Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GSOY-Kerhon turinoita

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Kyllähän täällä linjoilla näyttäs pelaajia olevan. Pukkariin vaan, nii voidaan vaikka lämmitellä.
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Mites meidän maalivahtien tilanne tällä hetkellä? Pääseekö kumpikaan maagiset tai prompter?
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Olikos tänään joku vääntö jonkun kanssa? Koitan töistä lähteä kattomaan Tapparan mittelöä, mutta mahdollisesti sen jälkeen voi tulla höntsäileen tarpeen mukaan.
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Tänään pitäis olla juu. About klo 21.30 ois hyvä että viimeistään päästäis alottamaan eka matsi.
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

tulen illalla pelaamaan paitsi jos maaginen haluaa tulla maaliin ja mitens jos maaginen tulee niin saako molari pelata kentällä ?
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Juuh, ei siinä pitäis olla mitään ongelmaa. Voin varmaan tulla pelaamaan, joa tarttette miehiä. Jos taas teillä on jo muuten kuusi miestä kasassa, niin silloin ei ole niin väliä.
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Mulle tuli yllättävää menoa illalle, niin jää mun osalta valitettavasti pelit pelaamatta. Vastassa on Bare Knuckles Hockey. Varakapteenit hoitaa viimeset säädöt vastustajan kanssa mikäli niitä tarvitaan. Taisin merkitä varakapteeneiks prompterin ja kallun. Ottakaa yhteyttä LG:ssä henkilöön hartsa93 tai livessä Hartsa93. Vähän puskista tuli tämä meno, mutta ei voi mitään...
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Mulle tuli yllättävää menoa illalle, niin jää mun osalta valitettavasti pelit pelaamatta. Vastassa on Bare Knuckles Hockey. Varakapteenit hoitaa viimeset säädöt vastustajan kanssa mikäli niitä tarvitaan. Taisin merkitä varakapteeneiks prompterin ja kallun. Ottakaa yhteyttä LG:ssä henkilöön hartsa93 tai livessä Hartsa93. Vähän puskista tuli tämä meno, mutta ei voi mitään...

juu ei hätää hoidetaan pelit, olihan se 21.30 jos sopii kaikille ketkä tulevat pelaamaan niin nähdään pukukopissa 21.00
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Onko tiimi jo kasassa? Jos ei niin mä voin tulla pyörimään kentälle. Tuun siinä ysiltä kattomaan missä mennään. Nyt Mad Men--->
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

mä en iha vielä ysiltä ehi koppiin, mut otan lämpöö ton kouluhommani kans.. jos mua edes tänään edes tarttee. Ilmosin täytemieheks itteni vaan :)
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

en muuten pääse. sori en muistanu et on korisreenit. koittakaas saada rosteri kokoo
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Jos vaan saatte tiimin kasaan ilman meikäläistä niin hyvä, koska oon luultavasti kotosalla vasta lähempänä puol kymppiä, ja täysin kylmänä ei kannata mennä kentällle.
 
Ylös Bottom