Vastaus: GT Academy 2010
Nyt on ratti mullakin ja luulin et ratti kiinni vaan ja ajasta lähtee ekalla kierroksella vähintään 2sekkaa pois
No täl hetkel olkkarin pöytä on semmone, et ratti ei siin kunnol pysy, ja semmosel korkeudel et mul on jalat jossain ihme jooga asennos ja polvet muutenkin huonos kunnos ni on jalat ja selkä aika liekeissä. No jos parin viikon sisäl sais pelituolin rakennettua ni loppuu nää tekosyyt
Mutta joo itse asiaan.
Mis asennos forcea kannattaa pitää, ja mitä eroo niil professional ja simulation tiloilla on, tai se yks steering systeemi mikä on joko on tai off?
Vedin eka forcet kymppiin ja ei siitä tullu mitää, perä kun lähti alta niin ei ollu toivoakaan pitää hallussa. sit tiputin vitoseen ni alko jotenkuten sujua.
Ei tuossa kyllä tunnu perän altalähtö yhtään mitenkään, se vaan jossain kohtaa lähtee ja tuntuu ettei edes aina samanlaisessa tilanteessa, vaan välillä kun ei pitäis. Sit ku perä lähtee ni korjausliike täytyy tehdä mielestäni täysin epärealistisesti käytännössä riuhtaisemalla toiseen suuntaan, mitä ite on tullu asfaltilla ajettua vähän kovempaa ja sivuluisussa tehokkaammilla peleillä niin on kyllä kaukana tosta mitä toi peli kuvastaa. Koitin superstar v8:ia ja siinäki on järkevämmin tehty tuo perän altalähtö ja sentään halpis peli..
Sit välillä jos menee ihan vaikka 20-30km/h ja painaa kaasua et pyörät lähtee sutimaan, ni sit voit joissain tilanteissa vaan pitää jarrun pohjassa ja auto vetää sivuluisua asfaltilla, hiekalla ja nurmikolla samalla tavalla parhaimmillaan jotain 40metriä...wtf
Ja tuo nurmikon liukkaus on kyllä aivan naurettavaa, ja luistonesto nurmikolla.
Toki myönnän, että olen viimeksi ajanut ajopelejä ratilla ja polkimilla silloin kun ei ollut edes ajokorttia vielä, eli kohta 7v sitten, ja ylipäätään ajopelejä pelannut nyt vasta kuukauden pädilläkään taas. Mutta ei toi käyttäytyminen omaan makuun kyllä vaikuta oikealta autolta, mut koitetaan nyt totutella
Ajoasento tällä hetkellä niin järkyttävä, että ei tässä haamuaikoihin kyllä pystytä. Pädillä vedin tunedilla 1.41.4xx ja nyt noin 40 kierroksen jälkeen selkä ja polvet lukossa aikana on 1.41.366 kun tosiaan tavoiteaika oli noin 1.38.500 ja siihen varmaan pääsisin helposti kun tulis joka kierroksen ok mutkat yhdelle ja samalle kierrokselle, nyt kun tulee tuosta ajotuntumasta johtuen ihan ihmeellisiä virheitä joita ei kyllä oikealla autolla tulisi (joo radalla on ajettu)
Kaverilta huomenna saan prologuen niin täytyy siin harjotella enempi, ja sit jos maaliskuus itse peli tulis hommattua ni ois varmaan jo käytös ajotuoli, niin voi sanoa oikean mielipiteen tuosta fysiikasta