kannatta laittaa tosiaan TRAILS OFF!
 
Ylös Bottom