Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT Academy 2010 (Päättynyt)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Azerach
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT Academy 2010

Jessus. Älkää päästäkö ratista irti, problem solved..

No siinähän toi ongelma vaan kärjistyy, mutta välillä kun pitää yhdellä kädellä kiinni (toinen vaihdekepillä) niin vatkaa ihan älyttömis kohdin, omalla autolla just tota tullu ennenkin testailtu ja tossa syksyllä euroopankiertueel tuli saksas vähän isommillakin nopeuksilla testattua, ja eipä paljoa vatkaillu, suoraan meni.

ja nyt vaikka on uria tiessä tälleen talvella niin mitään tärinöitä ei oo ratissa, eikä vatkaa mihenkään suuntaan, kyllä niin suoraan menee ettei mitään rajaa.

joo ja koht joku sanoo et "kilpa-autois on erilaiset jousitukset, jne jne" mutta kun esim prolossa tekee ihan vw golffista lähtien tota, ei hyvä
 
Vastaus: GT Academy 2010

kyllä sitä vatkausta vaan tapahtuu vaikka pitää kiinni, toki sillon pysyy ratti suorassa, mut forcet tulee vatkaukseen...ja näin ei kuuluis olla
 
Vastaus: GT Academy 2010

Jessus. Älkää päästäkö ratista irti, problem solved..

I agreed arvoisa palstaveli. Kyllä touhu alkaa mennä jo hiukan hakemiseksi tässä.

Toi ratin keskittäminen johtuu siitä, kun perä alkaa karkaamaan alta ja etupyörät pyrkivät menemään auton liikkeen suuntaisesti. Sitten tapahtuu ylikorjaus ja ollaankin luisussa toiseen suuntaan. Samalla tavalla toi kuskikin ylikorjaa koko ajan mutkissa pyörähtää aina vastakkaiseen suuntaan kun alkuperäinen sladi. Jos forcet olisivat väärinpäin, olisi ratin keskellä ns. nyppylä jonka ylitettyään ratti pyrkisi menemään aina ääriasentoon.
 
Vastaus: GT Academy 2010

I agreed arvoisa palstaveli. Kyllä touhu alkaa mennä jo hiukan hakemiseksi tässä.

Toi ratin keskittäminen johtuu siitä, kun perä alkaa karkaamaan alta ja etupyörät pyrkivät menemään auton liikkeen suuntaisesti. Sitten tapahtuu ylikorjaus ja ollaankin luisussa toiseen suuntaan. Samalla tavalla toi kuskikin ylikorjaa koko ajan mutkissa pyörähtää aina vastakkaiseen suuntaan kun alkuperäinen sladi. Jos forcet olisivat väärinpäin, olisi ratin keskellä ns. nyppylä jonka ylitettyään ratti pyrkisi menemään aina ääriasentoon.

Itsellä oli aikoinaan DFP ja se teki tuota keskittämistä. Todella ärsyttävää, etenkin jos forcet oli täydellä. Kuten Mäksä tuumasikin, niin toinen käsi vaihdekepillä ja saapi kunnolla pitää kiinni ettei auto lähde käsistä suoralla kun ratti alkaa luonnottomasti vatkaamaan. Kyseessähän ei ole mikään "perä alkaa karkaamaan alta" ilmiö. Tiedä sitten tarkalleen mistä johtuu, mutta realistinenhan se ei ole.

Nykyisellä G25:lla tuota keskittämisongelmaa ei ole ainakaan LFS:ssä, eikä muistaakseni GT-sarjassakaan.

Ja ihan aiheeseekin: Tavoitteena olisi pysyä 200 parhaan joukossa, mutta takaisin top-100 olisi mukava päässä :) Pitänee tässä vapailla koittaa vielä pari kertaa uudestaan. Uskomattomia aikoja parhaat kyllä ajaa :eek:
 
Vastaus: GT Academy 2010

Jessus. Älkää päästäkö ratista irti, problem solved..

Voi kun se oliskin noin helppoa. Tässä fanatecin ratissa on voimaa kuin pienessä hevosessa ja jos forcet ovat täysillä, niin tuo vatkaus on sellaista, ettei sitä kovin helpolla estä. Muutenkaan ei ole kiva ajaa rystyset valkoisena rattia puristaen ja koittaa taistella force feedbackkia vastaan, sen kun olisi tarkoitus helpottaa ajamista. Jos taas pistän forcet niin pienelle, ettei tuo vatkaus haittaa, niin en tunne mitään muutakaan feedbackkia enää. Tuntuma autoon jää siis puuttumaan. Todella ärsyttävä ongelma.
 
Vastaus: GT Academy 2010

Voi kun se oliskin noin helppoa. Tässä fanatecin ratissa on voimaa kuin pienessä hevosessa ja jos forcet ovat täysillä

Itse en ainakaan pysty ajamaan forcet täysillä G27:lla, siinäkin ratissa on voimaa ihan riittävästi. Kädet väsyy liiasta vääntämisestä, ja omiin herkkiin kätösiini saan riittävästi palautetta jo 3 tasolla, ja tuntuma autoon on paljon parempi kuin liian kovalla olevan forcen kanssa.
 
Vastaus: GT Academy 2010

Jos ottaisi töpselin pois seinästä?
Ei forcet olisi toiminnassa ollenkaan, mutta ohjaimen pitäis silti toimia USB:n voimalla.
 
Vastaus: GT Academy 2010

Nyt alkaa seinä tulla pikkuhiljaa vastaan, mutta pienellä tuurilla alle '23:n on mahdollisuuksia. .

.4xx on mahdollinen punasella ja jos saman saisi mustalla tai lähellä kuin Jaappanin poika ni sit ois lähellä. Mutta tämä menee kyllä jo vähän paremman tekemisen puutteen (pelaamisen puitteissa ;) ) piikkin.. vois olla vaikka vähän lyhyempiäkin nämä ekat vaiheet.

Onnea vaan kaikille jotka vielä jaksaa hinkata, ja koitetaan pudottaa noita hurreja ja Norjalaisia vielä muutama top20:stä.. :D
 
Vastaus: GT Academy 2010

Pahastihan tuo siltä näyttää, että Suomi saa kuin saakin oman maa-lohkonsa ;) Jos ny ittensä top250-listalle sais, niin oisin ihan tyytyväinen...
 
Vastaus: GT Academy 2010

noniin, nyt "ajokaukalon" valmistumisen jälkeen otin kolme kierrosta tunedilla ja aika parani heti reippaalla kymmenyksellä, täytyy täs joku päivä paremmin paneutua :)
 
Vastaus: GT Academy 2010

Morjens,

Nyt tuli Sunnutai illan päätteeksi vedettyä padilla aika hyvä Tuned kierros: 1.37.545 :D
Tuosta en pysty enää paljoa padilla parantaan (0.1-0.2s max). Varsinkaan kun vedän tuolla old school nappi meiningillä. Elikkä ei tatteja eikä liipaisimia käytössä...

Pitää vielä kokeilla tuolla Normalia parantaa. Sieltä vois vielä hyvällä onnella ja ajolla löytyä se puoli sekuntia. Nyt aika 1.49.850.

Toivottavasti nämä ajat riittäisi nyt tuolla 250 joukossa olemiseen loppuun asti.

Onnittelut Ocer_FI:lle Schumi74 pudottamisesta sijaa alemmaksi. :)

Mika_FIN_

Ps. Kirjoittelin aiemmin, että kaivan Momon kaapista. Niin teinkin, mutta virtalähde on hukassa. Vielä kun muistaisin mihin se tulikaan piilotettua kun muutin tuolta Aasiasta aikoinaan takaisin Suomeen... :o
 
Vastaus: GT Academy 2010

Nyt tuli enempi testattua tota ajokaukaloa ja latasin ghost ajot 250:ltä molempiin autoihin ja ajat parani tuntuvasti ja nyt oon 400 joukossa jo.

Ja jos saisin vaan onnistuu nappiin pari tiettyä kohtaa joka ei onnistu läheskään aina, niin olisin kyllä molemmilla autoilla 250:n joukossa, mut se vaateis hiukan enemmän kuin mitä nyt koitin vartin molemmil autoil
 
Vastaus: GT Academy 2010

Aikamoista kuhinaa ollu viimepäivinä tuolla TOP20:ssa! Ei varmaan mene pahasti pieleen jos veikkaan, että lopulliseen Skandi-TOP20:een vaaditaan alle 3'24.500 kokonaisaika. :eek:
 
Vastaus: GT Academy 2010

Ensinnäkin, Hiano aika tunedilla Ocer!! :)

Ja toisekseen, toistetaan sama nyt tännekkin, oisko ylläpidolla suhteita / kanavia tiedustella tuosta kansallisesta finaalista ja sen järjestelyistä? Muissa maissahan se on aika selkeä juttu, mutta täällä jos kutsutaan Scandinavia TOP 20 ni kuka lentää ja mihin maahan?? :D
 
Vastaus: GT Academy 2010

Ja toisekseen, toistetaan sama nyt tännekkin, oisko ylläpidolla suhteita / kanavia tiedustella tuosta kansallisesta finaalista ja sen järjestelyistä? Muissa maissahan se on aika selkeä juttu, mutta täällä jos kutsutaan Scandinavia TOP 20 ni kuka lentää ja mihin maahan?? :D

(tuolla uutisketjussa jo vastasinkin...)
Laitoin kyselyä menemään. Toivottavasti ovat jo valmiita jotain kertomaan tarkemmin.
 
Vastaus: GT Academy 2010

Kiitoksia.. toivottavasti selviää myös onko omakustanteinen mikäli joutuisi ulkomaille lähtemään.

Sitten, mikäs juttu toi rekisteröityminen oli oikein?

292nvch.jpg


Aluksi ajattelin että meinaa vaan että kunhan on viralliset tunnukset PSN:ään mutta ilmeisesti tuo ajan rekisteröiminen on erikseen joku juttu, jota nyt en kyllä onnistu löytämään tuolta turismon saitilta.. auttakaa nyt miestä mäessä ja selittäkää tyhmälle. :) Vai onko nyt oikeasti kyseessä vain hoono soomennos? :rolleyes: sekoittaa toi päivämääräkin... kisahan loppuu 24 päivä ymmärtääkseni. Vai onko tuokin tieto mulla vanhaa.. :p
 
Ylös Bottom