Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GSOY-Kerhon turinoita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Tänään ysiltä sopis eilisille vastustajille uus yritys. Ketkä pääsis?

joo käy mut vois sit yrittää alottaa tasan ysiltä et kerkee varttii vaille kybä kattele tuota muuan futispeliä mikä tänää tulee töllöstä

Katotaan miten pääsen täältä työmaalta pois. Mun varaan ei kannata kuitenkaan laskea, mutta voi rosteriin nimetä vaikka varalle, jos se oli tarkka juttu.

Ysiltä sopii mulle kanssa. Jos ottais vaikka vähän vahvemmalla otteella kun eilen...?

Hienot pelit oli. Ensimmäinen voittokin saatiin jatkoajan kautta haettua (hieno maali ;)).

Huomenna olis vastassa 1. kierroksen viimeinen vastustaja klo 21.

Hienot pelit oli. Ensimmäinen voittokin saatiin jatkoajan kautta haettua (hieno maali ;)).

Huomenna olis vastassa 1. kierroksen viimeinen vastustaja klo 21.

Hyvät pelit oli joo. Huomenna sama aika, sama paikka ja messissä ollaan.

juu hienot pelit hyvää viisikko puolustamista kauniita maaleja aiajai, huomenna taas mukana

Juuh, hyvät pelit oli ja hauskaa oli muutenkin pelailla.

Vielä kun saadaan ensimmäisen vaihdon/vedon kirous selätettyä, niin hyvä tosta tulee. Lisäksi voisi pelata samalla raivolla jo ekasta erästä kuin mitä väännettiin kummassakin matsissa kolmannessa erässä. :D Ilmeisesti diesel-koneella kestää aina hetken aikaa käynnistyä täyteen hurmokseen. Mut muuten oli pelillisesti kyllä hyvän näköistä hokkia näin moken vinkkelistä.

Eiköhän se siitä pikku hiljaa lähde!

Mäki oon huomen tohon aikaan peleillä. Tosiaan meni ihan hyvin nuo pelit. Vieläkun saataisiin vähä enemmän aikaan hyökkäyksissä niin hyvä tulisi :)

Ylös Bottom