Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Vice City kommentit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JimBeam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jepe

Onko kokemuksia soundtrackeistä kenelläkään? onko mainokset mukana (se action leffa mainos on meinaan todella hyvä, laughed my ass off!!)

Multa löytyy V-Rock soundtrack.
On niissä mainoksiakin mutta ei ihan kaikkia välispiikkejä.

Re: kumin poltto ja keuliminen

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ollero
Onko muut huomanneet, että moottoripyörillä voi polttaa nakkia ja sudittaa rinkiä?

Itsekin huomasin tuon, ja se toimii myös takavetoisilla autoilla, taitaa olla suhteellisen etupainoiset jarrut :). En tosin tiedä onnistuiko tuo jo GTA3:ssa.

Pitääkö keuliminen tehdä jossain tietyssä paikassa, että se tulee statteihin. Oon keulinu vaikka kuinka mutta stateissa on aina vaan nollia.

Paikalla ei ole väliä mutta keulimisen pitää kerralla kestää vähän kauemmin että statseja tulee. Vaatii vähän huolellisempaa kaasun ja analogitatin käyttöä ettei ole samantien selällään ja pyörä ties missä. Tulee muuten äijälle kohtuullisen mukavasti damagea välillä kun vetää nokittamisen yli.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fakesonic
Huomasittekos muuten taas Reflectionsille suunnatun dissin? Washingtonin yhdessä payphone-tehtävässä on erään undercover-jengiläisen nimi Dick Tanner ;)

GTA3:kin taisi olla joku tehtävä, jossa piti ottaa kiinni Tanner niminen auotovaras, en ole kyllä 100% varma, mutta niin muistaisin. Saattaa olla molemminpuoleista tuo dissaus, kun Driver2 ilmestyy. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Droz
GTA3:kin taisi olla joku tehtävä, jossa piti ottaa kiinni Tanner niminen auotovaras, en ole kyllä 100% varma, mutta niin muistaisin. Saattaa olla molemminpuoleista tuo dissaus, kun Driver2 ilmestyy. :)

Kolmosessa se Tanner tais olla poliisin uc-tyyppi, joka paljastu ja piti telottaa. (Siis ammatti poliisi kuten Driverissakin)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot

Vielä hauskempi taxitapaus kävi seuraavasti. Otin taxikuskilta auton ja aloitin taxitehtävät. Arvatkaas kuka oli ensimmäinen asiakas? No, se taxikuski kenen auton just vein! Ja arvatkaas mikä oli sen määränpää? No poliisiasema tietysti! Äijä lähti varmaan rikosilmoitusta tekemään
:D
Heh julmaa.

Vielä hauskempi taxitapaus kävi seuraavasti. Otin taxikuskilta auton ja aloitin taxitehtävät. Arvatkaas kuka oli ensimmäinen asiakas? No, se taxikuski kenen auton just vein! Ja arvatkaas mikä oli sen määränpää? No poliisiasema tietysti! Äijä lähti varmaan rikosilmoitusta tekemään

:D

Mulla kävi noi jo kolmoses:D

olen kyllä silmät ummessa ajellu ekassa saaressa, kun en ole noita autotallillisia asuntoja nähny, mutta toisesta saaresta löysin ihan heti sen 3autotallia+helipad asunnon.

nyt ohjeiden kanssa ekasta saaresta löysin Ocean heightsta asunnon ja Linkstä El swankon, kiitos.
El swankoa etsiessä löysin maalaamon vierestä 6 tonnin asunnon(+talli).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Droz
GTA3:kin taisi olla joku tehtävä, jossa piti ottaa kiinni Tanner niminen auotovaras...
siinä tehtävässä muistaakseni vielä sanottiin jotenki että:
Tanner on kova kuski, mutta jalkaisin ihan avuton.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sibel
Ihan loistava peli!!!!Ainoa huono puoli on se kun eilen pelasin niin rakas PS2:ni sammui yhtäkkiä ja ei mennyt enää päälle..:( , olin pelannu jotai kuus tuntii...onks PS2:ssa joku sellai juttu jos pelaa liian kauan ni se sammuis itsestään vähän jäähdyttelemään tai jotain...pelikin jäi sinne sisälle...mut tosi hyvä peli..olin just ostanu sen strippi klubin:D

Mun veikkaus olisi virtajohdon irtoaminen (selittää sen miks ei käynnisty uudelleen). PS2 ei kyllä kuumene 20 tunnin pelaamisenkaan jälkeen, sen verran tehokas tuuletin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jv Master
Onkos kukaan teistä viel lentäny tällä kopterilla

Itte en oo löytäny sitä viel mistään...jos sitä nyt vielä voi saadakkaan..

Jep, sen voi kyllä saada. Löytyy oikeanpuoleiselta saarelta, muistaakseni pohjoisosasta. Oli joidenkin asuntojen sisäpihalla.

Eikös Driver 2 ole jo ilmestynyt...;)

Joo, pieni typo. Siis Driver2 on PSX:lle. Mutta PS2:lle tulee kai joskus uusi Driver, jossa saattaisi sitten olla viittauksia GTA-peleihin.

joku kysy et onko kukaa lentäny sellasella hienolla kopterilla
olen!

ohjeet löytämiseen

mene sen nimisen paikan eteen ku links view apartment sen voi ostaa save paikaks ja kato sen edestä kadulle päin ja sun pitäis nähä semmone u väärinpäi jonka ali pääsee talojen sisä pihalle meet sinne ja käännyt oikeelle heti ensimmäisestä aidan raosta mutta en tiiä mihi asti pitää olla peliä pelannu

Mitä tehä talois?

Voiks niis talois tehä mitää siistii. Esim yhes pizza paikas on peliautomaatti mut sitä ei voi pelata. Vai enks mä vaan osaa

Todella loistava peli ei voi muuta sanoa. Keulimisenkat on 1560m :) ja ton areenankin ympäri saa helposti keulittua..

Frank Nyberg: Onhan tuon ny kaikki saanu (mitä nyt kaikki aina irc-kanavalla lesoo yleensä saaneen sitä sun tätä), mutta minäpä sain sen kuusinkertaisena (?) kun autoin poliisia ottamaan kiinni yhden rosmon. :)

Ylös Bottom