Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GSOY-Kerhon turinoita

Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Siellä näyttäs oleva pleijarit käynnissä. Pitäskö keräillä porukkaa kasaan vaikka tälle illalle, niin päästäis tavoitteleen huipun (eliitin) voittoa?

mie tuun kyllä tavoittelemaan mestaruutta, sopisko jos porukalla mentäis klo.21.00 kerhohuoneeseen, siinä on muistaakseen neljä peliä nii sais tanää hoidettua viirin kattoon.
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Meitsi vois tulla täks illaks depytoimaan jos kentällä vaan tilaa :D

Pistin liittymispyyntöä...
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Laitoin liittymispyyntöä jos joku viittis hyväksyä niin pääsis kokeilemaan. :rolleyes:
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Tuli eilen pelattuu,mites tänää? Minä,jolla ei ole elämää,ainakin paikalla taas. :)
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Kymppiin mennessä pitäs olla kotona töistä, sitte vois tulla pari peliä pelaan. NHL-kierros myös käynnissä, että katotaan kumpaan mieli kallistuu.
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Jos mut livestä bongaa niin voisin jopa tulla pelailemaan jossei tässä pari frendiä tuu meikäläisen kämpille olutta ottamaan.

E: Ei maistunu kavereille mun oluset. Vietän siis poikamiesiltaa änärin ja oluen kera. Tulkaahan pelailemaan.
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Enemmän vois tulla tänne viestiä, jos pelaatte. Itse ainakin eksyisin enemmän paikalle silloin. Tai jos on tiettyjä aikoja milloin yleensä pelataan, niin sekin ois jees.
 
Ylös Bottom